Angående träff i Markaryd den 28/8

Kiwa
28 augusti 2009 · 3 Inlägg

vet inte riktigt hur ni funkar ni som arangerar men jag tycker det verkar som om ni har världens chans att få till en jäkligt bra deal med polisen i byn . ta tag i det och fixa så att denna folk festen blir av även i framtiden. vore ju synd om det ska ta slut för att killen som är arangör inte kan ta sig i kragen och prata med larsson på polisen . hoppas det löser sig i kväll och i framtiden smile mvh karlsson

93T Aufrecht Melcher Großaspach
28 augusti 2009 · 292 Inlägg

Kiwa skrev:
vet inte riktigt hur ni funkar ni som arangerar men jag tycker det verkar som om ni har världens chans att få till en jäkligt bra deal med polisen i byn . ta tag i det och fixa så att denna folk festen blir av även i framtiden. vore ju synd om det ska ta slut för att killen som är arangör inte kan ta sig i kragen och prata med larsson på polisen . hoppas det löser sig i kväll och i framtiden smile mvh karlsson

Hade jag varit tio år yngre och inte haft en liten kotte till på g så hade jag inte tvekat, men det finns helt enkelt ingen tid över för mig.
Jag välkomnar blackrace, har faktiskt aldrig deltagit i ett, stora fördelen jag ser med det är att man kan få sin bil klockad.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
edineN
28 augusti 2009 · 83 Inlägg

Larsson-polis-M-ryd skrev:
Hej Eddie.

Det jag skrivit i deta forum handlar bara om streetrace.

Polisen har inte den lyxen att den kan välja att joba bara med vissa saker utan måste jobba på bredden med alla typer av problem. Allt från mord till felparkerade cyklar.

Våld, knark och andra polisiära problem får vi diskutera i andra forum.

Jag är medveten om att det kan vara så att man itne känner någon större lust att ta diskussionen med mig och kommunen och då får det väl vara så då.

Det skulle ju faktiskt EVENTUELLT kunna vara så att man kan genomföra lagliga Blackrace vid Brafab bara man söker tillstånd. Nu kommer den att utrustas med betongklumpar istället.

MVH

Christer

Hejsan Christer. Jag kommer kontakta dig angående lagliga race så får vi se om vi kan ordna någonting.

Mvh Edin

Tigerofsweden
28 augusti 2009 · 1 231 Inlägg

håller med , kom igen nu någon o ta tag i detta som har tid och ork på allvar ... smile

WeDo
28 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa gärna en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang