Kärlek på gott eller ont ?

Bjare
14 augusti 2009 · 945 Inlägg

SatansWrath skrev:
åk till Thailand;)

Utveckla gärna ditt svar och berätta, har du egna erfarenheter? roll haha.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
S_Henjer
14 augusti 2009 · 1 150 Inlägg

FireTraXX skrev:
Hon knullar andra.

Schysst du va då...

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
14 augusti 2009 · 661 Inlägg

Bjare skrev:

SatansWrath skrev:
åk till Thailand;)

Utveckla gärna ditt svar och berätta, har du egna erfarenheter? roll haha.

Nä jag var nere i Australien i cirka 200 dagar o tog den sista månaden med brorsan i thailand, o ja vad kan man säga du behövde inte flänga runt efter brudar o ragga, med den dyraste kollektionen från Affliction eller vara välkammad med 4 ton kokusluktande vax. Sätt dig bara på en bar se sluskig ut som jag sätt in din egen hårdrockskiva i baren drick öl, va hård, o sen ja resten sköter sig själv smile

For the emperor !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
RacingBunny
14 augusti 2009 · 508 Inlägg

Bjare skrev:

LeafBox skrev:

Bjare skrev:

Du.. Om jag citerar såhär: Don't Play With The Player Ska vi gå vidare? roll

EXAKT samma sak som jag tänkte tongue

Men du har väll hört? Det handlar aldrig om "riktiga" känslor fråns spelaren har blivit sårad... roll

Ja man ska ju inte Play'a en Player wink Gäller bara veta reglerna innan man ger sig in i leken.

Kan ju va så att man hade en kille för många många år sen som va en player. Men istället för att lipa så blir man väl mer härdad. Life goes on lixom, man ska inte haka upp sig så mycket på saker. Antingen lever man livet o tar d för va d är eller så skiter man i d

Bjare
14 augusti 2009 · 945 Inlägg

RacingBunny skrev:

Bjare skrev:

LeafBox skrev:

EXAKT samma sak som jag tänkte tongue

Men du har väll hört? Det handlar aldrig om "riktiga" känslor fråns spelaren har blivit sårad... roll

Ja man ska ju inte Play'a en Player wink Gäller bara veta reglerna innan man ger sig in i leken.

Kan ju va så att man hade en kille för många många år sen som va en player. Men istället för att lipa så blir man väl mer härdad. Life goes on lixom, man ska inte haka upp sig så mycket på saker. Antingen lever man livet o tar d för va d är eller så skiter man i d

Äter du taggtråd också och sköljer ner med motorolja? smile

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
LeafBox Lat Perfektionist
14 augusti 2009 · 6 359 Inlägg

Bjare skrev:

RacingBunny skrev:

Bjare skrev:

Men du har väll hört? Det handlar aldrig om "riktiga" känslor fråns spelaren har blivit sårad... roll

Ja man ska ju inte Play'a en Player wink Gäller bara veta reglerna innan man ger sig in i leken.

Kan ju va så att man hade en kille för många många år sen som va en player. Men istället för att lipa så blir man väl mer härdad. Life goes on lixom, man ska inte haka upp sig så mycket på saker. Antingen lever man livet o tar d för va d är eller så skiter man i d

Äter du taggtråd också och sköljer ner med motorolja? smile

XD (Y)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
RacingBunny
14 augusti 2009 · 508 Inlägg

LeafBox skrev:

Bjare skrev:

RacingBunny skrev:

Ja man ska ju inte Play'a en Player wink Gäller bara veta reglerna innan man ger sig in i leken.

Kan ju va så att man hade en kille för många många år sen som va en player. Men istället för att lipa så blir man väl mer härdad. Life goes on lixom, man ska inte haka upp sig så mycket på saker. Antingen lever man livet o tar d för va d är eller så skiter man i d

Äter du taggtråd också och sköljer ner med motorolja? smile

XD (Y)

Stämmer bra d cool

Muttley
14 augusti 2009 ·

v4jessica skrev:
Behöver som sagt inte bara va tjejer som strular runt. Ni killar är inte bättre själva

jag är de iallafall smile.

alltid trogen.

FireTraXX DFFL
14 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

tkd_rille skrev:

v4jessica skrev:
Behöver som sagt inte bara va tjejer som strular runt. Ni killar är inte bättre själva

jag är de iallafall smile.

alltid trogen.

Jag har på min höjd varit tvivelaktig.
Aldrig fullföljt något dock.

Rent generellt så skulle jag tro att vi killar kanske knullar någon från krogen.
Ni tjejer gör såhär...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
LeafBox Lat Perfektionist
14 augusti 2009 · 6 359 Inlägg

tkd_rille skrev:

v4jessica skrev:
Behöver som sagt inte bara va tjejer som strular runt. Ni killar är inte bättre själva

jag är de iallafall smile.

alltid trogen.

Jag måste oxå ställa mej i det ledet. Är jag någonsin otrogen så tror jag att jag skulle tappa vääldigt mkt respekt för mej själv.
Otrohet är (i min bok) det största sveket som finns. Någon som påstås älska dej, i princip kastar det rakt i ansiktet på dej att "du är inte bra nog för mej" Och det måste kännas förjävligt!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
FireTraXX DFFL
14 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

v4jessica skrev:

FireTraXX skrev:

tkd_rille skrev:

jag är de iallafall smile.

alltid trogen.

Jag har på min höjd varit tvivelaktig.
Aldrig fullföljt något dock.

Rent generellt så skulle jag tro att vi killar kanske knullar någon från krogen.
Ni tjejer gör såhär...

Är som sagt många av både tjejer o killar som är trogna men kanske har funderat på o göra något.

Men är ju lika illa bägge sakerna. Eller hur?

Det som är illa är egentligen lögnerna.

Kan man inte vara ärlig så kan man fara åt helvete.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
rossboss
14 augusti 2009 · 265 Inlägg

Tjenare igen skaparen hära 
tack för alla svar och vad ni har vart med om ...
alltså så hära tyck jag det är ju inte vad som händer nu utan det är vetskapen om vad som kan hända som gör en orolig . hon kom hem igår kvart i 4 på natten och hade vart ute och gått med sitt ex men var skamsen som en räv att hon inte hade hört av sig hon har vart ihop med han då hon var 14:) .
och jag hade formulera mig dålig JOOOO VI BOR IHOP har gjort det nästan från början och hon är annars väldigt stabil tjej trevlig glad lugn för att vara 20
men det är bara sådana grejor visst nog får hon vara ute så länge hon vill men . Man kan höra av sig .
jag ska inte bara skylla på henne jag jobbar för fullt med mitt argsinta humör det är inte lätt att tvär ändra sig men det är på bättringsvägen . För jag känner jag har inte lika mycke att behöva stressa up för i onödan  . men då är det sådana saker att hon far iväg istället för att prata med mig som gör mig besviken .
jag är själv en trygg person som skulle kunna stadga mig . vart dock arbetslös nyss o håller på att starta eget + att ekonomin är svinkass ingen blir rik på att vara arbetslös och det tar gode mycke med sad
nu dock har vi pratat lite granna om det och hon vill bo kvar o hon säger att hon älskar mig o vill vara med mig har aldrig sett hon så kärlekskrank efter mig som hon var igår på länge .
otrohet vet jag är inte nått hon är för och absolut inte jag heller men det räcker jooo med dom hära irriterande tankarna . och JA jag är lite svartis eller mjo . men jag var besviken igår då hon kom hem kvart i 4 på natten . försökte ringa sms inge svar för hon ville ha skjuts och då sa jag åt henne jag är vaken till senast 3 men då där vid strax baki 2 kände jag nej jag är svin trött så då skickade jag ett sms åt henne att nu är jag utanför kom ner om du vill ha skjuts stod säkert och vänta i 25 minuter dumt nog nej då inte kom hon ner . då ringde jag upp  inge svar . men kort därefter så skrev hon vi ser film ringer sen . det var hennes ex hennes bästa tjej kompis som är syster till hennes ex o deras mamma .
och visst exet hennes enda exet hon pratar med av alla förra pojkvänner o tjejkompisen både skulle flytta långt söderut nu på måndag så visst dom får prata hur länge dom vill men att höra av sig gör skillnad jag tycker att om man bryr sig ska man höra av sig och kunna hjälpa varann i ur och skur
eller vad tycker ni ? tack för gehör skönt att fler än jag har känt så så man får lite med känsla mvh / t

FredrikGrans
14 augusti 2009 · 118 Inlägg

Kärlek är alltid ngt ont.. skit i det och köp ngt fint till bilen istället.. den hoppar inte i säng med ngn annan iaf.. smile

allt är till salu för rätt pris..
rossboss
14 augusti 2009 · 265 Inlägg

hahahahah nej det är sant men man kan inte leva med det ellet utan det är det inte så det är mvh / t

Diabel
14 augusti 2009 · 172 Inlägg

Finns ingen kärlek kvar i den här världen.

Litar du på henne så låt henne att göra vafan hon vill ( markera bara att du tycker inte om det)
Litar du inte på henne så skicka ut henne.

Kör du först så väntar jag där framme
NETTAN Girls go fast
14 augusti 2009 · 893 Inlägg

v4jessica skrev:
Behöver som sagt inte bara va tjejer som strular runt. Ni killar är inte bättre själva

Där sa du något sjukt klokt, stämmer bra de.

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
cheffer
14 augusti 2009 · 1 422 Inlägg

_Zuperior_ skrev:

v4jessica skrev:
Behöver som sagt inte bara va tjejer som strular runt. Ni killar är inte bättre själva

Där sa du något sjukt klokt, stämmer bra de.

Det är ju inte ens topic så varför börja dra upp det och "försvara" sig? Jag vet iaf av egna erfarenheter, kompisar och släkt att tjejer är otrogna betydligt mer, och upprepat dessutom. Visst att killar kanske kan ha fler "one night stands" men att vara otrogen är väl bra mycket värre? Finns även killar som är svin, det säger jag absolut inte något emot, pratar bara av vad jag vet och hört wink

Ontopic:
Du får väl ta och snacka lite noggrannare med tjejen din helt enkelt. Att hon inte svarar i telen är ju lite taskigt, spec när du sagt att du står nedanför, det är ju riktigt oschysst. Du får prata med henne helt enkelt, antingen så blir det bättre eller så finns ju risken att det tar slut, men det är ju en risk man får ta. Du förtjänar ju inte att bli behandad som skit så. Hon kan ju visa lite uppskattning iaf när du finns för henne. Lycka till för er smile

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
jente
14 augusti 2009 · 92 Inlägg

Att hon inte svarar i sin telefon är bara respektlöst mot dig. Vare sig hon tittar på film eller sitter o skiter så kan hon fan svara i telefonen.

Hon ska ju visa respekt mot dig ju, och med tanke på du snackar om förlovning så ska ni ju kunna snacka med varandra INNAN ni förlovar er. Genom vått och torrt liksom, de går inte att ta de bra bara och försvinna var gång de blir dåligt.

Street Knight
rossboss
15 augusti 2009 · 265 Inlägg

jag formulera mig fel igen är inte så van sad vi är förlovade  redan sedan ett halv år tillbaka och det känns som om jag lägger ner en massa energi i onödan ibland .
jag kan erkänna som jag skrivit tidigare jag har vart lättretlig men ingen är perfekt har aldrig vart dum mot henne på något vis .
men vi har ju bråkat en del och det har vart när vi har bråka hon har stuckit istället för att ta i tu med saker och ting .
skillnaden mellan jag o hon jag är 23år gammal och har hunnit att bo i 5-6 lägenheter flytta hemifrån då jag var 16 -17 och hon kom direkt hemmifrån till en lägga . så det är ju jag som håller ordningen på allt .
och ett ämne som har vart på kritan hetlevrat är KÖRKORT
hon har lova lova lova lova men det blir aldrig nå . och jag börjar vara så less på att köra  omkring henne jag vet jag borde säga nej men man vill ju vara snäll .
JENTE  du har helt rätt det är respektlöst att inte svara i telefonen och vara frånvarande jag menar man är ju it nyfiken men vem vet det kan ju hända nånting då man inte hör ett knyst det är ju det som gör en orolig .
som jag skrev försöker starta eget tar hand om hela huse enda personen i vårt förhållande med ekonomi
visst det är självförvållat . men jag tycker så mycke om den tryggheten jag har hos henne då vi har det som bäst .Mys o trygghet och trohet är det bästa som finns .
och skillnaden jag kännt är åldern lite grann o att jag har mer erfarenhet vad gällande hus lägenheter .
men jag försöker hjälpa henne o lära henne i lugn takt .
Men åter till körkortet  hon lova mig för 1.5 år sedan att hon skulle börja . åsså nu skulle hon börja en intensiv körkorts utbildning men vad har då hänt jooo LÄMPEN har gått ut och hon har haft över 1 månad på sig att fixa den . Då säger hon sönda kvällen innan hon skulle köra på måndan OJ jag har glömt sätta in pengar för lämpen och då vart jag lite arg . för jag menar i ett förhållande tycker jag att man ska hjälpa varandra och vara ärliga och dela på allt . Och tycker man om varann ska man hjälpa varann som JENTE sa i vått o torrt . ha det gott lev o må / T

FireTraXX DFFL
15 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

När det väl finns en glipa i respekten så kan den bara växa.
Oavsett hur mycket du vill att det ska lösa sig så kommer det inte att göra det.
Du kommer alltid att ha detta i bakhuvudet.
Ovissheten av att hon KANSKE har gjort något hon inte skulle.

Jag är ganska fri av mig, men när det kommer till att ha sex med andra så är det något BÅDA ska ha klart för sig hur det funkar.
Ifall ena parten inte är med på noterna så är ingen det.
Som jag sa innan så är det lögnerna som skickar ut folk ur mitt liv, sex med andra är inget som betyder slutet.

EDIT:
Som nästa gaddning på mig kommer att lyda: "Szerelem Tisztelet Hűség"
Ungerska för "Kärlek Respekt Lojalitét".

Tre viktiga ingredienser i ett förhållande oavsett om det är vänskap eller kärlek.
Saknas en, så saknas alla.

Senast redigerat av FireTraXX (15 augusti 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang