k1mm0 skrev:
pattilatt tror att det är jätteenkelt att bygga sq bil

bra saker sen är saken biff

hehe, du tror de..

du har rätt till din åsikt.

verkar ju va jättelätt. köpa saker för 14k ställa in de på 3 tim. bli bäst i swe.. låter då enkelt på dej. o billigt med.
varför va så kaxig? bonnenalex saker i dina händer o du skulle vart grymt nöjd. han kanske inte kunde ställa in de som önskat då va vet jag..
har funderat på en grej, bra saker näms alltid. men är de nån jävla avundsjuka? nu ska vi bevisa att de går å få de mkt bättre me skit saker?
de optimala är väl att ju bättre saker ju bättre ljud rent logiskt?.. för inte använder ni de sämsta kablarna? gör ni det?
för högtalare, ström. lågnivå, ?? Använder ni den sämsta cd? eller en som är halvdan?
Varför allt tidscomp. osv. om de enl grunden inte behövs, har man byggt rätt då behövs inget sådant;)
Så varför då gnälla på mds osv. om skit är bra. Kör på deras produkter så kör vi andra på våra. varför detta gnäll om vad man har. jag anser inte att mina produkter är särskilt bra. skulle hellre ha någe annat, men i dag har ja de ja har. Finns dem som skulle älska o ha mina steg t.ex.
jävla gnäll på va man har och inte har. Jag är glad över det ja har iaf.
Det handlar inte om produkter kommer nån nu säga. men ok. kör inte på era fucking produkter då kör på biltema fast eller jula och spöa hela världen med det. med supra kablage, feta prosessorer, cd för 24k
dex-90 ligger ju på de iaf hos blekingebilradio.
köp skitet iställe för att snacka om det säger jag.
Du får gärna spöa mig me 5k bil de gör inget, för då har din lågnivåkabel kostat de resten är spons.
setup:
cd dex-90-
4" jula-
6.5"jula-
diskant jula.
10"frontbas jula.
steg noname.
kablar- dls supra.
alpine prossesor.
låter vettigt.