Killträff i Göteborg

Miklen
22 maj 2006 ·

Lät väl rätt bra att alla tar me egen mat å dricka.. så får alla va dom gillar.. Fint att du tar me d Bullo så slipper man gå å köpa 1 av varje wink

Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

men vilka kommer på onsdag då???

deamon
22 maj 2006 · 624 Inlägg

Volvo racing kolla första inlägget det e några till som kommer
bra ide med bestiken
jag tar med sallad och potatssallad då  ==smile))
får väll åka till min farbror som har restaurang grosist och köpa lite

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Skuggan86
22 maj 2006 · 61 Inlägg

Jahapp då va de inte lågt kvar så o min bil hinner blir precis bli klar.
Har haft ur hela inredningen o bytt värme packetet o de va blött kan ja lova wink
Skulle slängt in rejs stolar men ja tar de nån annan dag big_smile
Men kevin du kan ju ändra mitt namn där till skuggan86 istället för volvo_racing_no1.
Vet du hur seg en v70 SE e? wink
JaJa får hoppas på fint väder men ja tror de skulle regna.

Ha de

Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

Jag kan ju ta med mig ketchup och senap kanske? om det är nån som tänkt grilla korv eller ska vi bara ta kött å potatissallad? Jag har med mig en polare som har en hyffad systemkamera (om han nu köper den imon tongue) så där kan de bli lite schyssta bilder!

You don't need a reason to help people.
olagbg OLAGBG
22 maj 2006 · 596 Inlägg

Stadia skrev:
Jag kan ju ta med mig ketchup och senap kanske? om det är nån som tänkt grilla korv eller ska vi bara ta kött å potatissallad? Jag har med mig en polare som har en hyffad systemkamera (om han nu köper den imon tongue) så där kan de bli lite schyssta bilder!

jag har med mig min CANON EOS 350D så bra bilder kommer det att bli

OLAGBG
VOLVO
Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

olagbg skrev:
jag har med mig min CANON EOS 350D så bra bilder kommer det att bli

mm, gött!!

You don't need a reason to help people.
Skuggan86
22 maj 2006 · 61 Inlägg

De e så jobbigt o skära kött me plastbestik så ja tror ja tar me massa korv, för de går alltid ner wink
Om de regnar så kan vi va hos kevin ju, låter inte de som en bra ide ? big_smile
MEn om om de regnar så kan man ju ta me party tält om nån har.
Förhoppningsvis så regnar de inte lika mkt som de gjort ida...

baca Os Difuntos
22 maj 2006 · 1 822 Inlägg

var ska jag sätta upp grillen nånstans eller rättare sagt vart på Ramberget ska jag ställa skiten?? det e ju ganska stort till trots kanske där vid den stora parkeringen högst upp??

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

men bara smäll upp skiten heehe.. men hur gör vi om det regnar??

Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

känns ju lite små segt om det regnar asså :S iaf om vi inte har nånstans att vara inomhus, så som vi va i kungälv på den första träffen, de gick ju rätt bra...men som volvo_racing säger, hur gör vi om det regnar?

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

Stadia skrev:
känns ju lite små segt om det regnar asså :S iaf om vi inte har nånstans att vara inomhus, så som vi va i kungälv på den första träffen, de gick ju rätt bra...men som volvo_racing säger, hur gör vi om det regnar?

ne för ja ha ringen större lust o grilla om det regnar.. undra om det är ngn som säger ngt om man ställer sig i garaget där vi va första gången o grillar hehehehe wink

Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

Volvo_racing_no1 skrev:

Stadia skrev:
känns ju lite små segt om det regnar asså :S iaf om vi inte har nånstans att vara inomhus, så som vi va i kungälv på den första träffen, de gick ju rätt bra...men som volvo_racing säger, hur gör vi om det regnar?

ne för ja ha ringen större lust o grilla om det regnar.. undra om det är ngn som säger ngt om man ställer sig i garaget där vi va första gången o grillar hehehehe wink

hahah, aa de vore ju nåt wink farbror blå kommer och haffar oss för olaga korvgrillning;)

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

Stadia skrev:

Volvo_racing_no1 skrev:

Stadia skrev:
känns ju lite små segt om det regnar asså :S iaf om vi inte har nånstans att vara inomhus, så som vi va i kungälv på den första träffen, de gick ju rätt bra...men som volvo_racing säger, hur gör vi om det regnar?

ne för ja ha ringen större lust o grilla om det regnar.. undra om det är ngn som säger ngt om man ställer sig i garaget där vi va första gången o grillar hehehehe wink

hahah, aa de vore ju nåt wink farbror blå kommer och haffar oss för olaga korvgrillning;)

haha ja betalar gärna böter för ''olaga korv grillning'' hehe bara han skriver det på böteslappåen.. men får man grilla på allmän plats?? men man kan ju göra så att man kan prata om detta på onsdag eftersom dom flesta kommer til götaplatsen då oxå...

Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

Volvo_racing_no1 skrev:
haha ja betalar gärna böter för ''olaga korv grillning'' hehe bara han skriver det på böteslappåen.. men får man grilla på allmän plats?? men man kan ju göra så att man kan prata om detta på onsdag eftersom dom flesta kommer til götaplatsen då oxå...

mm, kan vi ju göra, men vilken tid va det på onsdag då? jag kanske kommer förbi en snabbis...

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

Stadia skrev:

Volvo_racing_no1 skrev:
haha ja betalar gärna böter för ''olaga korv grillning'' hehe bara han skriver det på böteslappåen.. men får man grilla på allmän plats?? men man kan ju göra så att man kan prata om detta på onsdag eftersom dom flesta kommer til götaplatsen då oxå...

mm, kan vi ju göra, men vilken tid va det på onsdag då? jag kanske kommer förbi en snabbis...

har ingen aning.. men ja drar la in kl halv 7-7 lr ngt.. vet flera som ska köra in då..

häng på då

Stadia
22 maj 2006 · 284 Inlägg

Volvo_racing_no1 skrev:

Stadia skrev:

Volvo_racing_no1 skrev:
haha ja betalar gärna böter för ''olaga korv grillning'' hehe bara han skriver det på böteslappåen.. men får man grilla på allmän plats?? men man kan ju göra så att man kan prata om detta på onsdag eftersom dom flesta kommer til götaplatsen då oxå...

mm, kan vi ju göra, men vilken tid va det på onsdag då? jag kanske kommer förbi en snabbis...

har ingen aning.. men ja drar la in kl halv 7-7 lr ngt.. vet flera som ska köra in då..

häng på då

mm, får se hur ja gör smile har jag inget bättre för mig så ses vi!!

You don't need a reason to help people.
Volvo_racing_no1 streetracer
22 maj 2006 · 398 Inlägg

Stadia skrev:

Volvo_racing_no1 skrev:

Stadia skrev:

mm, kan vi ju göra, men vilken tid va det på onsdag då? jag kanske kommer förbi en snabbis...

har ingen aning.. men ja drar la in kl halv 7-7 lr ngt.. vet flera som ska köra in då..

häng på då

mm, får se hur ja gör smile har jag inget bättre för mig så ses vi!!

hehe d låter bra..

deamon
23 maj 2006 · 624 Inlägg

vi hoppas på sol men i värsta fall få vi väll vara hos mig på firman och grilla det finns ju gott om parkerings plats
vi hittar nog på nåt
grillen ska vara på överstaparkeringen ,,har du fixat nät till den oxå??
du e duktig du

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Stadia
23 maj 2006 · 284 Inlägg

deamon skrev:
vi hoppas på sol men i värsta fall få vi väll vara hos mig på firman och grilla det finns ju gott om parkerings plats
vi hittar nog på nåt
grillen ska vara på överstaparkeringen ,,har du fixat nät till den oxå??
du e duktig du

hehe, de låter ju gött!! då har vi ju en liten backup:)

You don't need a reason to help people.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang