3133
Sök

Nu börjar en ny era av vansinnig dekalstyling! Se upp för detta eller lägg er på marken och asgarva :)

7 100 Inlägg
18 juni 2009
Cambrant skrev:
Bodegan skrev:
Lika dumt som att klistra dit en Fård dekal på en volvo tongue

Eller Fiat på en Ferrari smile I själva verket borde vi saabägare klistra på opel där bak då saab är byggd på en opelmodell och opeldelar om jag inte misstar mig smile

bmx skrev:
så mycket larv för en ynka dekal...............

Förlåt, inte sovit och är hög på redbull hmm

usschh för red bull,monster och rockstar for the win big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Cambrant
18 juni 2009
Trådstartare
Afan jag testade monster men tyckte den smakade lite surt. Men det var ju iof bara en av de tre smakerna jag hittade. Äsch vi sätter på en koenigsegg dekal på burken så smakar den cokså bra tongue

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
18 juni 2009
Coolt..

Inspiration comes standard

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 juni 2009
Cambrant skrev:
Hahaha undra hur allas kopplingar och växellådor pallar dessa snabba trimdekaler roll

Ingen fara, bara dit med en Koenigsegg-låda och koppling så... lol lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
18 juni 2009
har man inge roligare för sig om dagarna så why not?

"Unloaded"
1 557 Inlägg
18 juni 2009
Skulle man göra det snyggt, riktigt snyggt, t.ex. byta ut Saab-emblemen mot Koenigseggs emblem på ett diskret sätt samt ha en drivlina/motor som trycker ur sig 700+ hästkrafter så går jag med på det big_smile

"When innovation meets passion!"

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
18 juni 2009
*lol*

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
18 juni 2009
Äger inte Vw Bugatti?

Då kanske jag kan sätta Bugatti dekaler på Golfen då? roll

Allt för den där jävla hatten!

474 Inlägg
18 juni 2009
Hahahaha! Tänk sen när "pelle" ska sälja sin rötna saab 900 som är värd max 5000 kr. Då tänker han "aah jag kör ju koeningsegg nu för tiden" och slänger ut den på blocket för 50000kr med texten "sveriges billigaste koeningsegg"

Volvo S60 2.5T AWD

1 062 Inlägg
18 juni 2009
Verkar ju vara poppis med massa dekaler rent allmänt så de som har SAAB kan väl satsa friskt...  Själv fick jag nöja mig med Scania eller Porsche om jag hade velat ha dekaler på Corradon smile

"You Go, we go!"

1 853 Inlägg
18 juni 2009
Hehe vansinnig dekalstyling! smile

Så illa är det väll nog inte... kan ju vara snyggt på vissa bilar... kanske lite pinsamt med V12 osv... men kan tänka mig att reservdelen: Koenigseggä's emblemen/skölden kommer bli en stor säljare.... vad kan en sådan kosta tro ? hehe ?

/mvh soyd

1 174 Inlägg
18 juni 2009
HAHAHAHAHA... Detta är humor på hög nivå!

Smurfen
103 Inlägg
18 juni 2009
TLO skrev:
Verkar ju vara poppis med massa dekaler rent allmänt så de som har SAAB kan väl satsa friskt...  Själv fick jag nöja mig med Scania eller Porsche om jag hade velat ha dekaler på Corradon smile

http://www.garaget.org/?car=92094&image=1445446

Har man inte en PORSCHE

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN

326 Inlägg
18 juni 2009
helt plötsligt så tror alla Saab ägare att dom har en sportbil.. så hopplöst tragiskt... jösses..

"Sweet Insane Road Maniac"

1 464 Inlägg
18 juni 2009
Dragonbreath skrev:
helt plötsligt så tror alla Saab ägare att dom har en sportbil.. så hopplöst tragiskt... jösses..

Definera alla? Det är precis som att säga att alla Supra ägare kan köra bil, stämmer ungefär lika mycket. Samma nivå på tragik dessutom... lol

Jag håller med TS om att det kan tyckas vara lite muppigt, men samtidigt får man se lite på det med glimten i ögat. Att använda 'ägget' i beskrivningar och på dekaler är väl ändå mest på skoj? Sen att det ser underligt ut är en annan femma, men det kan 'riktiga' dekaler och motivlackeringar också göra.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

326 Inlägg
18 juni 2009
MrJAM skrev:
Dragonbreath skrev:

Definera alla? Det är precis som att säga att alla Supra ägare kan köra bil, stämmer ungefär lika mycket. Samma nivå på tragik dessutom... lol

Jag håller med TS om att det kan tyckas vara lite muppigt, men samtidigt får man se lite på det med glimten i ögat. Att använda 'ägget' i beskrivningar och på dekaler är väl ändå mest på skoj? Sen att det ser underligt ut är en annan femma, men det kan 'riktiga' dekaler och motivlackeringar också göra.

Å så har han en saab.. vill du inte ha lite koeningsegg emblem? wink

"Sweet Insane Road Maniac"

1 464 Inlägg
18 juni 2009
Dragonbreath skrev:
Å så har han en saab.. vill du inte ha lite koeningsegg emblem? wink

Har inget med saken att göra att jag kör SAAB. Jag klarar av att vara objektiv oavsett bilmärke, vilka vissa uppenbart inte klarar av att hantera. Svara gärna på frågan... lol

Men visst, klart jag vill ha ett koeningsegg märke. Om det sitter på en Koeningsegg bil givetvis.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 juni 2009
Och vad ska den V12 klistret vara bra till på en Saab 9-3? bara på skoj?
Det saknas ½ framför V12. (½V12). big_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Kombi-Nation
289 Inlägg
18 juni 2009
Bara löjligt att lägga sig i vad andra gör med sina bilar.
Blev du avundsjuk för att du inte kom på iden först?

Man ser ju sånt här dagligen, en liten Kia Rio med V8 klistermärke. Jag kollar på bilen och sedan på ägarn, skrattar till lite och sedan kör jag iväg utan att ens bry mig nått större över det. Jag går inte hem och startar en tråd om detta.

Folk gör sånt bara för det är en kul grej, jag tror inte att någon klistrar på ett Ferrari-emblem på sin bil i hopp om att någon ska bli "lurad" och verkligen tro att det är en Ferrari.

G.org börjar allt mer likna dagiset jag en gång i tiden gick på..........

401 Inlägg
18 juni 2009
jag tänkte mer ha en sånhär... tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/102290/689206_a857es.jpg
ägg

Sök