Eftersnack Linköpingsträffen

AnnaMattias
27 september 2009 · 288 Inlägg

kan säga att de bilarna jag filma vart lite mörka så jag får se om jag kan ljua upp dem lite. men kommer lägga upp dem ändå big_smile

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
plamer_
27 september 2009 · 73 Inlägg

Skittrevligt med mycket bilar,  mycket däck som gick åt på träffen kan jag tänka mej!

Ang. racen så var det ju helt oorganiserat. Livsfarligt rent ut sagt..

Senast redigerat av plamer_ (27 september 2009)

bleedingstar
27 september 2009 · 270 Inlägg

tycker att det var en lyckad träff och racet flöt ju på bra men småsaker kan ju bli bättre till nästa år. synd att AG´s audi gick sönder, hade gärna sett den köra fler rundor !

ses nästa år

kvarna_21
27 september 2009 · 296 Inlägg

TurboTias skrev:
Kalle anka-race. Kan inte några bara ta tag i det på allvar så det kan skötas lite snyggare och säkrare?
Fem pers och lite planering så skulle det se mycket bättre ut på racen.
Behöver ni tips/hjälp så är det bara att ni hör av er...
Potenta bilar finns det ju och dom förtjänar bättre arrangemang.

MVH TT

Jo jag vet hur det kan vara i lkpg vid racen men allt kommer ordnas till nästa år. nu var jag inte på plats men kan tänka mig att racen var som dom brukade.
men ser fram emot nästa år då det kommer bli MYCKE bättre.

//Mackan

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
laaantz
27 september 2009 · 465 Inlägg

ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2  & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?

Caylon Bayerische Motoren Werke
27 september 2009 · 271 Inlägg

Craazy_ skrev:
Nå vad Tycks Om Träffen? Tycker den va helt okej förutom att folk har så JÄVLA svårt för att lyssna,,det där me att hålla spriten hemma verkar inte fungera tyvärr men annars va det  trevliga bilar och ganska skapligt väder , ladda upp för nästa år  hehe

Mmm, håller med!

Tack till den idioten som ställt en glasflaska mitt på parkeringen, jag och en till åkte rätt över den! Som tur var fick ingen av oss punka. J*vla idioter rent ut sagt..

erik-p skrev:
Ja den här träffen var riktigt bra! mycket bättre än de i Norrköping, tyckte racen var väldigt bra anordnade vid max

Hur kan man tycka att det där var bra anordnat?
Hur menar du att den här träffen var mycket bättre än Norrköpings? För det var den ju absolut inte om man kollar på deltagandet, antalet personer på plats osv..
Enda positiva var väl att polisen inte dök upp under tiden jag var där och att några tappra hjältar ställde upp o körde!

Obs! Käkade huggorm till frukost...

Senast redigerat av Caylon (27 september 2009)

BMW M3 E92 (2008)
AnnaMattias
27 september 2009 · 288 Inlägg

har slängt upp lite filmer här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p1902304

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
MaulinR Avstängd
27 september 2009 · 285 Inlägg

Marroe skrev:
AG:s S2 är ju inte att leka med..

+1!!
Kan bara älska den!

OT så var det den första lkpg-träffen jag var på, var dock bara på träffen i typ 40min då det inte fanns så mycket att titta på (fast var vi rätt tidiga, kan vara därför) och det var SJUKT kallt.
Men det blir att åka när dom drar igång igen nästa år iaf! smile

_Abbe_
27 september 2009 · 188 Inlägg

Va en trevlig avslutningsträff.
De va kul ute i Hackefors med tongue

wankelos
27 september 2009 · 232 Inlägg

laaantz skrev:
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2  & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?

Den bilen i fråga är en audi 90 med duktig med pulver, är ursprungligen ifrån Jönköping men nya ägaren om jag fattat rätt bor i/runt linköping, Vad jag hörde från någon annan så gick tydligen växellådan sönder för honom.

Jag tror det är denna bilen men inte helt undra på om han sålde den sen eller inte. http://www.garaget.org/?car=159688

"Håller det inte så är det bara skit"
syabo
27 september 2009 · 1 278 Inlägg

laaantz skrev:
ngn som vet om den där s4an(rätta mig om jag har fel) finns på garaget? en svart, stod mestadels parkerad vid AG's s2  & gick & lät bra som faaasen!.. ngn som vet?

http://www.garaget.org/?car=69990 kanske den du tänker på?big_smile

Street Knight
Hacke Racing
27 september 2009 · 10 Inlägg

kul kväll rakt igenom som slutade med två avknipsade sviktståls drivaxlar.. men drifta med 4wd va riktigt skoj faktiskt det lär nog bli mer av den varan nästa sommar

Mr_M3
27 september 2009 · 16 Inlägg

kul kväll...
tyvärr så fick jag ingen grepp med mina däck..
det va kul på hackefors oxå tongue

Mickius
27 september 2009 · 4 670 Inlägg

Craazy_ skrev:
vem e administratör på den här fucking sidan????

Vaknat på fel sida? lol

Cyruc
27 september 2009 · 41 Inlägg

Craazy_ skrev:
vem e administratör på den här fucking sidan????

Det får du nog reda på snart!!!

Craazy_ Avstängd
27 september 2009 · 115 Inlägg

de hoppas jag

Cyruc skrev:

Craazy_ skrev:
vem e administratör på den här fucking sidan????

Det får du nog reda på snart!!!

Craazy_ Avstängd
27 september 2009 · 115 Inlägg

Admin Gör Min Bil Online då förihälvete e det så jävla svårt???? fan e det för fel på min bild?? har du bättre kamera att erbjuda ???jävla mupp

Mickius
27 september 2009 · 4 670 Inlägg

Craazy_ skrev:
Admin Gör Min Bil Online då förihälvete e det så jävla svårt???? fan e det för fel på min bild?? har du bättre kamera att erbjuda ???jävla mupp

Redan fått varning o fortfarande håller på?

Craazy_ Avstängd
27 september 2009 · 115 Inlägg

Skiter it finns folk som har sämmre kvalite på sina bilar än vad jag har, jag ser INGET fel på den bilden helt ärligt asså ,, att han orkar hålla på

mickius skrev:

Craazy_ skrev:
Admin Gör Min Bil Online då förihälvete e det så jävla svårt???? fan e det för fel på min bild?? har du bättre kamera att erbjuda ???jävla mupp

Redan fått varning o fortfarande håller på?

Cyruc
27 september 2009 · 41 Inlägg

Craazy_ skrev:
Skiter it finns folk som har sämmre kvalite på sina bilar än vad jag har, jag ser INGET fel på den bilden helt ärligt asså ,, att han orkar hålla på

mickius skrev:

Craazy_ skrev:
Admin Gör Min Bil Online då förihälvete e det så jävla svårt???? fan e det för fel på min bild?? har du bättre kamera att erbjuda ???jävla mupp

Redan fått varning o fortfarande håller på?

Verkar inte förstå riktigt.... Kan ta lite tid innan bilden kommer upp eller så är det något fel på den bilden

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang