4981
Sök

Webradio på Garaget.org?

400 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Hej jag undrar om det skulle gå och skaffa en webradio här på garaget.org som man kan ringa in till och fråga saker tex om man behöver hjälp med att hitta saker till bilen eller något sånt och sen bara spela musik .
tex så här.
välkommen till Garaget.org Webradio tex.
hur många tycker det här är en bra idé skriv era svar här under.
jag vill gärna att hjärnan bakom garaget.org tar del utav det här så får vi se vart min idé leder till. wink
Mvh Eugene (zerox1) Glansberg.

Zerox

DFFL
9 020 Inlägg
25 juni 2009
chrizz skrev:
öhm, prova sätt på itunes, spotify, winamp, www.sr.se eller något annat för musik wink

Nån slags radio är nog inte rätt grej för Garaget smile

Mvh

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

400 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
chrizz skrev:
öhm, prova sätt på itunes, spotify, winamp, www.sr.se eller något annat för musik wink

Mvh

men så man kan ringa in och ge tips och få tips om olika saker de e ju inte alltid alla går in på forumet men med radion tänkte jag att man kunde hjälpa folk genom att dom får kontakt där igenom. hoppas du förstår hur jag menar jag vet att jag e dålig på att förklara. :-P

Zerox

DFFL
9 020 Inlägg
25 juni 2009
Zerox1 skrev:
FireTraXX skrev:
chrizz skrev:

Mvh

men så man kan ringa in och ge tips och få tips om olika saker de e ju inte alltid alla går in på forumet men med radion tänkte jag att man kunde hjälpa folk genom att dom får kontakt där igenom. hoppas du förstår hur jag menar jag vet att jag e dålig på att förklara. :-P

Vad är det för fel på forumet?
Här kan man ge tips och få tips till höger och vänster genom att folk får kontakt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 juni 2009
Zerox1 skrev:
FireTraXX skrev:
chrizz skrev:

Mvh

Typ som RIXFM med "Sverige, hjälper"

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

400 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Zerox1 skrev:
FireTraXX skrev:

ja precis helt rätt

Zerox

400 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Zerox1 skrev:
-Mackan- skrev:
Zerox1 skrev:

ja precis helt rätt

tycker ni det låter intressant? wink

Zerox

2 337 Inlägg
25 juni 2009
Jag förstår verkligen inte poängen med en Garaget.org webradio. Musik finns, som tidigare nämnts, på andra ställen. Hjälp finns att få på forumet.

Jag skulle aldrig ringa in och betala för att kanske få hjälp, när jag gratis kan lägga ut en fråga och få massor med svar. Vem skulle DJ:a och agera motorgud på radion? Det kostar pengar, kräver arbete och skulle förmodligen ändå inte utnyttjas.

Sök