Vad är detta för bil?

ppatrix
20 juni 2009 · 27 Inlägg

Läste precis http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5406387.ab på Aftonbladet. Det står "Även den andra bilföraren, en man, född 1988 skadades och fördes till sjukhus. Bilen som han körde var stulen."

Är det någon som vet vad det är för märke och modell på bilen? Bild finns: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00957/midsommar_957109l.jpg
Jag ser iallafall RS4-fälgar, antagligen replikor.

Sarge
20 juni 2009 · 2 337 Inlägg

Ser ut lite som nya TT:n.

te_wik Forummoderator
20 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Sarge skrev:
Ser ut lite som nya TT:n.

Tycker det jag med.. Lite svårt att se.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
ppatrix
20 juni 2009 · 27 Inlägg

Jo, det är nog nya TT:n med tanke på den stora backspegeln och på linjerna bak. Tack grabbar big_smile

2-D Faderator
20 juni 2009 · 637 Inlägg

Japp de där är nog en TT.. antagligen TTS eller TTRS appropå silvrig backspegel och rs4 fälgar och grillen tongue

Senast redigerat av 2-D (20 juni 2009)

Shaked but not störd.
Audi TT "2.0 TFSI Quattro" (2015)
bollen1986
20 juni 2009 · 3 714 Inlägg

Det var en dödsolycka läste jag på WighsNews.se
och det ser ju ut att vara nån Audi med tanke på fälgarna

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Orchid Opeth
20 juni 2009 · 77 Inlägg

bollen1986 skrev:
ser ju ut att vara nån Audi

= DKW smile

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.
Rquired Allmänt envis
20 juni 2009 · 12 512 Inlägg

Ser ut som den senaste modellen av TT, som sagts tidigare. Tycker också att det ser ut som dom kapat taket, ser ut som den unge tjuven fick sig en rejäl läxa iaf hmm

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hoevding Withlimb
20 juni 2009 · 210 Inlägg

Rquired skrev:
Ser ut som den senaste modellen av TT, som sagts tidigare. Tycker också att det ser ut som dom kapat taket, ser ut som den unge tjuven fick sig en rejäl läxa iaf hmm

En rejäl läxa tror jag inte han fick då han avled.

105hk rent vansinne!
Mickius
20 juni 2009 · 4 670 Inlägg

Inte för o vara dum nu men killen som omkom i Tranås har ju inte stulit någon bil!

I den artikeln står de ju om olika fall och du har ju bara klippt in vissa saker ihop med andra bilder?


Olyckan i tranås bilden till vänster.
Flera allvarliga trafikolyckor inträffade på midsommaraftonen.

En man i 20– årsåldern dog när hans bil körde av vägen utanför Tranås.

Orsaken till olyckan är okänd, men enligt polisen finns det uppgifter om att farten varit hög före kraschen. Han körde av vägen mellan Frinnaryd och Sundshult söder om Tranås.


Den som stal bilen var ju i Upplands Väsby

Senast redigerat av mickius (20 juni 2009)

Darkie dARKiE
20 juni 2009 · 5 031 Inlägg

mickius skrev:
Inte för o vara dum nu men killen som omkom i Tranås har ju inte stulit någon bil!

I den artikeln står de ju om olika fall och du har ju bara klippt in vissa saker ihop med andra bilder?


Olyckan i tranås bilden till vänster.
Flera allvarliga trafikolyckor inträffade på midsommaraftonen.

En man i 20– årsåldern dog när hans bil körde av vägen utanför Tranås.

Orsaken till olyckan är okänd, men enligt polisen finns det uppgifter om att farten varit hög före kraschen. Han körde av vägen mellan Frinnaryd och Sundshult söder om Tranås.


Den som stal bilen var ju i Upplands Väsby

Sant, reagerade jag också på men orkade inte förklara det wink
Var väldigt luddigt skrivit i artiklen ialf.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
ppatrix
20 juni 2009 · 27 Inlägg

mickius skrev:
Inte för o vara dum nu men killen som omkom i Tranås har ju inte stulit någon bil!

I den artikeln står de ju om olika fall och du har ju bara klippt in vissa saker ihop med andra bilder?


Olyckan i tranås bilden till vänster.
Flera allvarliga trafikolyckor inträffade på midsommaraftonen.

En man i 20– årsåldern dog när hans bil körde av vägen utanför Tranås.

Orsaken till olyckan är okänd, men enligt polisen finns det uppgifter om att farten varit hög före kraschen. Han körde av vägen mellan Frinnaryd och Sundshult söder om Tranås.


Den som stal bilen var ju i Upplands Väsby

Du har säkert rätt, men som sagt så är artikeln rätt snurrig. smile

volvo164
21 juni 2009 · 10 Inlägg

ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

FordeveR www.klockren.nu
21 juni 2009 · 476 Inlägg

volvo164 skrev:
ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
P-O Putsnisse
21 juni 2009 · 265 Inlägg

FordeveR skrev:

volvo164 skrev:
ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

Håller med dig FordeveR...

BuRrE08
21 juni 2009 · 678 Inlägg

Det är garanterat en TTS

volvo164
21 juni 2009 · 10 Inlägg

FordeveR skrev:

volvo164 skrev:
ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sarge
21 juni 2009 · 2 337 Inlägg

volvo164 skrev:

FordeveR skrev:

volvo164 skrev:
ser ut som en TT e bilen stulen så tycker ja inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig !!!!!!!!!

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta det lite lugnt, kan väl hålla diskussionen på en civiliserad nivå?

volvo164
21 juni 2009 · 10 Inlägg

Sarge skrev:

volvo164 skrev:

FordeveR skrev:

Okej att de va riktigt idiotiskt att sno en bil, inte försvarbart på nåt sett. Men att kläcka en sån jävla idiot kommentar som "tycker jag inte ett dugg synd om fanskapet som körde ihjäl sig" är väl snudd på ännu mer idiotiskt..skärpning för fan!

tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta det lite lugnt, kan väl hålla diskussionen på en civiliserad nivå?

absolut men tycker inte om när folk idiotförklarar mig för min åsikt men sånt e livet

P-O Putsnisse
21 juni 2009 · 265 Inlägg

volvo164 skrev:

Sarge skrev:

volvo164 skrev:

tycker bara jävligt illa om kriminella idioter å ja står för att ja inte tycker ett dugg synd om fan skapet men vill du slicka arsle på kriminella så gör de då för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta det lite lugnt, kan väl hålla diskussionen på en civiliserad nivå?

absolut men tycker inte om när folk idiotförklarar mig för min åsikt men sånt e livet

Men du idiotförklarar ju andra..men det går bra ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang