Hej!
Jag är en skötsam 26 årig kille som brinner för min Honda civic. Icke rökare och nykterist. Eftersom min sambo har kommit in på läkarlinjen i Göteborg så måste jag få tag på ett nytt garage att fortsätta utöva mitt intresse. Om du är nyfiken på vad jag gjort och vad jag gör med bilen kan du kolla på denna länk.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=19872 Här kan du även se framtida planer och följa nästan allt jag kommer göra i garaget.
Krav på garage :
220V Eluttag med minst 10A säkring.
Belysning i taket.
Bra lås på portar.
Stort nog att få in en normalstor bil, kunna förvara mina verktyg,däck, maskiner samt ett område på minst ca 3*3 meter för att kunna arbeta med saker.
Brandsäkert för användning av t.ex. vinkelslip.
Möjlighet att användas till åtminstone 24:00 på natten.
Aktiviteter som kan förekomma:
Kontruktioner i form av plastning/glasfiber.
Slipning av trä, metall, spackel, glasfiber m.m.
Mekande i bil.
Snickrande i trä.
Eventuellt svetsande i framtiden.
Användning av tryckluftskompressor.
Vid slipning så brukar jag skärma av omgivningen med pressreningar för att inte damma ner i onödan.
Kan tänka mig att dela garage med max en annan person (t.ex dela på ett dubbel garage), vill ej att massa okända människor springer runt bland mina saker. Jag vill att garaget/min del av garaget ska vara tomt på saker.
Garaget måste finnas i/i närheten av Göteborg. Garaget vill jag hyra tills vidare och vill veta i god förväg om jag måste flytta därifrån. Kan börja att användas någon gång i Aug till Okt beroende på när vi flyttar.
Om du har ett garage som passar mina krav som du inte använder så hör av dig så kommer vi säkert fram till något!
Epost: junior_kl@home.se