Kanonsnyggt, även om det känns fel med reklam överhuvud taget i en bil tycker jag. Lite tveksamt, men när det är så här snyggt utfört hade tom jag kunnat tänka mig det
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Har läst igenom hela tråden och måste säga att detta kommer bli ruskigt fint
Tackar så mycket
Evo-Offer skrev:
blev ju grymt bra med kolfibret=) och dekalen passade grymt bra där faktiskt så ta inte bort den:)
Tack, ja den passade riktigt bra tycker jag med
Inatt lyckades jag dynga in bilen i en snövall när jag och Udde var ute och lekte. Inga skador skedde men kul var det Hoppas inte rubriken skrämde någon allt för mycket
Såndär list i kolfiber skulle man kanske bygga sig. Klurigt? Dyrt?
Min list är ju egentligen en ädelträlist som jag draperat klurigt? Nej Dyrt? Nej Men tillverka en egen är lite svårare, fråga Chrise här på garaget, han är i full gång med att göra en
Jag draperade alla träpanelslister i dörrar & runt växelspaken m.m. på en BMW, blev sjukt mycket råare Har bara dessa bilder kvar som togs innan allt var färdigt men iaf...
haha jag trodde du hade kört av vägen o totalkraschat den först ! xD Men tur att det itne var fallet
Hihi, nej jag pussade bara plogvallen lite
CarbonLoader skrev:
Holmii skrev:
Wiechert skrev:
Såndär list i kolfiber skulle man kanske bygga sig. Klurigt? Dyrt?
Min list är ju egentligen en ädelträlist som jag draperat klurigt? Nej Dyrt? Nej Men tillverka en egen är lite svårare, fråga Chrise här på garaget, han är i full gång med att göra en
Jag draperade alla träpanelslister i dörrar & runt växelspaken m.m. på en BMW, blev sjukt mycket råare Har bara dessa bilder kvar som togs innan allt var färdigt men iaf...
As simple as that
Ja, det blir en helt annan känsla i kupén Mycket rejsigare och modernare
haha jag trodde du hade kört av vägen o totalkraschat den först ! xD Men tur att det itne var fallet
Hihi, nej jag pussade bara plogvallen lite
CarbonLoader skrev:
Holmii skrev:
As simple as that
Ja, det blir en helt annan känsla i kupén Mycket rejsigare och modernare
Helt klart! Lycka till med ditt projekt, kikar inom med jämna mellanrum
Tackar tackar Kul att höra att någon är intresserad
Vi är intresserade ! Bara det att det inte alltid syns i kommentarerna Önskar jag hade tålamodet och kunskapen för att kunna drapera med kolfiber, blir så jävla snyggt!