Som topic lyder, en polare till mig ville ha en liten smidig bil, och han fick en bra deal, så det blev en Ford Ka! Tanken var från början att bara försöka byta högtalare, men efter lite övertalning så blev listan lång på vad som förhoppningsvis kommer göras! Så, läs se och njut Tyvärr kommer den nya fronten till huvudenheten dröja lite pga jävla långa leveranstider, men det kommer
Tona rutorna (X) Byta huvudenhet (X) Sätta in 6x9or i hatthyllan (X) Byta högtalare i framdörrarna () Införskaffa andra fälgar () Sänkning ()
Sen kommer kanske listan byggas på mer
Lö Auto
Dags för fönstertoning! Av med rutorna:D
Båda sidorutorna klara
Bort med orginalstereon som är det klenaste skitmög som jag någonsin skådat
Så, i väntan på ny front och och pengar till en spelare med skärm så fick denna/detta duga
Hittade ett bra ställe i torpedväggen att dra strömkabeln till slutsteget på
Från högtalare i framdörrarna som spelar sämre än en gammal walkmanmobil, till 6x9or i hatthyllan Stort steg och det märktes jävlar i mig
Så Färdigtonat och högtalarna/slutsteg är på plats. Nu är det helg och öl och annat skall brukas flitigt Nya updates förhoppningsvis i veckan! Ciao
Ser bra ut, men hatthyllan ser lite vek ut? Kanske bättre att bygga en av MDF eller plasta en, så har ni lite att fylla ut tråden med...
Tack tack Mja, den är ju inte superstabil, men den bongnar i formen orginal med Men ja det är något vi absolut kommer att ta en funderar på, troligtvis plastning då!