för ungefär 2 veckor sedan köpte ja min andra bil...det vart en s40 2.0t -00 (vinge på så automat går ej)
o som det är när man har ny bil så är man pedant som fan..så jag tvättade den 2-3 dan tror ja det va...o själv klart började det spö regna efter åt...sen tänkte ja jaha jävla otur jag har då...
sen efter ett par dar igen så tvätta ja den igen...o samma sak... o ja har totalt tvättat bilen 4-5 gånger nu :$ o varje gång har det börjat regna...som senaste gången så vare sol o varmt...sen när ja nästan va klar med vax shampot så började det spö regna...blir så trötter.... tror min bil är förbannad...om det här fortsätter ska ja byta reg nr eller nåt ere nån här som har lika dant eller?
o nej jag överdriver inte....hatar vädret förstunden:P
haha jag vägrar...lixom jag måste åka till ok för o tvätta med...el jo nu när de blir varmare blire hus bruden då...men asså...man blir ledsen...blir ju skit över hela bilen...
klaga inte bättre än snö . Behöver ju inte tvätta efter det har regnat? bara ta en skrapa o ta bort all vatten
hehe joo sant sant...dock så ere nåt skumt med det....för jag får typ sand våger el va man ska säga på backrutan...sen regnar de tp när man ligger där helt slut...gah