Söker rc metanol bil att bygga själv, vart hittar jag? Impreza, evo eller liknande

R_Aidantausta
29 juli 2009 · 51 Inlägg

För flera år sedan köpte jag en rc metanolbil som fritids syssla i yngre dagar.

Nu vill jag prova på igen.
Då jag introducerades till denna syssla så var "ready set" konseptet helt nytt, dvs bilar som är näst intill färdigbyggda direkt ur lådan.

Men nu vill jag ju bygga upp bilen själv och allt jag hittar nu för tiden är dessa näst intillfärdigbyggda, har folk blivit slöa..?

Söker en rally bil av modell typ Impreza, Evo el liknande och helst av märket Kyosho.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

blacken
29 juli 2009 ·

R_Aidantausta skrev:
För flera år sedan köpte jag en rc metanolbil som fritids syssla i yngre dagar.

Nu vill jag prova på igen.
Då jag introducerades till denna syssla så var "ready set" konseptet helt nytt, dvs bilar som är näst intill färdigbyggda direkt ur lådan.

Men nu vill jag ju bygga upp bilen själv och allt jag hittar nu för tiden är dessa näst intillfärdigbyggda, har folk blivit slöa..?

Söker en rally bil av modell typ Impreza, Evo el liknande och helst av märket Kyosho.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Glutta på HPI:s eller Mugens sortiment. Kyosho och andra har satsat stenhårt på RTR satser.

R_Aidantausta
29 juli 2009 · 51 Inlägg

blacken skrev:

R_Aidantausta skrev:
För flera år sedan köpte jag en rc metanolbil som fritids syssla i yngre dagar.

Nu vill jag prova på igen.
Då jag introducerades till denna syssla så var "ready set" konseptet helt nytt, dvs bilar som är näst intill färdigbyggda direkt ur lådan.

Men nu vill jag ju bygga upp bilen själv och allt jag hittar nu för tiden är dessa näst intillfärdigbyggda, har folk blivit slöa..?

Söker en rally bil av modell typ Impreza, Evo el liknande och helst av märket Kyosho.

Någon som vet vart jag kan hitta det?

Glutta på HPI:s eller Mugens sortiment. Kyosho och andra har satsat stenhårt på RTR satser.

Hittar inte rätt slags bil alls i deras sortiment, enda jag kan se är touring och buggy bilar.

blacken
29 juli 2009 ·

Det är nog svårt att hitta sådana satser nu för tiden, men glutta runt här och se..
http://rsb.se/arena/portal.php?pageid=home_rsb

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang