2752
Sök

"Stig" visar sig för första gången vem han verkligen är. (Top Gear)

31 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
#1
Nu vet vi vem "Stig" är efter flera års undringar.

SE HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=ifrtlC4NTys


DFFL
9 020 Inlägg
21 juni 2009
#2
WTF?
Det trodde jag inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lite överallt..
612 Inlägg
21 juni 2009
#3
Haha även..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

343 Inlägg
21 juni 2009
#4
Jaha.. Det var som fan det. :o

fotointresserad
2 307 Inlägg
21 juni 2009
#5
Men läser man kommentarerna under så står det även att det inte är han utan att det bara var nåt skämt..?

Stog så här på Wikipedia (även om man inte kan ha den som helt tillförlitlig källa):
"The White Stig was 'revealed' to be ex-Formula 1 driver Michael Schumacher on the 21st of June 2009 on the first episode of the new series of Top Gear. However at the end of the show this was shown to be an elaborate joke. Schumacher was also credited as the Special Guest of the episode, seperately to 'The Stig'."


274 Inlägg
21 juni 2009
#6
Nja detta tror inte jag på sad. Jag tror att det är alldeles för dyrt att ha Michael bakom en en hjälm i varenda avsnitt av serien. Fast man ska aldrig säga aldrig.

Edit: Norde var före typ.
Senast redigerat av Bossni (21 juni 2009)


8 877 Inlägg
21 juni 2009
#7
Kollar man noga på flera olika klipp så ser man klart och tydligt att det är olika personer vid flera tillfällen.
Just det här klippet är ju som Norde cirerar till, just bara ett skämt.

Fotograf på tierpidag.se

Avstängd
962 Inlägg
21 juni 2009
#8
Ben Collins är The Stig.

Legitimerad klåpare
212 Inlägg
21 juni 2009
#9
prodrive skrev:
Ben Collins är The Stig.
Barack Obama är The stig. De gick dom ut med för ett par månader sedan roll


31 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
#10
Norde skrev:
Men läser man kommentarerna under så står det även att det inte är han utan att det bara var nåt skämt..?

Stog så här på Wikipedia (även om man inte kan ha den som helt tillförlitlig källa):
"The White Stig was 'revealed' to be ex-Formula 1 driver Michael Schumacher on the 21st of June 2009 on the first episode of the new series of Top Gear. However at the end of the show this was shown to be an elaborate joke. Schumacher was also credited as the Special Guest of the episode, seperately to 'The Stig'."
Ja man undrar värkligen hur länge dom ska hålla på och skämta och luras om vem som är The Stig. Men det värkar så realistiskt i videon och alla är så exalterade så det borde vara en riktig disappointment för alla åskådare som står där i studion om dem får reda på att det bara var ett skämt igen...men jag vet inte


12 086 Inlägg
22 juni 2009
#11
Jag instämmer med kommentarerna på youtube, aldrig i livet att gamle micke skulle köra runt i det där programmet var och varannat avsnitt. Han kör formel 1 på topnivå och har nog bättre saker för sig på sin lediga tid.

EDIT: Ok, han körde formel 1 kanske? Inte så insatt tongue
Senast redigerat av JapMax (22 juni 2009)

Avstängd
962 Inlägg
22 juni 2009
#12
JapMax skrev:
Jag instämmer med kommentarerna på youtube, aldrig i livet att gamle micke skulle köra runt i det där programmet var och varannat avsnitt. Han kör formel 1 på topnivå och har nog bättre saker för sig på sin lediga tid.

EDIT: Ok, han körde formel 1 kanske? Inte så insatt tongue
Han slutade efter 2006, som sagt det är väldigt mycket som tyder på att det är Ben Collins som är Stig, han har uppenbarligen varit anställd av bbc/topgear.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 juni 2009
#13
Tror aldrig de skulle avslöja The Stig, det är förmodligen bara någon av Jeremys galna idéer igen...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 juni 2009
#14
Schumi är dessutom längre än the Stig..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

2 182 Inlägg
22 juni 2009
#15
Alla vet ju att Svampbob Fyrkant är The Stig...

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Avstängd
962 Inlägg
22 juni 2009
#16
Rquired skrev:
Tror aldrig de skulle avslöja The Stig, det är förmodligen bara någon av Jeremys galna idéer igen...
Svarte Stig avslöjade sig, han fick sparken.

DFFL
9 020 Inlägg
22 juni 2009
#17
Norde skrev:
Men läser man kommentarerna under så står det även att det inte är han utan att det bara var nåt skämt..?

Stog så här på Wikipedia (även om man inte kan ha den som helt tillförlitlig källa):
"The White Stig was 'revealed' to be ex-Formula 1 driver Michael Schumacher on the 21st of June 2009 on the first episode of the new series of Top Gear. However at the end of the show this was shown to be an elaborate joke. Schumacher was also credited as the Special Guest of the episode, seperately to 'The Stig'."
Tankade avsnittet innan.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10265/691505_t1an7o.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Mongo
439 Inlägg
23 juni 2009
#18
läste lite i aftonbladet om detta.

Inte riktige "Stig"?

Nu spekuleras det i att Shumi inte är den riktige "Stig". I eftertexterna till programmet uppgavs Michael Schumacher nämligen som gäst, och inte som "The Stig".

Efter att inslaget spelats in inför studiopublik lär programledaren Jeremy Clarkson dessutom ha sagt att "Han (Schumacher) hade inte en aning om vad allt det där var” och refererade till en Schumis oförstående till stämningen i studion.

Mycket tyder på att allt kan vara ett exklusivt skämt från BBC.



http://www.aftonbladet.se/bil/article5412835.ab
Senast redigerat av Tropp (23 juni 2009)

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

Körv
3 535 Inlägg
23 juni 2009
#19
Hahaha.. Aftonbladet är verkligen. Dåligt!

Truckdriving Man

671 Inlägg
23 juni 2009
#20
Säker källa men otydlig utgång !

Det planeras en "mini stig" killen har vart frågad..
En ung supertalang inom motorsporten, ynglingen är vän till bekanta i England...
Som sagt han är tillfrågad mer vet jag ej...

Varför frågar dom inte mig tongue
e...
Senast redigerat av endorfinslaven (23 juni 2009)


Sök