krock elmia hur gick det??

goffy
16 april 2006 · 324 Inlägg

Några bilar krockade på motervägen på kvällen när det var race (inte på själva racet men på väg dit) hur gick det med alla någon som vet??

goffy
16 april 2006 · 324 Inlägg

Ingen Som Vet??

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
17 april 2006 · 1 781 Inlägg

vet inte såg dom bara stå vid sidan av vägen..... killen i golfen kollade ju  på sin bil helt mållös...sad

Killen och tjejen i BMW eller vad det nu var stod vid sidan av vägen och grät='(

Tycker verkligen synd om båda parterna sad

Team Insane Racing
jonas 740
17 april 2006 · 429 Inlägg

Malm3n skrev:
vet inte såg dom bara stå vid sidan av vägen..... killen i golfen kollade ju  på sin bil helt mållös...sad

Killen och tjejen i BMW eller vad det nu var stod vid sidan av vägen och grät='(

Tycker verkligen synd om båda parterna sad

Var det inte 3 bilar som var med i "kö krocken"?
Snacka om att ha ont i nacken efter den smällen.
Men var det någon som såg den trejde bilen?

Sen tyckte jag att alla kunde ha lållt lite längre avstånd när man åker så många bilar..
Själv var bara ca.1 meter ifrån att köra in i den bilen framför fast mäst rädd var man för att bli påkörd bakifrån...

Volvo 940 T5 "S90 Refinement" (1991)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
17 april 2006 · 1 781 Inlägg

såg ingen tredje bil.. bara att det va en bil som hade stannat för att hjälpa

Team Insane Racing
Fredde9-3
17 april 2006 · 57 Inlägg

såg dock en krock vid 12 tiden, tråkigt hmm

Rohdin
17 april 2006 ·

jonas 740 skrev:

Malm3n skrev:
vet inte såg dom bara stå vid sidan av vägen..... killen i golfen kollade ju  på sin bil helt mållös...sad

Killen och tjejen i BMW eller vad det nu var stod vid sidan av vägen och grät='(

Tycker verkligen synd om båda parterna sad

Var det inte 3 bilar som var med i "kö krocken"?
Snacka om att ha ont i nacken efter den smällen.
Men var det någon som såg den trejde bilen?

Sen tyckte jag att alla kunde ha lållt lite längre avstånd när man åker så många bilar..
Själv var bara ca.1 meter ifrån att köra in i den bilen framför fast mäst rädd var man för att bli påkörd bakifrån...

jag såg en "kö krock" tidigt på dan,,det var en E30 en Golf å nån annan tro jag

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
17 april 2006 · 271 Inlägg

hehe såg en raggar bil som hade dragit in i en saab 900....dragkrocken satt böjd in i backspoliern,,,sen mot gränna hållet hade en bil brunnit...såg ett par killar i 18-19års åldern som såg lite ledsna ut på andra sidan vägen...

goffy
17 april 2006 · 324 Inlägg

Har för mig att den tredje var en grön audi s4. Såg den på en bärgningsbil sen inte hundra att den var med i den krocken men tror det.

goffy
17 april 2006 · 324 Inlägg

var en krock på mogonen också hörde jag 3 som dog i den...  R-I-P

Tenacious_Dboy Eksjö
17 april 2006 · 346 Inlägg

jo det är synd att sånt ska behöva hända..det är mest slarv när det händer sånt och så säger polisen att alla "streetrace:rs är slarviga i trafiken bara för det råkat hände en olycka sad

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Ludds
17 april 2006 · 329 Inlägg

Ingen annan som såg s40:n som såg ut att ha haft lite för hög fart precis innan rondellen mitt inne i jönköping,  vid långtids parkeringen där alla raggers stog?

Germax
17 april 2006 · 12 086 Inlägg

Jo, däcken stog åt alla håll big_smile Kön på E4an vid 22 tiden va ju iaf de värsta jag sätt tror jag..

Senast redigerat av JapMax (18 april 2006)

Tenacious_Dboy Eksjö
17 april 2006 · 346 Inlägg

jo (Power is nothing whitout control) ;(

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
-mr soot-
17 april 2006 · 1 Inlägg

Jag åkte med i bmwn som krockade på väg till elmia!

Cronquist I want my Sunny back..!
17 april 2006 · 19 Inlägg

-mr soot- skrev:
Jag åkte med i bmwn som krockade på väg till elmia!

Hur gick det då? Några person skador etc?

__hogberg__
17 april 2006 · 1 161 Inlägg

Fordmustang skrev:
Någon som såg bilen vid macken 2-3 mil söder om Jönköping? Den ahde voltat in vid macken:S såg verkligen inte bra ut!

jo men den har ju legat där bra länge om du menar den röda opeln..

Tengu1969
17 april 2006 · 1 396 Inlägg

Det var väl 2 som dog och 2 som klarade sig i en blå Saab 93(900)? som åkte in i ett träd vid Mullsjö , hörde det på radion, 2 killar i 20 årsåldern sad

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Injen Husägare
17 april 2006 · 268 Inlägg

NiclasT skrev:
Det var väl 2 som dog och 2 som klarade sig i en blå Saab 93(900)? som åkte in i ett träd vid Mullsjö , hörde det på radion, 2 killar i 20 årsåldern sad

det var en BMW 328 som hade kört in i trädet, kände den som körde bilen han och passageraren dog. 

Vila i frid

no turbo shit just real power
robbas
17 april 2006 · 4 Inlägg

Det var jag som ägde bmw n som var med i seriekrocken på väg till racet.....
Det gick till så här att den vita golfen stannade framför oss, vi hann precis stanna vi med och audi s4 som kom bakom mig hann inte stanna.

Men det var ingen som buskörde....

audin kom i ca 80 km rakt in i baken på oss och vi slungades in i golfen framför oss. Alla som var inblandade i krocken klarade sig bra, dock lite ont i nacke och rygg bara.
Bmwn vart bara skrot.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang