Tjena! Jag skulle lätt tagit alfan! Fast måste du ha v6an? 2.0 ts är mycket varvvilligare och roligare och köra tycker jag! Men vad det var för skitsnack att alforna går sönder vet jag ej! Min farsa har kört alfa i hela sitt liv och har aldrig haft problem med dem! Och det är ju som sagt en ganska udda bil och då är det ju desto roligare! Så jag skulle köpt en alfa fast varför inte en gtv 2.0 v6 turbo? Om du vill köpa en billigare bil köp en 740 tic! Hoppas du får tag i en bra bil i alla fall!
Säger såhär KÖP VOLVO 940 GLT.. har kört 240 740 glt det är för mkt traktor kvar över dom.. men en 940 glt går underbart:) sköter man bara olja och rem byten så håller dom.. klipp balansremmen och den går lite bättre med.. sen går dom i alla väder har själv 2 st:) eller aah en 940 och en 960:) men same shit:) glt på 960n ialf:) 24 ventilare dock och 6 a
Bara ett tips, köp den me minst motor! för d e ett helvete o behöva byta ner sig!!Min första bil va turbo o min nuvarande e turbo, kommer aldrig köpa ngt annat än turbo!! Laddtryck e beroende framkallande!! men bara ett tips! gör som du vill!!