4044
Sök

Sportluftfilter till volvo 240 88 gl

7 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Hejsan tänkte om nån här kan ge mig lite ideer vad för sportluftfilter jag ska köpa, nån bra som inte ger lmm så mycket stryk.jag är ute efter ljudet för det mesta, jag vet att det inte ger så mycket effekt. MHV Bekim

4 506 Inlägg
9 juni 2009
Jag körde med BSR Optiflow på min 240 i över två års tid och det var aldrig några problem.
Så det e helt klart värt pengarna.

Vh Wallis

Kan du andas kan du dö.

FreddeK
9 juni 2009
kör själv med KN-filter och det funkar strålande, har inte pajat mina trådar ännu i lmm...Men det kostar ju 1000kr och det kanske inte du vill lägga? annars skit i det och spara pengarna till någe roligare. Mvh Fredde

7 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Tack för snabbt svar, Jo men priset är ju på 1675 sek, så lite billigare vill jag gå på. Men tack ska fundera på den. men jag sitter och funderar om Aem dryflow är bra. Mhv Bekim

7 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
kör själv med KN-filter och det funkar strålande, har inte pajat mina trådar ännu i lmm...Men det kostar ju 1000kr och det kanske inte du vill lägga? annars skit i det och spara pengarna till någe roligare. Mvh Fredde

Jo vill inte ge så mycket just nu, jag är student just nu, så vill inte ge så mycket pengar om det inte ger nån effekt riktigt. men finns det nåt annat som man kan göra så att bilen låter häftigare och rör sig bättre. jo det är en dum fråga, för allt kostar ju pengar som satan.Mhv Bekim

FreddeK
9 juni 2009
Bekim skrev:
Freddeponken skrev:

Jo vill inte ge så mycket just nu, jag är student just nu, så vill inte ge så mycket pengar om det inte ger nån effekt riktigt. men finns det nåt annat som man kan göra så att bilen låter häftigare och rör sig bättre. jo det är en dum fråga, för allt kostar ju pengar som satan.Mhv Bekim

Förstår att du vill ha lite mera ljud osv men tycker du ska ha bilen så original som möjligt=) är väl inte så förtjust av brölande 240is om jag ska vara ärlig. så spara dina slantar istället och använd dem till något bättre! japp jag låter som en pappa=)

7 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Bekim skrev:
Freddeponken skrev:

Förstår att du vill ha lite mera ljud osv men tycker du ska ha bilen så original som möjligt=) är väl inte så förtjust av brölande 240is om jag ska vara ärlig. så spara dina slantar istället och använd dem till något bättre! japp jag låter som en pappa=)

Haha jo jag förstår hur du menar, men jag är inte ute efter bonnastyling( inga personangrepp här hehe) vill bara ha lite mer ljud bara, jag är ute efter att fixa denna bilen som min brors här på garaget (hexon är hans andvändare) men annars är bilen helt original fint skick ^^. men jag ska fundera vidare vad jag gör. men tack för hjälpen iaf smile Mhv Bekim

Sök