6676
Sök

Köpråd Mobil Nokia 5800? (Snab hjälp uppskattas)

Fotograf
223 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
Tjenna.
Nån som har erfarenhet av denna mobil?
Är den ngt att ha??
Kameran kan ju diskuteras men man har ju en systemkamera för just det ändamålet wink

Så vad säger du/ni?

AKUT...

Mvh
Senast redigerat av M_Fotograf (9 augusti 2009)

/M_fotograf

Svetsare
3 150 Inlägg
9 augusti 2009

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Fotograf
223 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare

/M_fotograf

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 augusti 2009
Farsan köpte en sån när den kom, är den bästa mobil han haft säger han, jättenöjd på så många sätt och vis.
Personligen gillar jag inte touch- mobiler, men är man ett fan av de, så är detta helt klart en bra telefon.

Kan även läsa här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=351245
Senast redigerat av Mortalis (9 augusti 2009)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
9 augusti 2009
Har en, riktigt nöjd med den.. Kameran är dock ett stort minus, är totalt värdelös när det börjar mörkna lite. Det är en nackdel. Ljudupplevelsen vid uppspelning i högtalare ligger på plussidan. Och anledningen till att jag rådissar Sony Ericsson är att de väljer att ha ett låst operativsystem. Hurra för Symbian, vilket 5800 bygger på. Underbart. Mycket roliga fix och trix!

Skärmen är snabb och klar. Stor och bra skärm.

Ja, det finns många plus för den här telefonen!

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
9 augusti 2009
Smidig touch-mobil med mycket funktioner, men dålig känsla i touchen och småpilliga menyer, man får använda pinnen som följer med så blir det enklare...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Fotograf
223 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
Tjenna..
Imorgon 8.30 ringer jag och beställer den:)
Verkar inte vara mkt dåligt med den.
Någon som testat W-lanet? Är det stabilt?

Mvh

/M_fotograf

typ..eh..va?
582 Inlägg
9 augusti 2009
Jag gillar telefonen skarpt big_smile. Menyn kan vara lite småpillig ibland om man ska styra med fingrarna, men annars kan man ju använda den där pinnen som förljer med som Rquired sa smile.

W-lanet funkar väl fint tycker jag, inget jag använder mej så mycket av men har ju testat det. Verkar dock dra rätt mycket batteri när man använder det, men helt klart en trevlig telefon smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Fotograf
223 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
Känns som alla resensioner *stavning* är till 95% positivt wink
Så japp den beställs eller hämtas i butik imorrn smile
Återkommer.

Mvh

/M_fotograf

9 108 Inlägg
13 augusti 2009
Supertelefon helt enkelt, enda nackdelen (förutom kameran och att den är liite väl tjock) är headsetet som följde med, riktigt dåligt för att vara till en "musikmobil". Köpte dock Jabras dogtag-bluetoothheadset istället så nu har jag inget att klaga på wink Så här ser jag ut med det på: http://www.blueunplugged.com/xsdbimgs/B … ETAIL2.jpg roll

Ett råd är att skaffa fast pris på surfning, jag betalar 39 för 1gb i månaden med Tele2. Riktigt soft att sitta och kolla Youtube-klipp på stan utan att det buffrar ens, funkar felfritt att surfa på Garaget också wink Har aldrig testat W-lanet då jag är helnöjd med 3,5g.

Fotograf
223 Inlägg
14 augusti 2009
Trådstartare
MilleN skrev:
Supertelefon helt enkelt, enda nackdelen (förutom kameran och att den är liite väl tjock) är headsetet som följde med, riktigt dåligt för att vara till en "musikmobil". Köpte dock Jabras dogtag-bluetoothheadset istället så nu har jag inget att klaga på wink Så här ser jag ut med det på: http://www.blueunplugged.com/xsdbimgs/B … ETAIL2.jpg roll

Ett råd är att skaffa fast pris på surfning, jag betalar 39 för 1gb i månaden med Tele2. Riktigt soft att sitta och kolla Youtube-klipp på stan utan att det buffrar ens, funkar felfritt att surfa på Garaget också wink Har aldrig testat W-lanet då jag är helnöjd med 3,5g.

Jag älskar min nya lur. Touchen är grym och det är samma respons som på en ferarri wink
Grym lur helt enkelt.

Kameran duger ju att ta en bild med men kräver aningen efterarbete i Ps dock.
Annars en supermobil.

Dock funderar jag med på ett sådant headset då det man fick till = sad hmm
Ha det fint.

Mvh

/M_fotograf

Sök