Inför: Linköpings Motorsport Meet, 26/9

AlvereZ
16 september 2009 · 787 Inlägg

Jag vågar inte börna cool

Ifall jag orkar hinna byta turbo så tar jag med lite däck, annars tar jag cykeln lol

_MaCCe_ Majestas
16 september 2009 · 1 319 Inlägg

Klart det finns folk som VÅGAR och verkligen vill börna.. dom kommer, vänta och se.
Jag kommer nog förbi och kollar vad som erbjuds, om jag får med mig någon.
big_smile

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
epapower
16 september 2009 · 593 Inlägg

Kul initiativ att dra ihop något sånt här nu när bilsäsongen börjar närma sig sitt slut..

Drar ihop ett gäng och kommer förbi.. Sen om vi vågar börna eller ej låter ja va osagt, men det finns alltid något vildskinn i gänget som har för många mm. på bakhjulen=)

mvh

Amazon67 Nu är det färdigsuget
17 september 2009 · 33 Inlägg

Det låter ju kalas! big_smile

Hoppas alla kör lugnt till och från bara så att vi kan fortsätta fixa sånna här tillställningar!
Det hänger ju lite på om det funkar denna gång om man säger så, det är ju lite synd om något rötägg ställer till det för andra!

Det kommer finnas gott om parkeringsplatser som vi fixat också, bara följa anvisningarna!

Senast redigerat av Amazon67 (17 september 2009)

Mickius
17 september 2009 · 4 670 Inlägg

Hoppas verkligen folk tar de lugnt på vägarna osv så detta blir en kanontillställning!

Riktigt kul med en ordenklig träff där folk kan leka av sig under kontrollerade former!
Och hoppas ni kommer få fortsätta med detta så kanske man hinner bygga klart turbomotorn o leka av sig med wink

toyman
17 september 2009 · 7 Inlägg

Jag kommer med chevan o jag ska försöka bjuda på lite däck rök!!big_smile

Senast redigerat av toyman (17 september 2009)

Chevrolet S10 "LKPG Performance" (1994)
Amazon67 Nu är det färdigsuget
18 september 2009 · 33 Inlägg

toyman skrev:
Jag kommer med chevan o jag ska försöka bjuda på lite däck rök!!big_smile

Faan vad vättigt big_smile

Lite stötstångsmotorer är alltid välkommna att bjuda på rök!

andreasgustavsson
18 september 2009 · 819 Inlägg

är det robban och pirre som kommer med pro mod:en? smile

Senast redigerat av andreasgustavsson (18 september 2009)

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
neckwomen_88
18 september 2009 ·

japp

Amazon67 Nu är det färdigsuget
19 september 2009 · 33 Inlägg

andreasgustavsson skrev:
är det robban och pirre som kommer med pro mod:en? smile

Jo det stämmer!

De kommer starta bilen kl: 16:00 - 18:00 - 20

Det har även snackats om att burna lite, men det får vi se om det blir något av lol

Senast redigerat av Amazon67 (22 september 2009)

Niklas1987 NO
20 september 2009 · 2 182 Inlägg

Låter kul kanske kommer

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
850_GLT
20 september 2009 · 947 Inlägg

jag kommer gärna å ställer ut caben. Blir isåfall den absolut sista utställningen i år för mig. Tänkte ställa av den till helgen.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Slycke Tekniker Tielman
21 september 2009 · 19 Inlägg

Kul grej men jag förstår inte om träffen börjar 16.00 varför ska Pro-Moden startas 14-16 och 18 ??

Bjorkracing
21 september 2009 · 98 Inlägg

Ni har inte flest dekaler på bilen tävling eller? HAHA Skulle nog vinna den big_smile Ska på massa i veckan om ja får tag på några fler big_smile tar i mot alla dekaler och klister märken säg bara till! Man kanske kan tigga en av Linköpings motor med big_smile

Senast redigerat av Bjorkracing (21 september 2009)

Dästo mer dästo bättre
Amazon67 Nu är det färdigsuget
21 september 2009 · 33 Inlägg

Slycke skrev:
Kul grej men jag förstår inte om träffen börjar 16.00 varför ska Pro-Moden startas 14-16 och 18 ??

Hej Johan, det är som så att jag skrivet fel, det ska vara 16-18-20, de ska ha lite förtitt åt sina sponsorer, + att tiden skrev vi bara för att det känndes som att det vore bra att skriva någon tid... de flästa bilarna är nog där tidigare en 16:00....

Senast redigerat av Amazon67 (22 september 2009)

kvarna_21
21 september 2009 · 296 Inlägg

finns det något schema?

Mvh

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
V745
21 september 2009 · 116 Inlägg

Bjorkracing skrev:
Ni har inte flest dekaler på bilen tävling eller? HAHA Skulle nog vinna den big_smile Ska på massa i veckan om ja får tag på några fler big_smile tar i mot alla dekaler och klister märken säg bara till! Man kanske kan tigga en av Linköpings motor med big_smile

Har du klistermärken från LHC? Om inte kan du få några av mig. Sänd ett PM med svar då jag eventuellt inte kommer hinna sitta vid datorn så mycket.

syabo
21 september 2009 · 1 278 Inlägg

V745 skrev:

Bjorkracing skrev:
Ni har inte flest dekaler på bilen tävling eller? HAHA Skulle nog vinna den big_smile Ska på massa i veckan om ja får tag på några fler big_smile tar i mot alla dekaler och klister märken säg bara till! Man kanske kan tigga en av Linköpings motor med big_smile

Har du klistermärken från LHC? Om inte kan du få några av mig. Sänd ett PM med svar då jag eventuellt inte kommer hinna sitta vid datorn så mycket.

LHC Vem fan förstör sin bil med nått sånt skit? Skellefteå är u bättre då

Street Knight
V745
22 september 2009 · 116 Inlägg

syabo skrev:

V745 skrev:

Bjorkracing skrev:
Ni har inte flest dekaler på bilen tävling eller? HAHA Skulle nog vinna den big_smile Ska på massa i veckan om ja får tag på några fler big_smile tar i mot alla dekaler och klister märken säg bara till! Man kanske kan tigga en av Linköpings motor med big_smile

Har du klistermärken från LHC? Om inte kan du få några av mig. Sänd ett PM med svar då jag eventuellt inte kommer hinna sitta vid datorn så mycket.

LHC Vem fan förstör sin bil med nått sånt skit? Skellefteå är u bättre då

En tolkningsfråga då kanske... Men med tanke på att jag jobbar där så...

Amazon67 Nu är det färdigsuget
22 september 2009 · 33 Inlägg

kvarna_21 skrev:
finns det något schema?

Mvh

Nja inte direkt! dyk upp när du känner för det!


PELLE//

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang