Inbrott i bilen. Någon som sett/ser eller har hört/hör något?!

Bettan_Nostdal
23 september 2009 · 204 Inlägg

Hej!
Jag hade inbrott i min Mazda på Center Syds parkering i Löddeköpinge (skåne) den 31 augusti.
Ni ser på min profil hur bilen ser ut och inne på bilprofilen finns en bild på baslådan och slutsteget som blev stulet. Inbrotten skedde mellan 17:00- 18:45.

Jag kom ut på parkeringen och såg att skuffen stod öppen. Började springa och såg 3 utländska killar runt bilen. De fick syn på mig och stack direkt i en silvrig liten kombibil. Vet inte vilket märke det var men det var en nyare bil. Inte en "lång" kombi utan en kortare. Föraren var kurd, alban, arab eller liknande. Var i 20-25 årsålder och snaggat huvud om inte rakat. Hade en tunn långärmad tröja (svartgrå?) Mer än så hann jag inte se på honom.

Grejerna de tog var:
Audiobahn bas mä låda. Lådan var grå och svar och lite hack och repor på den. Inne i lådan satt monterat ett blått neonrör som slår i takt mä basen. Basen är som sagt en Audiobahn och är på 12".
Steget är ett halvmeters långt steg cirka. Av märket DHD. Är på 1400watt och 6 kanalen. Ett stift eller vad det var är knäckt i steget. Går att se. Steget är silvergrått och lite skitigt.
Stereon är en Mutant MT2100 (Blå belysning) mä flippdisplay.
De tog även mitt blåa neonrör ovanför stereon, mina kromade ventilhattar och min Blendjacka som är svart, halvlång mä gråbrunspräcklig päls runt luvkragen.
De tog även en mobiltelefon, men den är skitsamma då den är defekt.

Men om ni sett eller hört något så snälla höv av er. Ni vet säkert själv att det inte är så j*vla skoj att bli bestulen. Man känner sig våldtagen.

Om ni kan och vill så håll även gärna koll på blocket om ni ser sakerna.
Men som sagt. Om ni ser eller hör något. Så snälla hör av er till mig direkt!
Finns som sagt bild i min bilprofil. Men bara på baslådan och slutsteget. Resten har jag förklarat så gott jag kan hur det ser ut.

Fruktansvärt tacksam för all hjälp jag kan få!

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang