3812
Sök

Avslöja dina tvångstankar!

373 Inlägg
20 juli 2009
*Kollar 1:ans växel ett par ggr när jag står i rödljus..

*Trycker minst 2ggr på lås fjärren till bilen för att "konstatera" att den låser..

*Kolla så man har med allt man behöver dvs: bil och lghts nycklar och mobil, glasögon & panelen till bilsterion.. vet med mig att jag är tankspridd så jag försöker kolla detta innan jag är framme vid parkeringen..

615 Inlägg
20 juli 2009
Lägger också alltid i/ur 1an flera gånger vid rödljus.
Sen när jag öppnar en ölburk så måste ALLTID flärpen man öppnar med ställas helt rak så som den är innan man öppnar, obekvämt att dricka annars :S
Tvingas jag sitta still så måste jag alltid sitta och snurra mobilen mellan långfinger och tumme med hjälp av ringfingret.

Let's stance!

66 Inlägg
20 juli 2009
Torka sig efter duschen alltid i samma ordning. Förr borsta jag alltid tänderna i en viss ordning också, det var skolans fel som lärde oss det. Nu går det bra lite hur som helst. Som andra skrivit pillar man gärna på pennor och andra saker. Finns det inget att pilla på så trummar man med fötterna. Senaste tiden har jag märkt att jag ofta lyckas titta på klockan exakt 13:37. Inte så att jag sitter och väntar, det bara blir så. Mycket märkligt.

Politik är konsten att leta efter problem, hitta dem överallt, ställa fel diagnos och använda fel botemedel.

DFFL
9 020 Inlägg
20 juli 2009
fuzzmower skrev:
Torka sig efter duschen alltid i samma ordning.
...

Jag med typ.
Börjar ju alltid med håret, men innan jag fortsätter med resten av kroppen så borstar jag håret.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kanon..
1 473 Inlägg
20 juli 2009
FireTraXX skrev:
fuzzmower skrev:
...

Jag med typ.
Börjar ju alltid med håret, men innan jag fortsätter med resten av kroppen så borstar jag håret.

Borstar håret, eru gay?

blacken
20 juli 2009
leksak skrev:
FireTraXX skrev:
fuzzmower skrev:
...

Jag med typ.

Borstar håret, eru gay?

lol

DFFL
9 020 Inlägg
20 juli 2009
leksak skrev:
FireTraXX skrev:
fuzzmower skrev:
...

Jag med typ.

Borstar håret, eru gay?

Inte nog med det, jag använder balsam med. smile

Annars blir ju håret rufsigt och jävligt under kepsen.
Funkar ju inte när man har ganska långt hår.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
20 juli 2009
fuzzmower skrev:
Senaste tiden har jag märkt att jag ofta lyckas titta på klockan exakt 13:37. Inte så att jag sitter och väntar, det bara blir så. Mycket märkligt.

Samma här.. i flera års tid har jag lyckats titta på klockan  kl 00.07 typ 4-5 gånger i veckan. Är väl ingen tvångstanke men konstigt är det. tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
20 juli 2009
Måste varje dag ringa min sons mamma för att höra att allt är bra med sonen(vi är sepererade).

Os Difuntos
1 822 Inlägg
20 juli 2009
Mycket av det som står är ju inga tvångstankar, utan mer en form av ticks som tex sitta å pilla på pennor, skaka på benen när man sitter ner mm. Dock har jag en riktigt jobbig jävla tvångstanke som faktiskt har kommit på senare år, det är att kolla mobilen att den står på allmän i ljudprofilen. (ni med nokia n95-96 kanske känner igen er, knapplås av sen knappen på ovansidan välj allmän profil å då kommer njutningen sen samma visa igen ett par 30tal gånger) det kan jag fippla med i 15 minuter innan jag lyckas övertala mig själv att den faktiskt står på allmän jävla *** profil.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

712 Inlägg
20 juli 2009
Måste alltid kolla att jag har med mig lägenhetsnycklarna minst 2 gånger innan jag drar igen dörren..

1 808 Inlägg
20 juli 2009
FireTraXX skrev:
leksak skrev:
FireTraXX skrev:

Jag med typ.

Borstar håret, eru gay?

Inte nog med det, jag använder balsam med. smile

Annars blir ju håret rufsigt och jävligt under kepsen.
Funkar ju inte när man har ganska långt hår.

jag balsamerar skägget smile de blir mjuk

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Svetsare
3 150 Inlägg
20 juli 2009
Brains skrev:
Ställer in väckarklockan och kollar alltid en gång efteråt att den är på.

Hehe, samma här  tongue  roll

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

7 100 Inlägg
20 juli 2009
måste alltid leka med post it lappar.alltså ja bläddrar dom precis som man gör med ett kortlek :S

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

3 714 Inlägg
20 juli 2009
Sitta och pilla på typ allt som går när man sitter vid datorn eller har tråkigt
När jag ska fixa något så kan det ta riktigt lång tid innan det blir klart oberoende på vad det är....
Snurrar mobilen mellan pekfingret o tummen
Kollar vad klockan är typ var femte minut

Japp man är väl som alla andra .... tongue

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

45 Inlägg
20 juli 2009
Haha fan va kul att fler har en förmåga att kolla på klockan exakt samma tid osunt ofta. För mig är det 13:33 som gäller. Detta har ju pågått några år och dessa siffror har mer och mer börjat jaga mig. Dyker upp i tid och otid, känner mig som hurley i Lost ungefär.. Spelar möjliga sifferkombinationer av dessa siffror på lotto sedan några år också, dock utan vidare resultat.

"Gas, Grass or Ass
No One Rides For Free"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 juli 2009
Pierre_r skrev:
Ser jag en bläckpenna som ligger framme så måste jag skruva sönder den och sätta ihop den igen.
Just nu har jag jättekul det ligger ca 10st bläckpennor vid datan lol

Trodde nästan jag var ensam om det, kan aldrig heller hålla mig ifrån att skruva isär och sätta ihop dom tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 182 Inlägg
20 juli 2009
Måste alltid kolla alla fönster och dörrar att dom är stängda minst 5gr innan jag går hemifrån vet ej varför. Sen om tvn eller stereon är på det skiter jag i så länge dörrar o fönster är stängt.

66 Inlägg
21 juli 2009
ijahman skrev:
Haha fan va kul att fler har en förmåga att kolla på klockan exakt samma tid osunt ofta. För mig är det 13:33 som gäller. Detta har ju pågått några år och dessa siffror har mer och mer börjat jaga mig. Dyker upp i tid och otid, känner mig som hurley i Lost ungefär.. Spelar möjliga sifferkombinationer av dessa siffror på lotto sedan några år också, dock utan vidare resultat.

Hehe jävligt skumt är det. Min polare fattar inte vad jag snackar om och är övertygad om att jag inbillar mig.

Märkte en annan grej idag på lunchen. Jag äter alltid McDonaldsmenyn i en speciell ordning. Pommes först innan de kallnar, sen cheeseburgaren och sist "huvudburgaren" (beroende på om de har specialmeny eller inte). Pappret från cheeseburgaren lindar man in stora burgaren i för att inte drälla mat överallt. roll

Politik är konsten att leta efter problem, hitta dem överallt, ställa fel diagnos och använda fel botemedel.

1 534 Inlägg
21 juli 2009
måste alltid dubbelkolla dubbelkollningen av mina bilnycklar i fickan tongue

Sök