3308
Sök

Vad har du för förmåner på ditt jobb?

Muttley
19 september 2009
Har bilen hemma.
Bestämmer helt över mig själv.

Lördagsnätter fullt med brudar i bilen.  smile.  nej men de bäst är väl att man får ha bilen hemma.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
20 september 2009
Friskvårdsbidrag
Gratis automatkaffe
10% rabatt på nya Toyotabilar (inte mycket värt när man föredrar Audi)

Sleeper
3 084 Inlägg
20 september 2009
Har ett eget labb med verktyg och grejor man kan låna hem, Ingen ser om man sover eller ej, syns ju iofs på resultatet. Får gå och pilla med vad jag vill, får ta hur lång tid som helst på mig, det viktigaste är att jag lär mig. Så det är rätt soft fast jag hatar verkligen att allt ska gå åt helvete hela tiden, och man måste felsöka och tänka själv hela tiden utan någon man kan ta hjälp av.
Sen kaffe samt frukt är väl nått vi får.
Senast redigerat av Sushikocken (20 september 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Avstängd
424 Inlägg
20 september 2009
Mycket rast och lite jobb.. typ. Förmån enligt mig big_smile

team Svineri. Volvos under construction.

\m/(><)\m/
742 Inlägg
20 september 2009
Jobbar på en däck/bilverkstad så tillgång dygnet runt till verkstad med 2 och 4 pelarlyft, mycket verktyg, hjulinställningsutrustning, däck och balansmaskin, Tvätthall, VW LT35 skåpis, Friskvård i form av bowling och öldricka mm ibland, kaffe och frukt, Inköpspris på allt man köper såsom fälgar, däck och reservdelar från t.ex meca, bil&fritid, volvo mm. Och riktigt bra jobbarkompisar

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Barnaltsweden.se
12 Inlägg
20 september 2009
Hyr film och släp gratis.
Gratis högtryckstvätt (sån 5 kr:s automat, men vi får använda nyckeln in)
Gratis kaffe
Får äta upp dagens fikabröd & korv på kvällen om vi vill. wink
Får äta upp det som skrivits av pga sönder, missfärgat och utgånget om det ändå ska slängas.
10% rabatt på allt i butiken förutom drivmedel, tobak & tidningar.
40 öre rabatt/l på drivmedel vilken Preem jag än tankar på (ev sänktes den lite i samband med vanliga bonusrabatten sjönk)

1 417 Inlägg
20 september 2009
Störtsta förmånen jag har är väl de hotellpoäng man samlar på sig.

Profile at Phoenix Foundation
171 Inlägg
20 september 2009
Fri Mobil
Fria resor før møten ute længs fjordarna i Norge ( Hotell och mat inkl )
Fri Dieselkort
Fri bil Mondeo TDCI 2009
Kaffe varje morgon
25% av gym kostnaden

Tro det eller ej men jag ska sæga upp mig snart.

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth

VW Ägare
1 011 Inlägg
20 september 2009
Är ledig om jag behöver det
Garaget betalt
Mobiltelefonen betald
Har chefens dotter hemma hos mig. wink

Henrik Eberlund

Ej Medlem
369 Inlägg
20 september 2009
har ett ganska slappt jobb (inte alltid roligt/skönt för det) , gratis kaffeautomat tongue
rabatt på allt i butiken, finns det mesta i bygg och verktygsväg smile , rätt bra att få byggmaterial till bilen till ett billigt pris smile

You haven't lived until you found something worth dying for!

OEM <3
6 957 Inlägg
20 september 2009
Jobbar med taktillverkning på Benders Takpannor (som även gör marksten)

- Gratis kaffe/cappucino/choklad/nyponsoppa och allt sånt där
- Tillgång till riktigt fin tvätthall och 2 pelarlyft (allt nybyggt smile)
- Stor verkstad
- Massagestol (eller vafan det är tongue)
- Fritt gym på jobbet
- Arbetskläder och skor
- Bidrag till glasögon big_smile
- Tillgång att låna släpkärra
- Fritt motionssim
- Riktigt fina reseerbjudande på elitseriehockey och allsvenskan i fotboll.
- JULBORD big_smile
- Väldigt saftiga rabatter på takpannor och marksten, marksten är inte billigt kan jag lova tongue
blir kanon till framtida garageuppfart smile

Sen är väl det ett plus att jobbarkompisar och cheferna är trevliga? smile
Senast redigerat av Bjork (23 september 2009)

OEM <3

FreddeK
21 september 2009
Jobbar på volvo parts och vi har en del förmåner. Gratis kaffe/te choklad...hur mycket vi vill. Arbetskläder får väl ses som en förmån också. och sen har vi massa ställen i etuna där vi har volvorabatt och sen volvorabbat på nyköp av volvobilar men det lär ju jag aldrig använda. Träningslokal dygnet runt som är gratis. fan det finns ju en hel del när jag tänker efter, kanske inte är så pjåkigt ändå=)

Friskvårdsbidrag..1000kr också ja.
Senast redigerat av FreddeK (23 september 2009)

Fri fart för ett fritt folk!
14 680 Inlägg
21 september 2009
förmåner och förmåner

får betalt varje  morgon medans jag tittar på tv eller ligger och sover ;-)

eftersom avtalen säger att minsta arbetstiden vi har är 3timmar smile min körning tar 1timme från jag åker hemifrån tills jag är hemma igen smile

sen har jag även betalt för att sitta och glo ibland i 3-5timmar

vet inte om det är löneförmåner direkt
ibland får jag även förmånen att städa efter utvecklingstörda idioter som inte kan dricka normalt
och som grisar ner något fruktansvärt
eftersom dom tydligen är för dumma för att förstå att man inte behöver hälla ölen på golvet
eller pissa i handfatet och brevid toaletten

hur man nu kan lyckas pissa i ett handfat i en bussjävel?!

Kör fort så hinner inget hända...

Lagerhjon
178 Inlägg
21 september 2009
Kraftigt rabbaterat gymkort på en av Sveriges största kedjor. Har en massör som kommer till jobbet där man får väldigt bra pris. Inköpspriser på mobiler/tillbehör/datorer mm mm. Tyvärr är det ingen marginal på mobiler så det blir inte så mycket. Företagstelefon. Ja kaffe, kolsyrat vatten är väll nästan en självklarhet.
Stämpelklocka men jag kan själv korrigera mina tider på datorn i efterhand wink

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
21 september 2009
50% rabatt på alla produkter. 75% på restprodukter från t.ex fotograferingar och liknande. Rätt nice. Sedan betalar jobbet glasögon, 50% av gymkort o.s.v. Dom är allt lite snälla ibland! wink

Ingen himmel är så blå som min
2 981 Inlägg
21 september 2009
* Frukost (frallor/bröd + pålägg) varje dag kl 9
* Massage 30min/mån (under betald arbetstid)
* Frihet om jag måste iväg nåt ärende
* Verkstad med alla verktyg, svarv, fräs, pelarborr, tryckluft, svets, lackbox (enkel visserligen) mm
* Fritt Internet (utan låsta sidor - jag är "IT-ansvarig" hehe)
* 3d-CAD-program
* Renault Trafic skåpbil som man kan låna när det behövs
* Ingen stämpelklocka, viss "flex"
* Rabatt hos leverantörer (mycket fordonsrelaterat)

/Mattias

9 108 Inlägg
21 september 2009
Fri frukost, nybryggt kaffe på varje rast, möjlighet att köra med "tjänstebilen" hem och så finns det gott om fina fruntimmer att titta på smile

Knegare
718 Inlägg
21 september 2009
Boxer personalabonemant = halva priset på hela utbudet, ingen startavgift, ingen kortavgift.
Telia personalabonemang = 125kr/mån, ringa fritt, sms och mmsa 3000st varje månad.
Allt för inköpspris + moms.

Det är nog mina förmåner...

Eller jo, att ha rätt bra kunskap om TV, telefoni, datorer, vitvaror och sådant ser jag också som en fördel.

/M.

William 2009-02-20

Diktator
968 Inlägg
21 september 2009
Sarge skrev:
Jag glömde det viktigaste: Fri tillgång till Alcogel i dessa svininfluensatider tongue

är det viktigast? att du kan tvätta händerna i influensa tider? du kan fan bli full på alcogel, varför tror du alltid bajja majjorna är tömta/inte levereras med sånt? för man kan dricka och bli full på det, bäst smakar det om du spär ut det med apelsinjuice.

förmåner jag har som arbetslös...kan se macgyver vardagkvällar, samt även hinna se barnprogrammen innan jag går och lägger mig, det bästa från två världar...kan vara full som fan varje dag om jag vore en idiot.

177 Inlägg
22 september 2009
Grattis kaffe, Kan stå och tvätta bilen i tvätthallen hur mycke ja vill... e ju alltid nåt smile

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

Sök