jo jag skulle behöva lite hjälp med att välja märke på högtalare och subwoofer, just nu är jag inställd på Pioneer på allting men jag undrar bara om någon har nått bättre förslag
Du har ingen affär nära dig som du faktiskt kan åka och lyssna på sakerna? Eller ännu bättre, om någon med en bil är villig att ställa upp och låta dig lyssna.
det finns bara 1 butik i "närheten" och dit hinner jag inte för att jag jobbar varje dag och stängt på veckosluten pioneer x2 12sub hörde jag på idag hos polarn och det lät jävligt bra tyckte jag..
Men jag undrade skulle ni köpa pioneer om ni köpte, eller ska man satsa pengarna på något annat märke?
Jag hade nog valt nått annat för att få lite mer för pengarna. MEN pioneer är bra grejer och nu är inte du jag så jag hade nog kört på det om jag var du...
BMTech vad skulle du köpa för att få mer för pengarna, jag vill ju bara ha reda på om jag är inne på rätt spår, jag har tänkt på kenwood och alpine också men aldrig hört dem spela så.
skulle valt pioneer. och alla hatar pioneer i swe så bara för de ska man köra på de:) annars har ni finnar bra produkter i SPL. så kika på deras hemsida.
BMTech vad skulle du köpa för att få mer för pengarna, jag vill ju bara ha reda på om jag är inne på rätt spår, jag har tänkt på kenwood och alpine också men aldrig hört dem spela så.
tack för svaren hittills
Först brukar jag kolla hur mycke pengar jag har till steg sen brukar jag välja saker efter det...