Jackhammern är ju sjukt stor, men frågan är om den verkligen spelar högst? Skit ska det iaf låta vad jag har sett flera skriva som har hört den spela. Men ja.. stor och grov det är den ju! Dock så har jag för mig att jag sett bilder på större.
Var det inte Z18 som slog dBakuten 7-åriga rekord?
//Soderqvist
Nej...kommer dock inte ihåg om dte var 95 eller 99:an de kört med det senaste. Tror det är 9918 i just nu. Har inte haft full koll.
berntsson har en z bas nu, 176.61db. jackhammern är manlig men behöver så sjukt mycket effekt och så stor låda så den är inge prisvärd. och men styv upphängning har den. den högst spelande basen är den tidigare nämda DD Z.
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Var det inte Z18 som slog dBakuten 7-åriga rekord?
//Soderqvist
Nej...kommer dock inte ihåg om dte var 95 eller 99:an de kört med det senaste. Tror det är 9918 i just nu. Har inte haft full koll.
berntsson har en z bas nu, 176.61db. jackhammern är manlig men behöver så sjukt mycket effekt och så stor låda så den är inge prisvärd. och men styv upphängning har den. den högst spelande basen är den tidigare nämda DD Z.
Jo jag såg det... Han har ÄNTLIGEN fått hem den Men 176.61 var tydligen bara inspelningsrepa Så MER finns nog att hämta.
JH har jag hör att den har en tendens att gå sönder ganska så ofta. vet ej om de är så, men personligen tycker ja den värkar lite åt hållet "mycket snack liten verkstad" .
Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.