5395
Sök

Bra fiske i Göteborgstrakten?

501 Inlägg
24 september 2009
Trådstartare
Tjena!

Undrar lite om folk här fiskar och om ni har några bra fiskeplatser i Göteborgstrakten`?

Eftersom det är så dåligt med fisk nu så undrar jag om ni känner till några bra fiskeplatser.

Fiskar ofta efter lax i Partille  Sävenån men tänkte att det kunde vara kul att prova på nått nyt ställe!

Så har du tips om bra ställen så kan du väl skriva ner det wink

Mvh DIIEZEL

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 september 2009
Finns ett riktigt bra bra ställe 2 mil utanför gbg med regnbåge runt 700gr det sägs att folk har fått bågar en bra bit över kilot där men jag har aldrig sett det så jag kan inte bekräfta det. Då detta är min riktiga guldgruva för garanterat napp, så jag skriver inte ut det här. Men är du vill ha en vägbeskriving e det bara att skicka ett PM.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
25 september 2009
baca skrev:
Finns ett riktigt bra bra ställe 2 mil utanför gbg med regnbåge runt 700gr det sägs att folk har fått bågar en bra bit över kilot där men jag har aldrig sett det så jag kan inte bekräfta det. Då detta är min riktiga guldgruva för garanterat napp, så jag skriver inte ut det här. Men är du vill ha en vägbeskriving e det bara att skicka ett PM.

Kul med att fiska, och är också vid behov om var kan man får lite fisk (som man fiskar själv)
baca! du har PM.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

501 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
Det låter nice detta ett namn på stället vore inte fel !! pmar dic baca smile

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

501 Inlägg
27 september 2009
Trådstartare
Vore inte fel mes fler tips!

Sök