5396
Sök

Vart köpa registreringsskyllt (styling skyllt)

1 335 Inlägg
28 juli 2009
Trådstartare
Vart kan man köpa eftermarknads registreringsskyllt som ser ut som riktiga med reflexbakgrund och dom små vägverks märkena samt lilla texten i överkant?

GARAGET V.D.
900 Inlägg
28 juli 2009
vet ej, du kan väl beställa på vv.se tror jag

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..

1 335 Inlägg
28 juli 2009
Trådstartare
MaRcUs_BMW skrev:
vet ej, du kan väl beställa på vv.se tror jag

Kan ju tyvärr inte beställa USA-skylltar utan att ha despens för sådanan...

9 108 Inlägg
28 juli 2009
www.skyltotext.se i Trollhättan hade förr i alla fall, reflekterande i plåt med chassinummer och datum och allt samt Vägverkets vattenstämpel i bakgrunden. (Vagverket stod det wink) Hade dessa på min Lotusreplika.

Dekaltrim.nu har nog också med reflekterande bakgrund, kika där.

218 Inlägg
28 juli 2009
går väll säkert att fixa på showplate.com eller showplate.se eller vad de är:)

1 335 Inlägg
29 juli 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
www.skyltotext.se i Trollhättan hade förr i alla fall, reflekterande i plåt med chassinummer och datum och allt samt Vägverkets vattenstämpel i bakgrunden. (Vagverket stod det wink) Hade dessa på min Lotusreplika.

Låter mycket intressant, ska ringa dom senare. smile

Fixare
321 Inlägg
29 juli 2009
OphanWitehall skrev:
MilleN skrev:

Tänk på att beställning av dessa skyltar klassas som urkundsförfalskning. Beställer du en plåt från exempel showplate så kan du bara åka dit på felaktig plåt om det endast står ett registreringsnummer.

Står det chassinummer och sånt på skylten kan du åtalas för urkundsförfalskning.

bara ett tips

Lone Star Garage

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
29 juli 2009
OphanWitehall skrev:
Vart kan man köpa eftermarknads registreringsskyllt som ser ut som riktiga med reflexbakgrund och dom små vägverks märkena samt lilla texten i överkant?

ska vell stå transportstyrelsen på skyltarna nuförtiden?

1 335 Inlägg
30 juli 2009
Trådstartare
gravityone skrev:
OphanWitehall skrev:
MilleN skrev:

Tänk på att beställning av dessa skyltar klassas som urkundsförfalskning. Beställer du en plåt från exempel showplate så kan du bara åka dit på felaktig plåt om det endast står ett registreringsnummer.

Står det chassinummer och sånt på skylten kan du åtalas för urkundsförfalskning.

bara ett tips

Jag ska ju ha mitt reggnummer och chassinummer... Allt ska se ut som på min orginla skylt fast i USA-modell 300mmX110mm

Sök