Holmiis Bmw 320 E36 Coupé [7/5 - Bilder Från Lackbehandlingen s.21]

Etingelholm
18 mars 2010 · 979 Inlägg

när du lackade skruvarna och bakade dom i ugen? vilken färg använde du? typ pulverlack? smile vart köper man lacken? smile riktigt gott projekt. gillar fälg valet!! blir fint med guld big_smile

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
Chrise Det är alltid gratis ost i råttfällan
18 mars 2010 · 175 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Kör med dimljusen nu big_smile

Det blir svårt, för han har sålt dom:P

"Assumption is the mother of all fuckups"
Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

AnderssonE30 skrev:
när du lackade skruvarna och bakade dom i ugen? vilken färg använde du? typ pulverlack? smile vart köper man lacken? smile riktigt gott projekt. gillar fälg valet!! blir fint med guld big_smile

Jag provade guldfärg på sprayburk och gillade resultatet, färgen är köpt på biltema så jag antar att jag får ångra det sen men men smile


Och det var ett himla snack om dimljus big_smile Vi får se om jag köper mig ett par till sommaren, men då ett par nya röktonade smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
Casy vinnarskalle!
18 mars 2010 · 907 Inlägg

ääh.. vad ska man med dimljus till? Eller ökar coolhetsfaktorn med fler lampor? lol Holm, innan du köper nåt mer så måste du fixa klart fälgarna först, helt klart! wink

BMW M3 "Crisis" (2002)
J_Jager
18 mars 2010 · 4 Inlägg

Bra Jobbat Holmii  vart jävligt snygg med svarta blinkers, jag sitter på lite svartfärg här hemma om du är sugen tongue // Jäger

Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

Casy skrev:
ääh.. vad ska man med dimljus till? Eller ökar coolhetsfaktorn med fler lampor? lol Holm, innan du köper nåt mer så måste du fixa klart fälgarna först, helt klart! wink

Colhetsfaktorn öker endast i proportion mot cleanheten i likhet med f(x)=x^2 Ju cleanare destå coolare big_smile

Nu har jag även fått nys om lite däck till bilen för att bra pris åxo smile Nu börjar våren närma sig big_smile big_smile big_smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
Chrise Det är alltid gratis ost i råttfällan
18 mars 2010 · 175 Inlägg

Holmii skrev:

Casy skrev:
ääh.. vad ska man med dimljus till? Eller ökar coolhetsfaktorn med fler lampor? lol Holm, innan du köper nåt mer så måste du fixa klart fälgarna först, helt klart! wink

Colhetsfaktorn öker endast i proportion mot cleanheten i likhet med f(x)=x^2 Ju cleanare destå coolare big_smile

Nu har jag även fått nys om lite däck till bilen för att bra pris åxo smile Nu börjar våren närma sig big_smile big_smile big_smile

f(x)=x^2  är ju känt för att vara jävligt proprtioneligt hörrödu lol

Senast redigerat av Chrise (18 mars 2010)

"Assumption is the mother of all fuckups"
Casy vinnarskalle!
18 mars 2010 · 907 Inlägg

Holmii skrev:

Casy skrev:
ääh.. vad ska man med dimljus till? Eller ökar coolhetsfaktorn med fler lampor? lol Holm, innan du köper nåt mer så måste du fixa klart fälgarna först, helt klart! wink

Colhetsfaktorn öker endast i proportion mot cleanheten i likhet med f(x)=x^2 Ju cleanare destå coolare big_smile
Nu har jag även fått nys om lite däck till bilen för att bra pris åxo smile Nu börjar våren närma sig big_smile big_smile big_smile

Haha, ja de den där matteformeln kan du bättre än mig tongue menar det! besiktning bokad idag wink

BMW M3 "Crisis" (2002)
Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

Chrise skrev:

Holmii skrev:

Casy skrev:
ääh.. vad ska man med dimljus till? Eller ökar coolhetsfaktorn med fler lampor? lol Holm, innan du köper nåt mer så måste du fixa klart fälgarna först, helt klart! wink

Colhetsfaktorn öker endast i proportion mot cleanheten i likhet med f(x)=x^2 Ju cleanare destå coolare big_smile

Nu har jag även fått nys om lite däck till bilen för att bra pris åxo smile Nu börjar våren närma sig big_smile big_smile big_smile

f(x)=x^2  är ju känt för att vara jävligt proprtioneligt hörrödu lol

ja, jag vet smile Vem ska bli inchenjöörn, du eller jag? big_smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
Chippet-
18 mars 2010 · 86 Inlägg

oj detta projekt har jag missat.. blev ju klockrent med Tonade blinkers och Angeleye smile

Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

XeDo skrev:
oj detta projekt har jag missat.. blev ju klockrent med Tonade blinkers och Angeleye smile

Tackar och välkommen till våran gemenskap här i tråden smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
FreshPrince
18 mars 2010 · 34 Inlägg

Men holmii rent regelmässigt så räknas faktiskt angeleyes som parkeringsljus och sist jag kollade så får man inte köra med bara parkeringsljus tänt så av den anledningen så måste du ha dimljus, det är ju inge kul om farbror blå blir sur wink tongue

BMW E36 325i "Vita Faran" (1991)
Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

Jag har mött "di blåe" flera gånger utat att de gjort något. så än är det lugnt smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
FreshPrince
18 mars 2010 · 34 Inlägg

Skulle gissa på att du inte mött nån trafikpolis ännu, iof lite skillnad med att ratta runt på frösön än i stockholm skulle jag förmoda så det kanske är lungt för dig tongue

BMW E36 325i "Vita Faran" (1991)
Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

Jag måste ju säga att de kollade konstig på mig när jag åkte mad angle eyes och utan regskylt fram, fick rött ljus precis bredvid en polisman ^^

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
18 mars 2010 · 1 418 Inlägg

Äh, skit i polisen big_smile Vill dom ge dig böter så hittar dom alltid nått tongue

Föresten så förärar jag din tråd nu med mitt 600ade inlägg big_smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Holmii Nästan Maskiningenjör
18 mars 2010 · 399 Inlägg

Yaaay! Grattis big_smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
FreshPrince
19 mars 2010 · 34 Inlägg

hehe...det är bra, lite ska dem ha och fundera på tongue  som night stalker säger så hittar dem ju något om dem nu vill ge böter tror nog att dina angel eyes är starka nog för att dem inte ska orka bry sig smile

Jag förärar väl med mitt 25 inlägg då...haha tongue

BMW E36 325i "Vita Faran" (1991)
Holmii Nästan Maskiningenjör
21 mars 2010 · 399 Inlägg

En liten textupdate så¨här på kvällskvisten:

Idag har jag äntligen fått tummen ur och monterat mina B-stolpar i kolfiber big_smile
Snyggt som fan såg det ut att bli, blev tyvärr inga biler men jag ska försöka fixa imorgon.

ha de bra alla! smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
21 mars 2010 · 1 418 Inlägg

Bra smile Hoppas på bilder i morrn då wink

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang