Röker du i bilen?

mulleina
16 juni 2009 · 715 Inlägg

jag röker aldrig i bilen eftersom jag inte är rökare... jag tillåter däremot att passegerare röker men då är där tvärdrag och det luktar ej och det har bara hänt typ tre gånger att passegeran vill röka...

Senast redigerat av mulleina (16 juni 2009)

BudgetDunkaren Osponsrad
16 juni 2009 · 1 631 Inlägg

Det har hänt, men då har jag ju kört längre sträckor.. Annars snusar jag om det e kortare sträckor..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Soderqvist
16 juni 2009 · 660 Inlägg

Det beror juh på vad man har för bil, nästan alla mina bilar kostar under 3 000 kr så att röka i bilen tycker inte jag sänker bilens värde tongue

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
ichibon mmm, blåbärssoppa.
16 juni 2009 · 616 Inlägg

Absolut ingen rökning i min bil

/ichi
BlueBull
16 juni 2009 · 91 Inlägg

ichibon skrev:
Absolut ingen rökning i min bil

varför ?

BabyBoy Speedy Gonzales
16 juni 2009 · 72 Inlägg

har alltid haft och kommer alltid att ha totalt rökförbud i mina bilar

In Hoc Signo Vinces
_DamnIt R1 driver!
16 juni 2009 · 5 128 Inlägg

Absolut ingen rökning i min bil! Luktar förjävligt..

prodrive Avstängd
16 juni 2009 · 962 Inlägg

Roz-104 skrev:
Förstår inte ens varför man ska börja röka, som E-30 sa, varför skaffa sej cancer frivilligt?

Naturens urval.

Saab_Diana
16 juni 2009 · 401 Inlägg

prodrive skrev:

Roz-104 skrev:
Förstår inte ens varför man ska börja röka, som E-30 sa, varför skaffa sej cancer frivilligt?

Naturens urval.

blyfot är också naturens urval..speciellt om man blir mosad mot ett träd.Finns många som har cancer trots att dom inte röker,,saggigt o få cancer när man inte ens rökt..ish,,om man vill bli 100 får man låta bli allt som får en att vilja bli 100.

BMW 535 "i" (2012)
Saab 9-5 "2.0" (2000)
Saab 9-5 "AERO" (2001)
Xaben
16 juni 2009 · 213 Inlägg

Roz-104 skrev:
Förstår inte ens varför man ska börja röka, som E-30 sa, varför skaffa sej cancer frivilligt?

cancer får man ju av allt så det spelar ju rolland

Edvinoo Hetast Just Nu!
16 juni 2009 · 1 355 Inlägg

bmx skrev:
uscchhh!!den som röker i mina bilar åker fan på stryk!!!

har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!

Kanske inte åker på stryk men jag blir så jävla irriterad på att när man står och pratar med nån och har rutan nere att dom blåser in rök bara för att jävlas.. jag själv rökte skitmkt innan men slutade för nått år sen och ja tycker att det är nått av de äckligaste man kan göra i bilen !

Inspiration comes standard
Saab_Diana
16 juni 2009 · 401 Inlägg

Edvinoo skrev:

bmx skrev:
uscchhh!!den som röker i mina bilar åker fan på stryk!!!

har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!

Kanske inte åker på stryk men jag blir så jävla irriterad på att när man står och pratar med nån och har rutan nere att dom blåser in rök bara för att jävlas.. jag själv rökte skitmkt innan men slutade för nått år sen och ja tycker att det är nått av de äckligaste man kan göra i bilen !

en sats på sätet är nog värre..eller att nån kexar elr krämar..d e äckliga grejor må du tro

Saab 9-5 "AERO" (2001)
Saab 9-5 "2.0" (2000)
BMW 535 "i" (2012)
Edvinoo Hetast Just Nu!
16 juni 2009 · 1 355 Inlägg

Saab_Diana skrev:

Edvinoo skrev:

bmx skrev:
uscchhh!!den som röker i mina bilar åker fan på stryk!!!

har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!

Kanske inte åker på stryk men jag blir så jävla irriterad på att när man står och pratar med nån och har rutan nere att dom blåser in rök bara för att jävlas.. jag själv rökte skitmkt innan men slutade för nått år sen och ja tycker att det är nått av de äckligaste man kan göra i bilen !

en sats på sätet är nog värre..eller att nån kexar elr krämar..d e äckliga grejor må du tro

"nått av det äckligaste" skrev jag så att riktigt DET äckligaste är det ju inte.. sen det andra går ju att torka av/dammsuga medans röklukten är kvar ett tag

Inspiration comes standard
Saab_Diana
16 juni 2009 · 401 Inlägg

hmm..undra hur länge fislukten sitter kvar i sätet och om det blir typ en brun/gul fläck i skummet under klädseln där alla rövar setat..

Saab 9-5 "2.0" (2000)
Saab 9-5 "AERO" (2001)
BMW 535 "i" (2012)
Patarei
16 juni 2009 · 129 Inlägg

Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt.
Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.

Knugcab
16 juni 2009 · 5 111 Inlägg

Patarei skrev:
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt.
Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.

Men tycker det är lite... Vad ska man säga, trevligare arom?, från cigarrer, fast det kan vara inbillning från min sida förstås...

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
blacken
16 juni 2009 ·

Patarei skrev:
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt.
Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.

Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..

blacken
16 juni 2009 ·

Saab_Diana skrev:
hmm..undra hur länge fislukten sitter kvar i sätet och om det blir typ en brun/gul fläck i skummet under klädseln där alla rövar setat..

lollol Veckans bästa...

Knugcab
16 juni 2009 · 5 111 Inlägg

blacken skrev:

Patarei skrev:
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt.
Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.

Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..

Ford model A... Där är det inte frågan om någon elektronik till tankmätaren direkt! cool

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
-Mackan- Fire And Silk
16 juni 2009 · 2 254 Inlägg

Röker varken i eller utanför bilen. Rökning är som porr var på 50-talet, TABU! smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang