hahaha jag är 16 år (imorrn) och skrattar när jag läser detta XDXD HAHAHA.
Ni låter lite barnsliga i era argument ;D låter typ som om ni lever i ett tv spel eller något, läste lite till nu och såg att endel tycker jänkarna har så jäääävla dåliga bromsar, jamen gud, då kanske man ska börja bromsa lite tidigare??? Vad har ni för dåliga argument :S Och om en japps inte hänger med en v8, då kanske jappsen ska tävla mot en annan japps, samma sak för jänken!
Själv gillar jag amerikanska bilar mest av allt, min far äger och har ägt massa så blir väll att man hänger på lite där hö.hö.
Och som ni säger: ÅÅÅH EN JÄNKARE KAN FAN INTE KÖRA I EN KURVA å bla bla bla
ÅÅÅÅH EN JAPPSARE HAR JU FAN INGEN CHANS MOT EN JÄNKARE..
Alltså det finns många, och då menar jag MÅNGA faktorer som spelar in innan man kan jämföra detta

chaufförerna, motorerna, vikterna, greppen, väghållningen, och allting. + måste man veta hur banan ser ut ( om vi ska jämföra på en bana ). men då var ju det där också bara några faktorer.
Man avgör ju själv vad man vill ha, tycker man att en jänkare e bäst så köp en sån då ist för ett japps.
Men bara för att man själv har eller tycker att japps/jänk är bäst så kan man inte gå ut å säga det till alla andra, de e ju som om jag skulle gå å säga att husmans e godare än pizza och försöka få alla att tycka de, alla tycker ju som dom vill O.o
TYCKER MAN ATT JÄNK E BÄST FÅR DOM ANDRA ACCEPTERA DE, ELLER TYCKER MAN JAPPS ÄR BÄST SÅ FÅR DOM ACCEPTERA DE. DET FINNS INGEN SOM SÄGER ATT MAN _MÅSTE_ HA DET BÄSTA, VARKEN INOM JÄNK ELLER JAPPS.!!!!!!!! det är DU som avgör vad du vill ha

Och en v8 visst dom kanske har bättre vrid och går hårdare, är lättare att trimma och stadigare. (jag tycker dom låter vackert och är grymma, älskar MOPAR bilar)
Men det betyder ju inte att en japps INTE kan köra ifrån en mopar, visst fan kan dom de?
samma sak gäller ju japps, dom kanske har bra väghållning, svänger bra, och som endel, varvar mkt.
Men det betyder ju inte att en jänkare INTE kan köra ifrån en japps på en bana, visst fan kan dom de?
Det enda man kan säga är vad man tycker själv, sen behöver ju inte dom andra bry sig. eller säga emot att man har fel. alla får tycka som dom vill.
Gillar man japps, kör de.
Gillar man jänk, kör de?
vars ligger problemet? måste man alltid vara värst?
alla bilar är bra på olika sätt, man kör det man vill ha och det man gillar.
OVER AND OUT
Mvh / robin