te_wik skrev:
FireTraXX skrev:
te_wik skrev:
Jag håller med dig. Bättre att dom kommer undan utan att civila eller andra blir dödade.
Visst är det surt att pengarna är borta, men inga belopp kan ersätta människoliv.
Jag är fortfarande helt säker på att det är terrorister från utlandet som utfört dådet. Många säger att det inte kan vara terrorister eftersom de var så måna om att inte skada andra (iaf som det verkar)
Säg att det är tex talibaner som rånat stället för att finansiera ett dåd mot USA, då har dom inget ont mot svenska folket, därför vill dom inte skada någon i onödan då det är endast USA som är ute efter.
Mvh Tom
De har pengar så det räcker och blir över för att utplåna USA...
De behöver inte ett par millar från en svensk värdedepå.
Säkert, utan tvekan.. men läser du det jag skrev så var det ett exempel!
Mvh Tommy
Och ett exempel är att det är kakmonstret och fågeln från Sesame Street som är hjärnorna bakom det hela medans Smurfelina, Gammelsmurfen, Gargamel och Asterix utförde det.
Tänk dig detta kriminella geni med björnbusemask:
![http://www.realclearsports.com/blog/cookie%20monster.jpg]()
Jag kan utan någon som helst egentlig vetskap om det garantera att det är människor med hög militär utbildning i ett icke-nordiskt land (Vissa säger England) som har planerat och utfört det tillsammans med minst en insider.
Senast redigerat av FireTraXX (25 september 2009)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.