eplamojje skrev:
AUBLITZZ skrev:
eplamojje skrev:
vi får se vad dom säger, bilen kommer vara helt funktionsduglig, å den har bara rullat 7000mil så det ska nog inte va så mkt fel på den..men ja räknar med att få ombes för ja tror inte heller att den går igenom med blanka papper....
Hallo.. Kommer följa detta bygge..

Lär ju ja bygga om min oxå jue..

Hahah Fick sex tvåor O då reggade ja om min dessutom.. Men har fixat det o nu funkar det kanon.. Så får åka runt med min bil Lagligt..

ska du ha mds prylar i år me? isf ses vi nog på utställningarna i vår för ja ska me ha mds..min corsa stod i mds monter ihop med din på vallåkra. men då hade ja precis sålt den till rasmus så han körde dit den men den stod fortfarande på mig...
Ja har valt att ha en synlig knapp till dörren, de flesta gömmer sina knappar och sånt men ja vill skilja från mängden...
å ja ska inte ha nån nödvajer, ja är rätt säker på att ja kommer in i bilen oavsett..skulle strömmen ta slut så öppnas huven med nyckel på focusarna så ja kommer åt batteriet..
å skulle alla 3 systemen lägga av så eldar ja upp bilen
JApp det ska den.. Basar o framsystem kommer sparas..

Sen blir det nog uppdatering av steg o liknande.. Vi får se.. Inte diskuterat så mycket av de än..

E ju två utställningar kvar i år så lite stressigt kommer det nog att bli..

Men det visar sig..

Men det ska nog funka..

VAd blir det för ljud i din då? Modell o beteckning..

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..