2928
Sök

Koppla in Bas utan lågnivåuttag på stereon?

7 Inlägg
17 september 2009
Trådstartare
Hej, har nyss köpt en ny stereo, och när jag tog upp den ur kartongen så såg jag att det inte var något uttag för lågnivåkabeln. finns det något sätt man kan göra för att koppla in det ? för jag har nu bara 2 högtalare och vill koppla in en bas med. big_smile

Tack på förhand

573 Inlägg
17 september 2009
http://mds.se/?artnr=HLA200 kan vara något finns liknade med andra fabrikat å men orkar inte leta

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 september 2009
Vad är det för stereo? Kan vara så att du behöver en adapter för att få lågnivåutgångar.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

7 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
Miramithe skrev:
http://mds.se/?artnr=HLA200 kan vara något finns liknade med andra fabrikat å men orkar inte leta

Okej , Tack big_smile

7 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Vad är det för stereo? Kan vara så att du behöver en adapter för att få lågnivåutgångar.

Det är en sony xplod GDX-GT212. okej hur ser dom ut ?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 september 2009
Inte en Sony CDX-GT121/CDX-GT212 då? Har iaf hittat dom och båda dessa har lågnivåutgångar. Men om din nu är en Sony och inte har lågnivå ut så finns det nog ingen adapter heller (brukar vara på andra billigare maskiner samt Blaupunkt som det är så). Så då är det nog en hög till lågnivåomvandlare som gäller, alltså en sån som Miramithe tipsade om (men köp en bättre, den där på MDS är inge vidare).

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

7 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Inte en Sony CDX-GT121/CDX-GT212 då? Har iaf hittat dom och båda dessa har lågnivåutgångar. Men om din nu är en Sony och inte har lågnivå ut så finns det nog ingen adapter heller (brukar vara på andra billigare maskiner samt Blaupunkt som det är så). Så då är det nog en hög till lågnivåomvandlare som gäller, alltså en sån som Miramithe tipsade om (men köp en bättre, den där på MDS är inge vidare).

jo det är en CDX-GT212. men finns ingen lågnivåuttag. ah okej då vet jag tack så mycket.

Sök