5 miljoner att spendera på 1dag vad gör du`?

dantisen
22 juni 2009 · 116 Inlägg

Hade åkt till Las Vegas och satsat allt på rött. Vinner jag så har jag 10 miljoner förlorar jag har jag lika mycket som dagen innan.

FoXoN
28 juni 2009 · 502 Inlägg

Försöker att slösa allt på grymma bilar. Sen när jag behöver pengar så är det bara att sälja några bilar. big_smile

Fellow
18 juli 2009 · 1 581 Inlägg

MichosMiche skrev:
Köpt en Trisslott med vinst på 25 miljoner, sedan bygga en flyghangar med inbyggd bostad och egen rallyslinga / racebana ute på gården (Några hektar). Då får man plats med lite olika projekt, för min del Volkswagen smile

Lotter är ett skämt. Har tillsammans med min familj och några vänner skrapat sisådär 5-6000 tianlotter det senaste året. Ni kan ju ALDRIG gissa vad maxvinsten var (på EN lott) på alla dessa lotter.

Arradin
18 juli 2009 · 631 Inlägg

Fellow skrev:

MichosMiche skrev:
Köpt en Trisslott med vinst på 25 miljoner, sedan bygga en flyghangar med inbyggd bostad och egen rallyslinga / racebana ute på gården (Några hektar). Då får man plats med lite olika projekt, för min del Volkswagen smile

Lotter är ett skämt. Har tillsammans med min familj och några vänner skrapat sisådär 5-6000 tianlotter det senaste året. Ni kan ju ALDRIG gissa vad maxvinsten var (på EN lott) på alla dessa lotter.

en 100ing förmodligen.    Är vad jag har vunnit.

H3dlund Med lem
18 juli 2009 · 1 127 Inlägg

Hade köpt mig hus, nån schysst bil och ett helt gäng motorcyklar. wink

Holiace
18 juli 2009 · 1 754 Inlägg

Hade lagt in var ende krona på en bank.
Sen hade jag köpt en Chevrolet Nova osv osv osv....

Jag kan inget om allt.
Cupra_
19 juli 2009 ·

Startat eget, renoverat huset och byggt ut garaget.. Kanske köpt en bil till.

Turbo_Erik
20 juli 2009 · 526 Inlägg

En kåk i skärgården smile

DIIEZEL
20 juli 2009 · 501 Inlägg

Hade åkt till amsterdam och rökt Mariuana så in i helvete

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Fellow
20 juli 2009 · 1 581 Inlägg

Arradin skrev:

Fellow skrev:

MichosMiche skrev:
Köpt en Trisslott med vinst på 25 miljoner, sedan bygga en flyghangar med inbyggd bostad och egen rallyslinga / racebana ute på gården (Några hektar). Då får man plats med lite olika projekt, för min del Volkswagen smile

Lotter är ett skämt. Har tillsammans med min familj och några vänner skrapat sisådär 5-6000 tianlotter det senaste året. Ni kan ju ALDRIG gissa vad maxvinsten var (på EN lott) på alla dessa lotter.

en 100ing förmodligen.    Är vad jag har vunnit.

200 faktiskt=)

Senast redigerat av Fellow (20 juli 2009)

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

Stor fin villa med stort garage och lyft
Möbler till huset, inkl 50"+ tv, hemma bio system osv
Och en riktigt snygg H2

Sen tog nog dom pengarna slut

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
blacken
3 augusti 2009 ·

Tjackade en Hayabusa, fixade bilen, pröjsade alla skulder. och bjöd alla på Garaget på seklets värsta fyllefest,,big_smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

blacken skrev:
Tjackade en Hayabusa, fixade bilen, pröjsade alla skulder. och bjöd alla på Garaget på seklets värsta fyllefest,,big_smile

Kul för er som diricker kanske, men för oss andra då?? tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
blacken
3 augusti 2009 ·

Mr_M_ skrev:

blacken skrev:
Tjackade en Hayabusa, fixade bilen, pröjsade alla skulder. och bjöd alla på Garaget på seklets värsta fyllefest,,big_smile

Kul för er som diricker kanske, men för oss andra då?? tongue

Det skulle även finna ett övermått av saft och kakor för dom som vill ha det..cool

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

blacken skrev:

Mr_M_ skrev:

blacken skrev:
Tjackade en Hayabusa, fixade bilen, pröjsade alla skulder. och bjöd alla på Garaget på seklets värsta fyllefest,,big_smile

Kul för er som diricker kanske, men för oss andra då?? tongue

Det skulle även finna ett övermått av saft och kakor för dom som vill ha det..cool

Haha, schysst tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Defeqt
3 augusti 2009 · 135 Inlägg

Mr_M_ skrev:

blacken skrev:

Mr_M_ skrev:

Kul för er som diricker kanske, men för oss andra då?? tongue

Det skulle även finna ett övermått av saft och kakor för dom som vill ha det..cool

Haha, schysst tongue

Med eller utan sugrör?

blacken
3 augusti 2009 ·

sanhoj skrev:

Mr_M_ skrev:

blacken skrev:

Det skulle även finna ett övermått av saft och kakor för dom som vill ha det..cool

Haha, schysst tongue

Med eller utan sugrör?

Det kommer det också att finnas, turboladdade sugrör..big_smile

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
3 augusti 2009 · 1 781 Inlägg

Tar ut pengarna och flyr landet?tongue

Team Insane Racing
Jospan
4 augusti 2009 ·

Köper men Maybach samt anlitar en personlig chaufför som får köra runt med mig så jag kan skratta åt alla underklassare.

FireTraXX DFFL
4 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

blacken skrev:

Mr_M_ skrev:

blacken skrev:
Tjackade en Hayabusa, fixade bilen, pröjsade alla skulder. och bjöd alla på Garaget på seklets värsta fyllefest,,big_smile

Kul för er som diricker kanske, men för oss andra då?? tongue

Det skulle även finna ett övermått av saft och kakor för dom som vill ha det..cool

Får jag komma?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang