pattilatti2 skrev:
du får gärna lägga in de ja skrev på p.m här.
stämmer detta med det ja skrev till dig?
E-post PM med "mutade" så syftar jag på att, kimmo som det då handlade om, möjligen känner domarna då han tävlar mkt mer än va alexander gjort, eller lonefoxen kanske..
kanske tävlade för ett företag. som rykten säger, att har man bilen full med dls så får man inte dåliga poäng.
Isverige gillar ingen pioneer, men de vinner stort i europa. DETTA HAR NI SJÄLVA SAGT att dls och pioneer kör orent. så snacka inte skit, nu bara för att de gäller er!!!
va vill du diskutera?
Livet är inte alltid rättvist, och även om vi försöker att vara de så handlar de i slutändan om att vi är egoister. Vi har alla olika inlärda rätt och fel. moral.
Rent psykologiskt finns de med massor av aspekter med, men jag tänker inte ta lla dessa här, men när det är en sådan bedömnings sport så blir det lätt fel..
Ser du en boxningsmatch=? 3 domare, hur ligger poängen oftast? 2 kan döma han i rött som vinnare, medans den 3domaren ger klar seger för han i blått.
det finns alltid med eget tänkande i bedömningar, de kan man inte komma ifrån.
jag jobbade åt max hamburger restauranger förr.. i 5 år..
Vi var väldigt noga med regler, det ska tillagas på detta vis, vi hade regel böcker över hur man ska steka hamburgaren. Men de funkar inte så i det verkliga livet då alla har sitt eget tänkande, BARA det inte skadar någon så accepteras det.
ÄR det rätt eller fel?
Du bör ju förstå de, för du verkar ju va en vettig man, enl de ja ett av dina inlägg på garaget. Till stor del så driver ja med folk för att retas med dem, för alla tror dem har rätt.. MEN jag är väldigt seriös utanför internet.
Jag känner inga domare, och har ej sagt de heller. jag syftade på MUTADE domare som ett skämt, t.ex. att han gett några bärs, bjudit på mat, känner domare. då de låter fantastiskt att han skryter så att han spöar alla med den 14k bilen. spec bilar i klass 100.000 anläggningar. därav den kommentaren.
om jonas dömer 3 bilar.. så har vi hans hat mot pioneer. en dls bil och sedan en bil som har saker från hans FD företag, den är full med alestra, tech spec o va allt heter hur tror ni han kommer döma?
Klart de finns med ett eget tänkande.
Kommer ja dit med en bil där de står biltema &mds då e mitt ljud redan fördömt innan ja spelat de.
Och det ÄR ett fakta.