4971
Sök

Koppla ihop diskant med koaxial

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Haha aa, det hoppas jag big_smile

Booyakasha!

2 656 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
Swedenrockers skrev:
Har du inte filtrena till diskanterna då?
Softis skrev:
Men..... Fan va allt måste kosta hela tiden sad Är ju fattig som en kyrkråtta

Har inte ens några diskanter än, men tänkte köpa dom på Jula för 99 kr.

avråder dig starkt från att inhandla dom diskanterna de va de mest osköna ljud jag fått ur en diskant någonsin skar igenom så de va inte klokt

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:

nog med ström då? wink

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

nog med ström då? wink

Nepp, men man får ju köpa en sak i taget. För tillfället så har jag 3x8 mm2 kablar, men när jag får råd så blir det 50 mm2 och ett extra batteri.

Men som sagt, kan inte köpa allt på en gång och vissa tillfällen måste man ta till vara på smile

Booyakasha!

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

nog med ström då? wink

Nepp, men man får ju köpa en sak i taget. För tillfället så har jag 3x8 mm2 kablar, men när jag får råd så blir det 50 mm2 och ett extra batteri.

Men som sagt, kan inte köpa allt på en gång och vissa tillfällen måste man ta till vara på smile

jag personligen skulle byta upp mig och köpa iaf 35mm2 kabel innan jag skulle byta upp mig i stegväg,
du kan ju använda ditt mdssteg innan du köper upp dig i steg.
men det är vad jag skulle göra. du gör som du vill.

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Men eftersom att jag köper steget begagnat så måste jag passa på medans det finns kvar. Kabel kan man alltid köpa sen. smile

Booyakasha!

547 Inlägg
7 juli 2009
Tycker dock du ska vänta med att slänga in steget till du har bättre strömförsörjning.. Vore ju lite surt ifall du brände ett så fint steg..

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
Men eftersom att jag köper steget begagnat så måste jag passa på medans det finns kvar. Kabel kan man alltid köpa sen. smile

du börjar i fel ände. det är som att köpa en bra fotbollsspelare nu och tränar aldrig han och han ska spela om 1 år.
det funkar men långt ifrån rätt!

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

du börjar i fel ände. det är som att köpa en bra fotbollsspelare nu och tränar aldrig han och han ska spela om 1 år.

Kan du faktiskt vänta med att kasta i steget till jag bytt kablaget, det kan ju ligga och vila upp sig här hemma innan det ska få jobba smile

Booyakasha!

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

Kan du faktiskt vänta med att kasta i steget till jag bytt kablaget, det kan ju ligga och vila upp sig här hemma innan det ska få jobba smile

onödigt säger jag wink
jag vet inte hur du är men du kanske blir taggad på att slänga i det och pröva wink sen blir det lite bättre då tänker du "ärs vad fan" och sen använder du det wink
köp ett bättre kabelkit nu och sen använder du steget du har nu och sen letar du fynd om du inte får det nästan for free nu wink
men du gör som du vill, inte mitt bekymmer smile
nu kommer jag sluta argumentera men jag har fått sagt det jag vill framföra och då får du ta åt dig det om du vill, det är inte mitt bekymmer om ditt steg går sönder (mäst troligt iaf) smile

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:

onödigt säger jag wink
jag vet inte hur du är men du kanske blir taggad på att slänga i det och pröva wink sen blir det lite bättre då tänker du "ärs vad fan" och sen använder du det wink
köp ett bättre kabelkit nu och sen använder du steget du har nu och sen letar du fynd om du inte får det nästan for free nu wink
nu kommer jag sluta argumentera men jag har fått sagt det jag vill framföra och då får du ta åt dig det om du vill, det är inte mitt bekymmer om ditt steg går sönder (mäst troligt iaf) smile

Haha, nästa så du känner mig hör jag tongue
Men jag får faktiskt steget nästan for free om man jämför med nypris. Det är därför jag vill köpa det ASAP, hade det inte vart därför så hade jag lika gärna kunnat vänta. Men tack för omtanken Kalle

Booyakasha!

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

onödigt säger jag wink

Haha, nästan så du känner mig hör jag tongue
Men jag får faktiskt steget nästan for free om man jämför med nypris. Det är därför jag vill köpa det ASAP, hade det inte vart därför så hade jag lika gärna kunnat vänta. Men tack för omtanken Kalle

haha har bara följt dina inlägg och då tänkte jag att du är en sådan typ xD
haha ingen orsak smile
ja ja men då är det bara handla smile fixa nog med ström innan du kopplar in skiten och köp kablar av pengarna från mds steget wink

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:

onödigt säger jag wink

Haha, nästan så du känner mig hör jag tongue

haha har bara följt dina inlägg och då tänkte jag att du är en sådan typ xD
haha ingen orsak smile
ja ja men då är det bara handla smile fixa nog med ström innan du kopplar in skiten och köp kablar av pengarna från mds steget wink

Patti hade kablage också, vilken klippa vettu big_smile

Ingen som vill köpa mitt steg sad Trodde någon skulle pma om det iaf. Funkar ju kanon bra, men inte till en sådan anläggning som jag är ute efter.

Booyakasha!

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
massa text

Ingen som vill köpa mitt steg sad Trodde någon skulle pma om det iaf. Funkar ju kanon bra, men inte till en sådan anläggning som jag är ute efter.

haha inte illa wink
har du lagt ut det i någon annons??
eller bara skrivit här? smile

3500:- nytt. nja någon eparaggare borde köpa det beggat iaf...
hur mkt begär du (jag är inte intresserad, bara en intressant grej att veta) wink

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
7 juli 2009
ja nån som vill ha lite 6.5" fett med kablar anlsäkringar hållare osv.. har väl nå 2kanals steg, typ 3 cdspelare. 2x12" dlsbasar magnesiumserie.. nå hertzbasar spl.. ska visst va bra skit tongue 900wrms per bas tongue

lika o sälja allt här big_smile haha finns mer än de kondingar dls, allt för fungerande anläggningar..som spelar i trakterna av 140db plus smile

547 Inlägg
7 juli 2009
Vad är det för 2-kanalare du har då? smile

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

2 914 Inlägg
7 juli 2009
pattilatti2 skrev:
ja nån som vill ha lite 6.5" fett med kablar anlsäkringar hållare osv.. har väl nå 2kanals steg, typ 3 cdspelare. 2x12" dlsbasar magnesiumserie.. nå hertzbasar spl.. ska visst va bra skit tongue 900wrms per bas tongue

lika o sälja allt här big_smile haha finns mer än de kondingar dls, allt för fungerande anläggningar..som spelar i trakterna av 140db plus smile

någon cdspelare av bättre kvalisort? wink

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
massa text

haha inte illa wink

hur mkt begär du (jag är inte intresserad, bara en intressant grej att veta) wink

3500 kr nytt för vad? Hade tänkt mig 1500 kr för steget.

Bara skrivit på min sida att det är till salu och i signaturen.
Senast redigerat av Softis (7 juli 2009)

Booyakasha!

2 914 Inlägg
7 juli 2009
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:

haha inte illa wink

aha okej okej smile ja det borde du nästan få wink
(3500:- nytt kosta steget iaf på den sidan jag kolla wink)

4 693 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Softis skrev:
kalle_kalle skrev:

haha inte illa wink

aha okej okej smile ja det borde du nästan få wink
(3500:- nytt kosta steget iaf på den sidan jag kolla wink)

Får jag fråga vilken sida det var?

Booyakasha!

Sök