så vill jag poängtera att T-Röd har inte ett enda j-la rätt. Det är precis såna där oinsatta, idiotiska kommentarer som gör att folk avstår från att tävla.
T-Röd känner domare påstår han. Det är isåfall två SKITdomare, även om jag tror han mest snackar skit själv och inte känner en enda domare. Eftersom han inte kan bemöda sig nämna vilka de är, eller PMa så kommer jag ta det för givet att han pratar skit, tills han bevisar motsatsen. Det bör tilläggas att jag vet EXAKT vilka som är domare iår, och det är INGEN från Stockholm som känner T-Röd.
det är förtal. -du bör även vänta på hans motsvar.
Jasså det är det. DÅ kan han få tala om vilka domare han känner, så tar jag bort förtalet. Innan dess så ändrar jag inte min åsikt överhuvudtaget.
sen har jag inte förtalat dig jonash. jag har påstått något som bevisligen funnits sedan människan skapades. jag läser till psykolog så jag kan ta fram dem fakta. och de fakta är skrivna av våra tiders mest framgångsrika psykologer, filolosofer, vetenskapsmän osv. Det är fakta om de mänskliga betendet.
Å herregud. Vart läser du? Jag vet ju vad du heter så detta kommer bli busenkelt att kolla upp...Jag önskar dig lycka till i studierna!
Jag skrev att du säkert gillar en bil med fd: n-core produkter, framför dls-pioneer. då du öppet visat ditt misstycke samt deras sätt.
Eh, senaste två tävlingarna jag dömde gav jag en bil med delar av produkterna från Ncore säst ljudpoäng. Och gissa vad för bil som var före? Just det. Om du bara hade LITE koll på verkligheten. Bara LITE, så slapp jag bli så upprörd över en massa smörja.
jag har respekt för dig och ditt kunnande. det vet du. men du ska alltid börja med ditt uppförstorade svammel som att inte andra har rätt till en åsikt. jag förstår dig och vad du vill få fram, men du måste ju försöka förstå oss med. utan att börja hota.
JAG förstorar upp saker? JAG sitter där och ljuger? JAG sitter och skriver i trådar och ger folk råd som är felaktiga? Du läser till psykolog? Tjena!
kolla upp de då för alldel.
orkar inte med ditt sätt längre. du är trångsynt och naiv.