4 september 2009
Trådstartare
Sitter å funderar på om man skulle gjort något riktigt udda med sin jänkare! Alla stylar ju sina Europa bilar kors å tvärs men så fort det är amerikanskt då jävlar måste det vara original. Jag har en buick park avenue av 91 års modell! ja e riktigt sugen på att tuffa till den utan att den ser för mycket styling ut!
bara en viss sorts detaljer som ja e fundersam på! typ krom tonade rutor led i blinkers å kanske ett par medelmoderna krom fälgar eller så! vet inte riktigt! har sökt runt mycket på nätet men de tycks inte vara någon som tänkt i samma banor som jag. e även sugen på å sätta in stereo med dvd skärmar å lite sånt kul tillsammans med lite annan go media som en baslåda å så! kanske några smakfulla dekaler på sidorna med amerikanskt stuk kanske skulle kollat lite på nascar kärror för att få ideer! eller vad säger ni andra?
Jag är intresserad av idéer och möjligen för å nackdelar på dem men för er som bara kort å gott tycker att det är en dålig ide att sminka upp en amerikanare behöver inte besvära sig att skriva något om det för det är inte den tanken jag efterlyser! jag vill sticka ut i mängden utan att den skall påminna om en stylad volvo eller saab. ge mig lite inspiration!
jag har börjat med å tona alla baklampor röda då jag tyckte att röd orange å vit var så tråkigt.
Senast redigerat av Widowmaker (4 september 2009)
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"