3667
Sök

Avslöja dina tvångstankar!

4 682 Inlägg
21 juli 2009
måste vrida på huvudet å titta varenda gång en snygg bil kommer förbi, får ångest å kan inte sluta tänka på de om ja inte gör de tongue.

Polestar
155 Inlägg
21 juli 2009
När jag har råkat röra min näsa eller om det kliar på näsan så måste jag klia på hakan eller röra hakan, as jobbigt tongue

Fetast i stan !!
991 Inlägg
21 juli 2009
Jag måste alltid innan jag lägger mig fixa så att täcket ligger på golvet framför sängen, kuddarna ligger rättvända och sen måste jag ha mobiltelefonen till vänster, snusdosan till höger och sen glasögonen ska ligga så att telen och snusdosan ligger mellan bågarna på bordet bredvid sängen =/    och det kollar jag så det gör ett antal gånger innan jag lägger mig för annars kan jag inte somna  sad

sen när jag äter t.ex. pommes frites och korv så måste korven alltid ligga till vänster för annars kan jag inte äta =/   helt sjukt konstigt
Senast redigerat av Klorin_Elvis (21 juli 2009)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Fri fart för ett fritt folk!
14 724 Inlägg
21 juli 2009
bläckpennor har jag svårt att låta bli

får ofta något sjukt sug att testa att hoppa med bilen på konstiga ställen för det mesta låter jag bli smile
vi har dock en frän bro här i örebro vid Glomman där kan man hoppa rätt redigt om man vill

120km/h med en 240 så har man garanterat marklyft ganska ordenkligt oxå smile

Kör fort så hinner inget hända...

715 Inlägg
21 juli 2009
Growe skrev:

får ofta något sjukt sug att testa att hoppa med bilen på konstiga ställen för det mesta låter jag bli smile
vi har dock en frän bro här i örebro vid Glomman där kan man hoppa rätt redigt om man vill

det låter kul

Med lem
624 Inlägg
21 juli 2009
Jag måste alltid spotta två gånger..  Dom andra tänker jag inte avslöja för då tycker ni jag är sjuk i huvudet.. lol

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

393 Inlägg
23 juli 2009
Hmm Det är nog att man går brevid A brunnarna å inte på dom.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
23 juli 2009
MrL skrev:
Jag måste alltid spotta två gånger..  Dom andra tänker jag inte avslöja för då tycker ni jag är sjuk i huvudet.. lol

SÄG, nu har du börjat! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

28 Inlägg
23 juli 2009
* Leker alltid med cruisecontrolen i bilen, on/off on/off...
* Snurrar alltid telefonen mellan tumme & FU-fingret
* Pillar ALLTID med någonting, pennor, batteriluckor you name it..
* Skruvar jag någonting trippelkollar jag oftast att det sitter som det ska innan jag är nöjd.
* Växlar mellan 1an och 2an när jag står vid rödljus

Allt som oftast är det som det är, men när det inte är som det är, är det fortfarande som det är.

234 Inlägg
23 juli 2009
Lägger också i och ur 1an vid korsningar..
Måste kolla 2-3ggr så att bilen verkligen är låst! Likadant med handbromsen så att den är åt dragen!

Motorcyklar <3

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
23 juli 2009
blacken skrev:
leksak skrev:
FireTraXX skrev:

Jag med typ.
Börjar ju alltid med håret, men innan jag fortsätter med resten av kroppen så borstar jag håret.

Borstar håret, eru gay?

lol

du vet visa har långt hår ;D borsta mitt ibland smile men plattar de varje dag:D  ändå e jag inte bög smile

469 Inlägg
23 juli 2009
Trådstartare
Growe skrev:

ring mig innan du ska hoppa där, skulle gärna villja se de:P haha

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
23 juli 2009
Jag kom precis på att jag har en till förutom bläckpennorna.
När jag ska köra någonstans så sitter jag alltid och leker med ett schakel jag har liggandes brevid handbromsen i jeepen.
Jag brukar skruva ut sprinten/bulten och sen skruvar jag tillbaka den och sen gör jag exakt samma en gång till nån minut senare.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
23 juli 2009
gasar alltid till lite när jag växlar från 5an ner till 4an och från 4an till 3an ^^
drar alltid i 1an 2an vid rödljus många gånger fram å tebax ^^
när jag vevar upp rutan i bilen och den är uppe vevar jag ner den någon cm sen upp igen ^^

2 182 Inlägg
23 juli 2009
*Bläckpennor måste skruvas isär
*Om det står nått i botten på ett glas så måste texten va vänd mot mig så det är läsligt när glaset är tomt
*När ja kör manuell bil så lägger man i å ur ettan vid rödljus

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

77 Inlägg
23 juli 2009
När jag äter ett skrov eller hamburgertallrik så äter jag alltid upp stripsen först,min sambo tycker det är helt sjukt att jag inte en enda gång rört burgaren innan stripsen tagit slut men det går inte pga mitt invanda beteendemönster/tvångstanke angående detta.....köper jag ett stort skrov med plusmeny där en extrastor stripsmeny ingår blir längtan nästan plågsam. lol

Das vas das das
179 Inlägg
23 juli 2009
jag måste alltid köra om, även om det inte behövs.
måste också hålla full gas och ner på 2-3 an.

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

108 Inlägg
23 juli 2009
kollar alltid bakluckan 2-3 gånger innan ja åker om hunden är där..

lägger ur/i 1an flera gånger vid rödljus..

har en liten fobi för dörrhandtag, offentliga.. öppnar med armbågen o sådär tongue

don't cry just suck

2 337 Inlägg
23 juli 2009
Soil skrev:
[...]
lägger ur/i 1an flera gånger vid rödljus..
[...]

Samma här, kan bli en jävla massa gånger om man står länge. Måste även ha jämna steg på ex. volymratt,  5-10-15-20 osv. Sen ska allting vara rakt och även symmetriskt... och då menar jag allt. Kanske är en yrkesskada smile

77 Inlägg
23 juli 2009
Har en sjuk grej angående klimatanläggningen i min bil,den har separat inställning av temperaturen för höger och vänster sida och jag måste hela tiden ha jämna grader på min sida om sambon väljer ojämna på sin sida.
Om hon tex rattar in 20,5 och jag har tex 19,5 på min sida ändrar jag omedelbart till tex 19 grader....helt sjukt vet inte varför jag gör detta.lol
Sambon har inte genomskådat mig ännu men det är väl bara en tidsfråga då jag nästan alltid justerar temperaturen efter hon har valt nån annan temperatur och displayerna aldrig visar hela/halva grader samtidigt.lollol

Får nog byta bil till en med klimat utan separata zoner,blir nog lugnast för alla parter.big_smile
Senast redigerat av Family_man (23 juli 2009)

Sök