Eftersnack BMC´s Avslutnings träff/tour 12/9

Sketstopp24v STREETRACER
13 september 2009 · 892 Inlägg

verkar vara en del som tyckte detta va helt värdelöst och ja... 

så mår vara... hehe

tror ni det är nån mening att våga sig på nåt liknande nästa år??  elr ska vi hålla oss till det vi kan bäst kanske? hehe

mvh

Bmc Crew
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
13 september 2009 · 1 948 Inlägg

Värdelöst tror jag ingen tyckte det var... men sölvesborg var ganska tråkigt. Allt annat var kanon! bra organiserat osv. Tycker definitivt att ni ska köra på med nått liknande nästa år!

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
MrSkyline89 driver with style
13 september 2009 · 800 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Värdelöst tror jag ingen tyckte det var... men sölvesborg var ganska tråkigt. Allt annat var kanon! bra organiserat osv. Tycker definitivt att ni ska köra på med nått liknande nästa år!

jag tycker likadant.

Kanske man ska hitta ett ställe nu över vintern där man nästa år kan ha en drift/burn/lek kväll som inte blir avspärrat och super bevakat wink

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Lugge Rekondare
13 september 2009 · 218 Inlägg

Var är bilderna ifrån träffen då???

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Yantra
13 september 2009 · 22 Inlägg

Opel16V skrev:

AcesHigh666 skrev:
Värdelöst tror jag ingen tyckte det var... men sölvesborg var ganska tråkigt. Allt annat var kanon! bra organiserat osv. Tycker definitivt att ni ska köra på med nått liknande nästa år!

jag tycker likadant.

Kanske man ska hitta ett ställe nu över vintern där man nästa år kan ha en drift/burn/lek kväll som inte blir avspärrat och super bevakat wink

Hade också varit trevligt om det blivit en riktig vargavinter så kunde det anordnas en vinterbilsträff på nån sjö

MrSkyline89 driver with style
13 september 2009 · 800 Inlägg

Yantra skrev:

Opel16V skrev:

AcesHigh666 skrev:
Värdelöst tror jag ingen tyckte det var... men sölvesborg var ganska tråkigt. Allt annat var kanon! bra organiserat osv. Tycker definitivt att ni ska köra på med nått liknande nästa år!

jag tycker likadant.

Kanske man ska hitta ett ställe nu över vintern där man nästa år kan ha en drift/burn/lek kväll som inte blir avspärrat och super bevakat wink

Hade också varit trevligt om det blivit en riktig vargavinter så kunde det anordnas en vinterbilsträff på nån sjö

de hade varit något skoj de big_smile

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
anderssonboy
13 september 2009 · 355 Inlägg

ni får se te o ordna en träffa i vinter .. alla kan ju vara nere på kokums o sladda å så ..

vapendragan
13 september 2009 · 58 Inlägg

Tack för igår mycket trevligt.
bra organiserat med blir mycket roligare då smile
ja absolut mer sånt här nästa år!!!!

Det Är Lungt....... Det Löser Sig
Sketstopp24v STREETRACER
13 september 2009 · 892 Inlägg

tack för det iaf smile hehe


angående bilder så kan jag numera bara utlova att bilder kommer upp på BMC´s forum...

blekingemidnightclub.tk

Bmc Crew
Akke Living Life Sideways
13 september 2009 · 496 Inlägg

Lägg upp bilderna här istället...tror inte folk åkar regga sig på ett forum bara för att se några bilder

2:a Pris Volvo 900, Vallåkra 2007
3:a Volvo 900, Vallåkra 2012
TPC Ballaste Bil 2012
Volvo 945 Turbo SE "ALFen" (1997)
Volkswagen Caddy GT "BästeCaddyn" (1991)
Sketstopp24v STREETRACER
13 september 2009 · 892 Inlägg

jag ska säga till dem som fotade att lägga upp lite bilder här me o se vad de säger...

Bmc Crew
m_ellisson
13 september 2009 · 17 Inlägg

Var bara med o kollade då jag inte fick ihop bilen sad
ÖB var rätt lamt men Konga var kanon
Ser fram emot att vara med på liknande träffar/race nästa år smile

BMW E30 M50B28 Turbo "323an" (1986)
joxxan
13 september 2009 · 334 Inlägg

RobinNilsson skrev:

Sherman skrev:
helt klart uppskattade gårdagen massor och jag slog nytt rekord med en timme och 30 minuter från ronneby till asarum:D

tack bmc, csc och vsr för gårdagen:)

1,5 timmar?? Backade du via kalmar då eller??

Han bogserade mig till karlshamn från ronneby xD

Just... Awsome!
joxxan
13 september 2009 · 334 Inlägg

Var en kanon kväll enligt mig, dock lite problem med publiken, men det är sådant man får ta!
Dock så ville inte min Rejser mer då den förhoppningsvis INTE skar...(Tror växellådan eller något har låst sig.) 
Men men det är väl en uppoffring eller vad man ska säga hehe tongue Kul så länge det varade iaf big_smile

Vill tacka allt folk och speciellt V-SR & BMC & CsC och övriga medlemmar i klubbarna som var med och hjälpte till och anordnade detta! Mycket trevlig kväll!

Just... Awsome!
Xuri One Man Clan
13 september 2009 · 4 287 Inlägg

de var ingen som filma min kärra? smile

å återigen tack för en bra kväll!

som sagt alla går inte å göra nöjda så lyssna inte på sketsnacket!


edit: vem var de som körde den röda 940in som låg å åkte på 3an ?

Senast redigerat av Xuri (13 september 2009)

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Sherman
13 september 2009 · 32 Inlägg

joxxan skrev:

RobinNilsson skrev:

Sherman skrev:
helt klart uppskattade gårdagen massor och jag slog nytt rekord med en timme och 30 minuter från ronneby till asarum:D

tack bmc, csc och vsr för gårdagen:)

1,5 timmar?? Backade du via kalmar då eller??

Han bogserade mig till karlshamn från ronneby xD

vi kom hem iaf^^ trots regn, dåligt batteri och att du bara hade handbromsen så kom vi hem^^
tackar återigen för en kanon kväll:)

/ [Shörman]
joxxan
13 september 2009 · 334 Inlägg

Sherman skrev:

joxxan skrev:

RobinNilsson skrev:

1,5 timmar?? Backade du via kalmar då eller??

Han bogserade mig till karlshamn från ronneby xD

vi kom hem iaf^^ trots regn, dåligt batteri och att du bara hade handbromsen så kom vi hem^^
tackar återigen för en kanon kväll:)

haha ja big_smile

Just... Awsome!
Sherman
13 september 2009 · 32 Inlägg

joxxan skrev:

Sherman skrev:

joxxan skrev:

Han bogserade mig till karlshamn från ronneby xD

vi kom hem iaf^^ trots regn, dåligt batteri och att du bara hade handbromsen så kom vi hem^^
tackar återigen för en kanon kväll:)

haha ja big_smile

sa ju redan i k-krona jag skulle bogsera dig ju:D...haha

/ [Shörman]
joxxan
13 september 2009 · 334 Inlägg

Sherman skrev:

joxxan skrev:

Sherman skrev:

vi kom hem iaf^^ trots regn, dåligt batteri och att du bara hade handbromsen så kom vi hem^^
tackar återigen för en kanon kväll:)

haha ja big_smile

sa ju redan i k-krona jag skulle bogsera dig ju:D...haha

Haha jo och du stod för det med! big_smile men var ju visserligen kul grej när du sa det, men jag börjar undra om du känner min bil bättre än vad jag gör :S wink

Just... Awsome!
Gottefia CREW East Performance Racing
13 september 2009 · 221 Inlägg

Hej alla!
Först och främst vill jag tacka ALLA som var med på en jätte härlig dag och kväll. Ni gjorde ett super bra jobb alla som var med. Tackar även alla som har hjälpt oss på BMC att bli bättre och bättre. Tack vare er alla som var intresserade att vara med så kommer vi att kunna hitta på mera saker eftersom vi ser att intresset finns.

Sen vill jag bara säga att jag lägger upp bilder från touren under dagen i morgon och lika så lite andra fina bilder :-) skicka pm till mig, om det är någon bil som ni saknar så skall vi se om min kollega och jag har dom eller det kortet :-) eftersom vi inte kan lägga upp alla korten på forumen. :-)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang