Eftersnack: Friday Night Meet 17/7

wadde Tryck och pys-åka
18 juli 2009 · 884 Inlägg

matte_dj skrev:
Det blev en kanon kväll tycker jag också smile Fast man fölorade allt man körde men men tongue

Man är med för att det är skitkul ändå smile
Fick ju tokstryk jag av den svarta plast-lancian, men med all rätt och heder till han som orkar skramla runt i den !

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Manne_11
18 juli 2009 · 193 Inlägg

wadde skrev:

matte_dj skrev:
Det blev en kanon kväll tycker jag också smile Fast man fölorade allt man körde men men tongue

Man är med för att det är skitkul ändå smile
Fick ju tokstryk jag av den svarta plast-lancian, men med all rätt och heder till han som orkar skramla runt i den !

Haha big_smile Det kan man lungt säga att den gjorde...  men fyfan va den gick... big_smile

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
-Anteson-
18 juli 2009 · 160 Inlägg

wadde skrev:

matte_dj skrev:
Det blev en kanon kväll tycker jag också smile Fast man fölorade allt man körde men men tongue

Man är med för att det är skitkul ändå smile
Fick ju tokstryk jag av den svarta plast-lancian, men med all rätt och heder till han som orkar skramla runt i den !

moste säga att din audi gick tok bra lancian va skön tappa skruvar i start o skvätte olja men gick som ett ass smile haha kvällen va skit rolig big_smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
matte_dj
18 juli 2009 · 258 Inlägg

Haha jo en gång vann jag då smile
Jo håller med de va fan min första gång jag körde och de va verkligen kul! big_smile
De är ju också bra och träna på starterna innan man får en superbil wink

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
-Anteson-
18 juli 2009 · 160 Inlägg

matte_dj skrev:
Haha jo en gång vann jag då smile
Jo håller med de va fan min första gång jag körde och de va verkligen kul! big_smile
De är ju också bra och träna på starterna innan man får en superbil wink

helt klart men osså kul o se va din bil står jusst nu smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
soll3
18 juli 2009 · 16 Inlägg

matte_dj skrev:
Haha jo en gång vann jag då smile
Jo håller med de va fan min första gång jag körde och de va verkligen kul! big_smile
De är ju också bra och träna på starterna innan man får en superbil wink

Träna på starter, där sa du det! Jag tyckte jag hängde på den röda s14 efter jag fått i 2an rätt bra, men han fick konstigt nog alltid starterna wink

Dennis solle Andersson - "gasa tills det rasar!"
Nissan 200sx s13 @ 1,15bar
Nissan Owners Group Sweden, youtube profile
matte_dj
18 juli 2009 · 258 Inlägg

Haha jo förut trodde alla att jag kanske hade lite mera under huven än va jag hade tongue

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
-Anteson-
18 juli 2009 · 160 Inlägg

matte_dj skrev:
Haha jo förut trodde alla att jag kanske hade lite mera under huven än va jag hade tongue

trodde lätt att du hadde mer under huven när jag såg bilen första gången men bilen e fin smile hitta en skrotad cossi me motor o bygg smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
matte_dj
18 juli 2009 · 258 Inlägg

Haha antog de tongue
Joo de skulle vara riktigt kul! Men en begangnad cossie motorn kostar ca 25000kr men man han ju få tag på cossie v6 med 200hk de funkar ju! den ligger runt 5000kr
Men problemet blir och få ihop allt så de funkar och de kommer ta tid tongue

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
Eztra
18 juli 2009 · 17 Inlägg

Grym kväll, riktigt roligt. Bra uppstyrt! Nästa gång är jag med och racear(svarta a3'n) (Blink till Solle :p)

soll3
18 juli 2009 · 16 Inlägg

Ett litet klipp från gårdagens race http://www.youtube.com/watch?v=SY4BtM2NHg8
Inget speciellt dock, ligger nog lite för länge på 1an med dåligt gräpp... Men jag hade nog ingen susning mot audin iaf så wink

Dennis solle Andersson - "gasa tills det rasar!"
Nissan 200sx s13 @ 1,15bar
Nissan Owners Group Sweden, youtube profile
Mattman Gammal och grinig
18 juli 2009 · 362 Inlägg

Var det ingen som såg det hederliga räjset jag bjöd på? wink skulle bevisa för kompisen min att bilar byggda med för mkt plåt också kan, men jag fick ju så klart stryk, vilket jag räknade med, men det lät ju mkt iaf smile

Nästa gång kanske jag har lite medvind, ni får väll hålla utkik efter en silvrig 240 och en röd honda prelude som prompt ska räjsa, för jag ska utmana minst en gång varje race tills jag vinner nått wink

AudiZack Living the good Life!
19 juli 2009 · 585 Inlägg

Eztra skrev:
Grym kväll, riktigt roligt. Bra uppstyrt! Nästa gång är jag med och racear(svarta a3'n) (Blink till Solle :p)

kommer bli kul... wink

When the flag drops, the Bullshit stops.
shurik
19 juli 2009 · 6 Inlägg

Riktig bra kväll. lite mer bilder?

cruel88 CREW FTR
19 juli 2009 · 435 Inlägg

tyckte med allt var svin bra igår, bra träff och bra natt aktivitet men de finns lite små saker som kan göra bra mycket bättre! men de var grymt bra jobbat för att vara ganska nya på detta + att de vart så himla mycket bilar!

hehe mer bilder vill vi ha:D

FUCKTARD RACING CREW
wadde Tryck och pys-åka
19 juli 2009 · 884 Inlägg

soll3 skrev:
Ett litet klipp från gårdagens race http://www.youtube.com/watch?v=SY4BtM2NHg8
Inget speciellt dock, ligger nog lite för länge på 1an med dåligt gräpp... Men jag hade nog ingen susning mot audin iaf så wink

Broom broom. Det måste vara lite surt att bara ha en-ändes-drift alltså. Jag går aldrig tillbaks tongue
Det latjo är ju att min inte låter nånting heller, utom tryck och pys lite.
Kul med filmsnutten iaf smile

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
soll3
19 juli 2009 · 16 Inlägg

wadde skrev:

soll3 skrev:
Ett litet klipp från gårdagens race http://www.youtube.com/watch?v=SY4BtM2NHg8
Inget speciellt dock, ligger nog lite för länge på 1an med dåligt gräpp... Men jag hade nog ingen susning mot audin iaf så wink

Broom broom. Det måste vara lite surt att bara ha en-ändes-drift alltså. Jag går aldrig tillbaks tongue
Det latjo är ju att min inte låter nånting heller, utom tryck och pys lite.
Kul med filmsnutten iaf smile

Äh, det ska inte gå fort bara rakt fram wink Det är kul med rwd! Nästa säsong ska jag ge dig en bättre match! Titta bara hur mycket roligare det är: http://www.youtube.com/watch?v=yBnrK_Wy … re=channel

Ett till klipp från racet: http://www.youtube.com/watch?v=Ml9qjHcq … re=channel (filmat av Eztra med den svarta a3n) cool

Dennis solle Andersson - "gasa tills det rasar!"
Nissan 200sx s13 @ 1,15bar
Nissan Owners Group Sweden, youtube profile
wadde Tryck och pys-åka
19 juli 2009 · 884 Inlägg

soll3 skrev:
Äh, det ska inte gå fort bara rakt fram wink Det är kul med rwd! Nästa säsong ska jag ge dig en bättre match! Titta bara hur mycket roligare det är: http://www.youtube.com/watch?v=yBnrK_Wy … re=channel

Hihi, joda runt hörn kan jag också köra. Ska nog visa när jag får lite däck-konto ekonomi. Och kanske ett bar liiite bättre coilovers. Verkar vara nå fel på dem jag har nu tyvär.
Men nissanen din är fin ska jag iaf säga, inte bara vara elak smile

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Ashki
19 juli 2009 · 72 Inlägg

Riktigt kul med all respons! Se fram emot en ännu bättre fredag, om vädret tillåter!

Supra-Alex
19 juli 2009 · 449 Inlägg

Vem var det som stod i starten och filmade precis brevid bilen?
Inga bilder eller filmer på supran?
Fan att jag fick så dåliga starter hela tiden..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang