Hur stor skillnad är det om man köper en låda med 2 st 12" basar eller om man köper 2 st basrör med samma basar? Personligen tycker jag rören är häftigare.
Själv har jag inte så bra koll på vad man ska använda för sladdar hur man drar kablage osv. så jag föredrar nog att köpa färdiga och slänga i.. blir det inte bra så får man väl göra om frammåt i tiden, det lär väl iaf bli bättre än vad det är original... På ett steg hur många högtalare kan man koppla då? har det med kanalerna att göra osv.?
är julas: 12" Basrör Ultimate T2-1200T 600 W 600 W något att ha? om man slänger in 2 sånna kommer det dunka något då eller är det rena skiten? tycker inte det verkar sälja så mycket basrör nu på BRL mfl.?
Har en kombi ju, så jag har hela bageget till att bygga i.. så det känns väl som det borde få plats... men vad tror du om det basröret? är det helkasst?
Det som är mest itnressant är ju om det rörer är helt okej om man kör på 2 sånna? eller ska jag ta och satsa på en baslåda istället med lite finare märken?
Det som är mest itnressant är ju om det rörer är helt okej om man kör på 2 sånna? eller ska jag ta och satsa på en baslåda istället med lite finare märken?
Frågan är "hur mycket ljud räcker föratt göra dig nöjd?"
bygg en kvartsvågspipa! ett jävla mickel och bygga men det spelar satan..... sök på google på kvartsvågspipa så hittar du massa info.... har en sån i mitt galleri för en 12" avstämd till 28hz