5620
Sök

Vilka progrma kan man använda för att spela in filmer medans man spelar spel tex.

464 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
som rubriken lyder vilka program kan användas för att spela in små filmer medans man spelar????

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
27 augusti 2009
fraps

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Saabifierad
2 031 Inlägg
28 augusti 2009
Jag antar att du menar när du spelar dator? om det är det du menar måste jag ställa en sidofråga på samma ämne:

Vad kan man använda för att spela in filmer när man spelar på en konsol och på vanlig tv?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
28 augusti 2009
Slash skrev:
Jag antar att du menar när du spelar dator? om det är det du menar måste jag ställa en sidofråga på samma ämne:

Vad kan man använda för att spela in filmer när man spelar på en konsol och på vanlig tv?

Där blir det svårare med program, men har du en ingång i datorn är det bara nyttja samma som nämnts innan, annars är en inspelningsbar dvd eller hårddiskspelare ett bra alternativ, eller en klassisk vhs. big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
29 augusti 2009
sirmiro skrev:
Slash skrev:

Där blir det svårare med program, men har du en ingång i datorn är det bara nyttja samma som nämnts innan, annars är en inspelningsbar dvd eller hårddiskspelare ett bra alternativ, eller en klassisk vhs. big_smile

Aha tackar tackar. Kör på en vanlig tv så har ingen ingång till datorn. Om man skulle köra med VHS, hur får man den att spela in från scart-kanalen och hur får jag över det till datorn sedan?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
2 september 2009
Slash skrev:
sirmiro skrev:
Slash skrev:

Aha tackar tackar. Kör på en vanlig tv så har ingen ingång till datorn. Om man skulle köra med VHS, hur får man den att spela in från scart-kanalen och hur får jag över det till datorn sedan?

Väljer "Av-in" på videon.
Antingen har du en vänlig kompis som har vhs kopplad till dator, eller så får du lösa en sån koppling själv. hmm Mycket krångel, men du kan ju spara många klipp på en kasset och sen föra över vid tillfälle. Jag rekommenderar att spela in till HDD eller DVD...

Sök