Eftersnack BMC´s Avslutnings träff/tour 12/9

_JL_
13 september 2009 · 120 Inlägg

Tack för en trevlig kväll alla:D tycker de va mkt trevligt folk tyvär kunde jag ej köra med min egna bil pga växellådan:'( Vad tycker ni andra om dagen/ Kvällen?

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
sundin_omega Mr Roy
13 september 2009 · 86 Inlägg

Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...

:lol
Xuri One Man Clan
13 september 2009 · 4 287 Inlägg

tyckte de var jävligt kul att få prova kärran för första gången mot nån annan... på vägen te träffen lossna en skruv på turbon som jag efter mycke sket fick dit igen så jag hade riktigt ladd... på vägen från träffen till rejse så lossna spakstället... men 3 problemfria repor blev de tillslut big_smile
tyckte de var bra arrangerat! sen att vissa idioter inte kunde flytta sig när bilar skulle fram å dom inte brydde sig om avspärrningarna.....

vem körde den röda 740in med stor vinge på ? den är från karlskrona/jämjö...

edit nån som filmade min kärra?

Senast redigerat av Xuri (13 september 2009)

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
LazyStance SR20 Spirit
13 september 2009 · 335 Inlägg

Riktigt bra, ångrade dock att jag hängde med till sölvesborg, vart rätt lamt :p kändes mest att man bara slösa bensin pengar då de inte var så mkt folk eller hände något särskilt, men ÖB och resten var riktigt bra, fint organiserat på plats med!

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
LazyStance SR20 Spirit
13 september 2009 · 335 Inlägg

sundin_omega skrev:
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...

ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Berntsson
13 september 2009 · 49 Inlägg

NismoGTR skrev:

sundin_omega skrev:
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...

ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..

Den idioten körde om mig och många andra på insidan påväg ner till sölvesborg

CorteX1
13 september 2009 · 2 Inlägg

Riktigt trevligt och bra organiserat

goofux BMC Trial
13 september 2009 · 9 Inlägg

Gött att ni uppskattade detta...

Trevligt att mycket folk kom till denna avställningsträff...

Vi uppskattar detta och ni lyssnade på vad vi sa (tillslut)

Sen vill jag verkligen tacka V-SR och BMC för detta sammarbete..


MVH: JaqPaq CSC Crew

Marantz
13 september 2009 · 5 Inlägg

Mycket bra kväll! Undrar om det är någon som tog lite kort på min Ford pickis!? både vid öb och konga? (skicka på mail?)

Xoff Volvo tönt... =)
13 september 2009 · 2 344 Inlägg

Tackar även jag för en trevlig kväll å tackar alla bilar som kom!

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
anderssonboy
13 september 2009 · 355 Inlägg

blev en lyckad kväll .. ingen som har lite bilder o slänga utt ?

turbo5a Avstängd
13 september 2009 · 424 Inlägg

Tack för en grymt kul kväll!

team Svineri. Volvos under construction.
sundin_omega Mr Roy
13 september 2009 · 86 Inlägg

Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.

:lol
Xuri One Man Clan
13 september 2009 · 4 287 Inlägg

sundin_omega skrev:
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.

var de den typ svarta tds kombin med typ halvfärdig skärmbreddning eller?

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Pitbull MG ZR 160
13 september 2009 · 132 Inlägg

sundin_omega skrev:
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.

De var dock inte ägaren till Dieseln som körde.

Mvh Mattias
Highway Performance.
+46763-493494
MG ZR 160 (2003)
BMW E34 535 Turbo. "Sveriges argaste M30B35" (1990)
BMW 525 Touring "Dragbil till turbon" (1993)
snellkim Saabsite
13 september 2009 · 16 Inlägg

Jag tog lite bilder igår kväll. Men varför mörkt blev inga bra tyvärr.

//Kim

Kim Jonsson
jonsson_kim@hotmail.com
http://www.saabsite.net
Saab V4 96 (1972)
sundin_omega Mr Roy
13 september 2009 · 86 Inlägg

Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...

:lol
Pitbull MG ZR 160
13 september 2009 · 132 Inlägg

sundin_omega skrev:
Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...

Det kan jag hålla med om. wink

Mvh Mattias
Highway Performance.
+46763-493494
BMW E34 535 Turbo. "Sveriges argaste M30B35" (1990)
BMW 525 Touring "Dragbil till turbon" (1993)
MG ZR 160 (2003)
turbo5a Avstängd
13 september 2009 · 424 Inlägg

Lite synd bara att det tog en liten stund innan någon ville elda däck vid ÖoB. Men sen drog det ju igång efter lite skrikande på dom lol

Väldigt skoj att det var så många som körde i racet sen! Även att det vart lite dålig sikt för oss som kollade på smile Men man kunde gotta sig åt ljudet av varvstopp och doften av däckrök iaf!

Det var en mysig kväll! Tack till V-SR, BMC och CsC för en kanon dag!

team Svineri. Volvos under construction.
Akke Living Life Sideways
13 september 2009 · 496 Inlägg

Nu vill vi se lite bilder o filmer på Pitbulls BMW !!

2:a Pris Volvo 900, Vallåkra 2007
3:a Volvo 900, Vallåkra 2012
TPC Ballaste Bil 2012
Volkswagen Caddy GT "BästeCaddyn" (1991)
Volvo 945 Turbo SE "ALFen" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang