Inför STREET CARS FEST FINALS ´09 - STOCKHOLM 24-25 oktober

zebbmachine Mr X
25 oktober 2009 · 122 Inlägg

Jag tycker inte att man ska gnälla så mycket på arrangörerna. Jag ANTAR att dom valde ut de festaste bilarna av de som anmält sig, och mer än så kan dom ju inte göra kvalitetsmässigt. Att pressa in ännu fler i den lilla lokalen känns lönlöst. Att tänka på är att även besökare ska få plats utan att folk måste pressa sig fram och dra jeansen längs bilarna, speciellt om man ska ha bar, scen och mat.

DÄREMOT borde arrangörerna tänka på priset och ljudnivån. Asså 120kr för en 20min runda bland ett gäng plasthögar känns väl sådär. Jag förstår att dom tar betalt, för det ligger ju en del jobb och hyror bakom det hela och det kanske är så att 120kr är det enda som får det att gå runt. Men personligen känns 120kr WAY too much. Det kanske bara är jag som störde mig enormt på volymen där inne, men jag tror inte det. Går jag bland bilarna med mina polare så vill jag kunna snacka med dom utan att skrika i örat på varandra. För MIG gör det uställningen såååå mycket tråkigare.

Peaz

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
evilaudio
25 oktober 2009 · 16 195 Inlägg

zebbmachine skrev:
Jag tycker inte att man ska gnälla så mycket på arrangörerna. Jag ANTAR att dom valde ut de festaste bilarna av de som anmält sig, och mer än så kan dom ju inte göra kvalitetsmässigt. Att pressa in ännu fler i den lilla lokalen känns lönlöst. Att tänka på är att även besökare ska få plats utan att folk måste pressa sig fram och dra jeansen längs bilarna, speciellt om man ska ha bar, scen och mat.

DÄREMOT borde arrangörerna tänka på priset och ljudnivån. Asså 120kr för en 20min runda bland ett gäng plasthögar känns väl sådär. Jag förstår att dom tar betalt, för det ligger ju en del jobb och hyror bakom det hela och det kanske är så att 120kr är det enda som får det att gå runt. Men personligen känns 120kr WAY too much. Det kanske bara är jag som störde mig enormt på volymen där inne, men jag tror inte det. Går jag bland bilarna med mina polare så vill jag kunna snacka med dom utan att skrika i örat på varandra. För MIG gör det uställningen såååå mycket tråkigare.

Peaz

själv va ja inte på finalen av div anledningar, 2 av dom kan ja dock säga är att lokalen e på tok för liten för ett sånt typ av event samt att ja tycker att man får spela på tok för LITE.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
25 oktober 2009 · 735 Inlägg

Dags för en eftersnackstråd kanske? wink

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
chrizz Administratör
25 oktober 2009 · 11 783 Inlägg

Tråd låst.

Skapa en eftersnack-tråd efter konstens alla regler ifall ni vill diskutera evenemanget som varit.

Konstens alla regler: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85649

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang