Eftersnack: Samåkning Till Markaryd i morgon fredag 7/8

Heller_gbg
8 augusti 2009 · 144 Inlägg

Tyckte själv att det var en kalas kväll, mycket folk och kanon ställe att va på! tråkigt bara att de själva inte verkade ha koll på va dom gjorde sad och så undrar jag hur många gånger innan ni kört i år? alltså vad är er referens till att polisen typ inte kommit en enda gång? 4 eller 40 race?

Sen tyckte jag det var JÄVLIGT DÅLIGT STIL av folk som börjar kasta skräp och burkar på polisbilen, hur i helvette tänker ni? vill ni förstör för er själva? för det är precis vad ni gör! det betyder ju bara att dom kommer och avbryter flergånger. 


Sen tyckte jag att RC samt GSR gjorde bra i från sig och tog över, när de som håller i det inte har en aning om hur man gör och vad som behövs!

Ledsen gott folk i markaryd, tror flera med mig inte kommer att besöka er där nere igen.

MVH

Arradin
8 augusti 2009 · 631 Inlägg

Det fanns precis en tråd angående detta som blev låst p.g.a  att vi inte får diskutera Race.

kan tråden hållas till SAMÅKNINGEN ( Många bilar, skoj var det!! )  och Bilträffen där nere, så kan den nog hållas levande.

Såå, vi göteborgare åkte 20 mil ner, när kommer ni upp till oss grabbar och flickor? smile
Skoj att träffa nytt folk och nya bilar !

Heller_gbg
8 augusti 2009 · 144 Inlägg

Okej. lås ej denna tråd nu då utan, vi håller oss till SAMÅKNINGEN och träffen. inte race. smile

Nmkj83
8 augusti 2009 · 153 Inlägg

Håller men Heller_gbg här!! Jäkligt dålig stil att göra så mot polisen osv!! Fattar heller inte hur folk tänker med att göra så!! Ni förstör bara för er själva som sagt!!

Blev hur bra som helst när GSR och RC tog över!!!
Vad jag hörde vart det BARA 2st personer som skulle ha koll där nere!! Ingen polis vakt osv!!! Dåligt säger jag bara!!!
Första och sista gången man åker ner till er i markaryd!!!

MVH

Zarah_Den_Grymme
8 augusti 2009 · 368 Inlägg

träffen i sig å resan dit va ju kul de va kul å komma ifrån göteborg å se andra bilar men faan lite vätt kan man väl ha iaf 2st håller i de suck.. sen fråga han mig hur man håller i ett race :S jaja folk lär sig nog om de tack göteborgarna för en lyckad kväll smile

DIIEZEL
8 augusti 2009 · 501 Inlägg
Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
DIIEZEL
8 augusti 2009 · 501 Inlägg

challen85 skrev:
Tack RC & GSR för en lyckad kväll, det var väl värt resan, trots att man nästan somnade på väg hem, helt enkelt en kanon kväll!

Hur fan kan man somna med Glansen i bagaget? lol

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Nmkj83
8 augusti 2009 · 153 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=wtr4sBBUkdQ

Klockrent DIEZEL_NET!!!

DIIEZEL
8 augusti 2009 · 501 Inlägg

big_smile

Nmkj83 skrev:

DIEZEL_NET skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=wtr4sBBUkdQ

Klockrent DIEZEL_NET!!!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
BOBBBAN
8 augusti 2009 · 146 Inlägg

trevligt att ni kom te oss i gårwink .. hälsar gärna på hoss er snart;) hoppas de inte fins massa nötter hoss er som det vart i gårwink Mvh BOBBAN

Peugeot 406 coupe v6 "pinafarina" (2000)
Glansen
8 augusti 2009 · 1 310 Inlägg

skall fixa mina bilder strax smile

vakna för 30 minuter sedan så skall göra jobbet snart smile

Heller_gbg
8 augusti 2009 · 144 Inlägg

Ja bilder är aldrig fel

Ghost_rider1 Streetrace is not a crime
8 augusti 2009 · 112 Inlägg

en sak som vi kunde ha gjort är att lagt träffen vid 7-8 något så blev det inte så sent smile å köra hem sedan blir ju inte så segt smile

DIIEZEL
8 augusti 2009 · 501 Inlägg

challen85 skrev:

DIEZEL_NET skrev:

challen85 skrev:
Tack RC & GSR för en lyckad kväll, det var väl värt resan, trots att man nästan somnade på väg hem, helt enkelt en kanon kväll!

Hur fan kan man somna med Glansen i bagaget? lol

haha han somnade ju oxå, så jag fick ju sitta och prata med mig själv;)

hehehehe

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
BIG-DADDY
8 augusti 2009 · 161 Inlägg

Håller med om att de va lite väl kasst planerat nere igår, överväger mycket noga innan nästa nerfart, som tur va tog ju de rätta folket över smile

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Glansen
8 augusti 2009 · 1 310 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:

challen85 skrev:

DIEZEL_NET skrev:
Hur fan kan man somna med Glansen i bagaget? lol

haha han somnade ju oxå, så jag fick ju sitta och prata med mig själv;)

hehehehe

Visa sover ju när man inte kör roll


http://img198.imageshack.us/img198/9210/dsc01646e.jpg


Ikväll kommer bilderna upp big_smile

Senast redigerat av Glansen (8 augusti 2009)

JDMCRAZE
8 augusti 2009 · 2 077 Inlägg

Skitkul ni kom ner smile och snackade vett med polien ;D
VA ju tok mkt folk igår!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Martin
9 augusti 2009 · 29 Inlägg

It was nice!

Zippo_
9 augusti 2009 · 330 Inlägg

Martin skrev:
It was nice!

din bil var nice wink

BIG-DADDY
9 augusti 2009 · 161 Inlägg

Mycket nice!

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang