4777
Sök

Värsta sommaren/semestern?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Nu vill jag höra om era sommrar eller semestrar som gått åt skogen tongue.

Typ, ni missade planet till Turkiet eller liknande? Ja, ni fattar va?

Helvetiska semestrar helt enkelt lol.

Roligt att läsa om kanske.

Ha en bra sommar smile.

I do it my way

273 Inlägg
25 juni 2009
När jag va 5 år så åkte jag och hela min familj till Legoland, visserligen en väldigt rolig och trevlig semester, tills...

På hemvägen passerade vi en by med ett lustigt namn ("B*gballe") och givetvis så ville vi stanna och ta en bild på den komiska skylten. Så min bror sprang gick bort och ställde sej intill skylten och jag, som den linslus man är, ville också va med på bilden. Iklädd i bara shorts springer jag till skylten, snubblar på en grenj*vel, och ramlar ner i ett antal nässelbuskar med huvudet först.

Resten av bilresan va inte särskilt mysig för min del, sved ju ganska mycket lol

Dock fick vi med en fin bild där man ser mina ben sticka upp från ett hav av nässlor smile

EDIT: kan nog bli en väldigt trevlig tråd det här tongue
Senast redigerat av ArizonaEagle (25 juni 2009)

Norrlänning
1 453 Inlägg
25 juni 2009
Var på Rhodos för några år sen, var med i en MC olycka andra dagen och brände upp hela högerbenet. Så resten av semestern hade man hela benet inplastat i nån specialplast och bandage...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

DFFL
9 020 Inlägg
25 juni 2009
Denna som kommer nu.
Var ju som några sett planerat ett husbygge.
Men efter vissa omständigheter (Hon är koko och jag orkade inte längre) så blir det inte så.

Men det löser sig säkert, lär väl bli några dagar i Amsterdam t.ex. så pengarna lär gå åt som smör i solsken ändå. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sleeper
3 084 Inlägg
25 juni 2009
ArizonaEagle skrev:
När jag va 5 år så åkte jag och hela min familj till Legoland, visserligen en väldigt rolig och trevlig semester, tills...

På hemvägen passerade vi en by med ett lustigt namn ("B*gballe") och givetvis så ville vi stanna och ta en bild på den komiska skylten. Så min bror sprang gick bort och ställde sej intill skylten och jag, som den linslus man är, ville också va med på bilden. Iklädd i bara shorts springer jag till skylten, snubblar på en grenj*vel, och ramlar ner i ett antal nässelbuskar med huvudet först.

Resten av bilresan va inte särskilt mysig för min del, sved ju ganska mycket lol

Dock fick vi med en fin bild där man ser mina ben sticka upp från ett hav av nässlor smile

EDIT: kan nog bli en väldigt trevlig tråd det här tongue

När du säger legoland så kommer jag ihåg ett roligt minne dock inte om mig men om lillebrorsan som var 5-6 år. Han kör de dära elbilarna runt en bana han blir frånåkt av de andra små barnen och skriker "jävla biljävel" och grinar och elak som fan sen efter han kört är han alldeles knallröd i ansiktet står och skriker, så jävla roligt skrattar så jag gråter bara om jag tänker på det
(såg en semestervideo på det för nått år sen måste fan få upp den på youtube på nått sätt tongue)
Senast redigerat av Sushikocken (25 juni 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök