2754
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

957 Inlägg
2 september 2010
jag har  slutat komma när  ens  pgv  såna  idioter som kommer i  200 blås  förbi alla  eler  de som driftar  hur nära som helst  bilarna   sista  jag var där förlänge sedan komm det  någon  svart  bmw  gammla  5 serien med  V8  motor och  driftade  och burnade  hur mkt som helst bara några  meter ifrån  bilarn och folk hur  kul är det liksom
Grejen är att man få bara massa jävla gummirök is  säg  och  massa jävla stenkot på bilen  och  man måste ha  kkolla överlat  för att inte bli  påkörd

957 Inlägg
5 september 2010
Jag kommer   har snackat  med några till  de  kommer troligen  med:D Honda  gänget  typ:P

SRS
168 Inlägg
5 september 2010
Tror jag kommer till Biltema någon mer som är sugna på efterträffen?

1 517 Inlägg
5 september 2010
Kommer kanske in om, när jag endå är på det hållet! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

3 Inlägg
5 september 2010
jag kommer iaf till svågertorp, ska försöka få med mig några bilar till.

l33t
65 Inlägg
5 september 2010
Kommer till Svågertorp iaf.

957 Inlägg
5 september 2010
jag  kommer  til svågartorp med:d

116 Inlägg
5 september 2010
Tänkte bli av med oskulden på Svågertorp idag. Men känns sjukt B att åka dit ensam smile

Scania Euro 6 Trucker
219 Inlägg
5 september 2010
Kanske dags att man tar sig dit;)

Laddtryck är beroende framkallande, speciellt i en 16liters Turbo diesel V8;)

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
5 september 2010
Smart människa som gör donuts inne bland parkerade bilar, särskilt när det ligger småsten överallt, årets IQ-fiskmåsbuckla går... till dig! F'kin' num'nuts!

116 Inlägg
5 september 2010
Kanske tur man stannade hemma då smile

116 Inlägg
6 september 2010
Var där något folk idag eller?

132 Inlägg
6 september 2010
tycker det händer mer saker NU när det börjar ta slut på träffarna, än innan då det var VARMA och fina kvällar !!! sadsad

>< Volvo ><

643 Inlägg
6 september 2010
Nille_83 skrev:
Var där något folk idag eller?

På svåge var där inte mycket , men nere i hamnen hände där en hel del smile

957 Inlägg
6 september 2010
atså  det här suger  hårt varkigen  inan i början av sommaren var det helt okej  sen började idioter komma  mot  folkmässan i 200blås  då  började  folk  tappa lust  och det komm inte så många längre  jag var ena v de som inte kom sen igå  var ja där abra  svänge för bi  sen hur det är  så kommer  en IDIOT med  Mazda MX5  vit  och gör  donuts  preccis  brevid  bilar så att man få  massa jävla stenskot 
Ja sa det till han Han  svarade så här
Det här en  burning plats in  en parkering och hur mkt jag ser så var det  inga  stänar  här 
men det var  liksom va han ser  kollar man på de  bilarna som var parkerade där  så  kunde man bara höra  huir  stänen smäller in i bilarna och det varsta var  han  var typ  2 meter ifrån bilarna 
Tur var det att han inte träffade  någona av de bilarna men hade han kört  in i min bil iallfall då  skulle  jag  dödat honom

1 517 Inlägg
6 september 2010
BadBoy89 skrev:
atså  det här suger  hårt varkigen  inan i början av sommaren var det helt okej  sen började idioter komma  mot  folkmässan i 200blås  då  började  folk  tappa lust  och det komm inte så många längre  jag var ena v de som inte kom sen igå  var ja där abra  svänge för bi  sen hur det är  så kommer  en IDIOT med  Mazda MX5  vit  och gör  donuts  preccis  brevid  bilar så att man få  massa jävla stenskot 
Ja sa det till han Han  svarade så här
Det här en  burning plats in  en parkering och hur mkt jag ser så var det  inga  stänar  här 
men det var  liksom va han ser  kollar man på de  bilarna som var parkerade där  så  kunde man bara höra  huir  stänen smäller in i bilarna och det varsta var  han  var typ  2 meter ifrån bilarna 
Tur var det att han inte träffade  någona av de bilarna men hade han kört  in i min bil iallfall då  skulle  jag  dödat honom

Riktigt  tråkigt när det behöver vara så.. Hoppas han fattar det nästa gång, att inte leka vid bilarna.. finns så många andra ställen..

&#9602; &#9603; &#9605; &#9606; &#9607; &#9609; 100%

957 Inlägg
6 september 2010
a jävligt bra uppmarksamhet  ner  alla vänder sig och säger  KOLLA HAN IDIOTEN

81 Inlägg
12 september 2010
e där något ikväll? är ändå nere på strippen tills ikväll, så kör kanske in om

SRS
168 Inlägg

Sök