2472
Sök

baklys toning???

1 741 Inlägg
20 maj 2006
dom säger fy på dig om dom orkar bry sig.. bara du inte bryter mot nåt annat så brukar dom ju skita i det.. är ju lite jobbigare med rött iofs för att blinkers blir ju röd då åxå om det är ordentligt tonat.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

40 Inlägg
20 maj 2006
okej tongue

Idioten ser på handen när handen pekar på himlen

18 Inlägg
2 juli 2006
hehe, kolla min audi 100, den bakljusrampen är kolsvart, gick igenom besiktningen!!!

8 156 Inlägg
2 juli 2006
Att man klarar sig igenom besiktningen handlar ju mest om att dom som jobbar på sbp oftast gillar snygga bilar. Träffar man bara på rätt person så. Dom flesta är ju smidiga och låter småsaker passera. Så länge säkerheten inte blir lidande förstås...
Men man ska ju veta att det inte är lagligt och att man kan åka dit på en ombesiktning om man råkar ut för fel person.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

63 Inlägg
9 juli 2006
Jag tonade mina med spraytoning och blev väldigt nöjd.
Men det är som alla andra här också säger, man kan undra om den går igenom besiktningen !?
Dem brukar ju vara noga med att reflexen ska synas, och om de inte gör det så kan man sätta 2 st "extra" reflexer på t.ex. kofångaren [Under Baklyktorna] när man ska in och besiktiga !

864 Inlägg
9 juli 2006
svart tonat går i regel igenom lättare än rött då rött sabbar blinkersens färg medans svart bara dämpar ljuset,båda är ju dock olagligt såklart... men det bästa är väl att ha en uppsättning otonade till hands o försöka prata sig ur problemet om snuten kommer o bråkar lite....
//alex
Senast redigerat av Tuffhaggman (9 juli 2006)

Sök