2855
Sök

Saab 900 mulitmedia enhet

82 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
#1
Hej, någon som vet en smidig mulitimedia enhet som kan ersätta saab 900 orginal enhet? så att man får med alla funktioner och så smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/124192/735031_353n5l.jpg

Kolla in min projekt tråd HÄR

876 Inlägg
3 september 2009
#2
jag lyfter denna tråden istället för att starta en ny. Någon som vet hur man ska knappa in koden på den?


Gladen Audio
2 388 Inlägg
3 september 2009
#3
lindell90 skrev:
jag lyfter denna tråden istället för att starta en ny. Någon som vet hur man ska knappa in koden på den?
Radio code? I rätt nummerföljd skulle jag tippa på big_smile

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

876 Inlägg
3 september 2009
#4
Frippe_L skrev:
lindell90 skrev:
jag lyfter denna tråden istället för att starta en ny. Någon som vet hur man ska knappa in koden på den?
Radio code? I rätt nummerföljd skulle jag tippa på big_smile
åå fan. är det så det funkar tongue nej men när jag ska knappa in det så händer inget. vet inte om man ska hålla inne någon annan knapp samtidigt.


1 036 Inlägg
3 september 2009
#5
lindell90 skrev:
Frippe_L skrev:
lindell90 skrev:
jag lyfter denna tråden istället för att starta en ny. Någon som vet hur man ska knappa in koden på den?
Radio code? I rätt nummerföljd skulle jag tippa på big_smile
åå fan. är det så det funkar tongue nej men när jag ska knappa in det så händer inget. vet inte om man ska hålla inne någon annan knapp samtidigt.
Är bara och knappa in de 4 siffrorna när det står "code" i displayen, sen hoppar radion igång, om du har rätt kod vill säga wink
Senast redigerat av Mangisen (3 september 2009)


1 036 Inlägg
3 september 2009
#6
SalkerF skrev:
Hej, någon som vet en smidig mulitimedia enhet som kan ersätta saab 900 orginal enhet? så att man får med alla funktioner och så smile
http://www1.garaget.org/gallery/archive/124192/735031_353n5l.jpg
Om du menar färddator funkt så är dom ju med i vilket fall som helst.. dock försvinner ju radiodelen om du byter till annan huvudenhet smile dessutom får du nog plocka bort cd-växlaren i bagaget .. Snygg talladega förresten, sett den till salu på blocket länge smile


876 Inlägg
4 september 2009
#7
Mangisen skrev:
lindell90 skrev:
Frippe_L skrev:

Radio code? I rätt nummerföljd skulle jag tippa på big_smile
åå fan. är det så det funkar tongue nej men när jag ska knappa in det så händer inget. vet inte om man ska hålla inne någon annan knapp samtidigt.
Är bara och knappa in de 4 siffrorna när det står "code" i displayen, sen hoppar radion igång, om du har rätt kod vill säga wink
aa, kan va att jag har fel. Men ska koden komma upp i displayen när man trycker in den då?


876 Inlägg
6 september 2009
#8
om det är någon annan som inte får rätt på sin när man ska knappa in koden så ska man slå till tändningen och håll sen inne band-knappen tills det står code-in på färddator displayen sen är det bara att knappa in koden.



Sök