4844
Sök

Åka till London över en helg...

759 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
Det är så att min sambo fyller om drygt en månad och jag är lite sugen på att åka till London över en helg med henne som födelsedagspresent. Måste bara ha barnvakt över en helg men det går nog att ordna tongue Frågan är bara vilket flygbolag man ska välja?

Så billigt som möjligt får det gärna vara. Ryanair ska väl va billigt vad jag vet men finns det några andra som är skapligt billiga? En jobbarkompis snacka nått om att han betala typ 300:- per skalle tur och retur men så billigt har jag inte hittat.

Någon här på garaget som gjort nån liknande tur till London? Om det är de får ni gärna berätta hur ni tyckte att det var, kanske rekomendera hotell osv. Förövrigt så har jag aldrig varit längre bort än Norge,Finland och Danmark så London verkar lite kul smile

[Turbolover]

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
17 juni 2009
Ojdå, inte mkt för resa hehe, jag brukar kolla pricerunner för billiga flyg till london, sen spelar det ju roll om du åker från stockholm/göteborg eller köpenhamn ocså, skulle du inte hitta pris som du tycker passar på pricerunner, sök bara billiga flyg till london på google så får du säkert upp ytterliggare 100 sidor.

På tal om London har jag bara varit där en gång och tyvärr m¨åste jag säga att jag var inte särskillt imponerad, storstad människor går i ett tempo som knappt en terminatormaskin hade hunnit med, det e jävligt svårt att hitta o det brittiska folket är rätt fula och där är svindyrt hahah trevlig resa.

Nä du behöver inte lyssna på all min negativa kritik, där finns skitmkt att se, tjejen kommer säkert hitta apmkt (dyrt) att shoppa så ta med dig en plånbok som en tegelsten eller lagbok...pubkulturen är jävligt trevlig och ja de har många metal/hårdrocks/underground klubbar smile

sen citerar jag även Avy i Snatch : London you know, cup of tea, fish and chips worse weather, and Marry fucking Poppins, you know London

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

660 Inlägg
17 juni 2009
En polare åkte till london med Ryanair för att se en fotbollsmatch och han betalade 71 kr enkel resa och något högre när han åkte tillbaka

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

bitter besserwisser
644 Inlägg
18 juni 2009
ryanair eller easyjet, men som sagt beror på varifrån du flyger. SAS har faktiskt (tro det eller ej) ibland riktigt billiga biljetter till Heathrow. Flyger du ryan så kommer du till Stanstead.. en bit utanför London. Easyjet flyger till Luton, även den flygplatsen en bit ut.

I London finns det ju mängder av saker att se.. Camden market är väl något jag tycker kan vara värt att se.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Sök